![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geef toe dat de grootste partij aan de kant zetten gewoon een grote middelvinger is richting Vlaanderen. Wallonië heeft gekregen wat het wou en CD&V en O-VLD hebben hun onverdiende postjes. Wie dat niet ziet is ...
En je mag gerust weten dat ik oorspronkelijk O-VLD'er was.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 17 december 2011 om 16:04. |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA heeft zichzelf aan de kant gezet, is gaan lopen. BHV werd gesplist terwijl de NVA aan de kant stond. Tot haar eigen verbazing (verbijstering?).Een eeuwig blijvende smet op het blazoen van de NVA.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 december 2011 om 16:06. |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou daar toch eens mee op. Het is al lang bewezen dat ze aan de kant gezet zijn. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lees eens wat die mensen zelf zeggen in plaats van uw eigen veronderstellingen over te waarderen.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien De Croo toen de stekker er niet had uitgetrokken, was nu BHV nooit geplitst. En zeker niet met vermeende krachtpatser De Wever. Moest die pierewaaier er nog bij zijn, dan waren ze nog altijd aan het ruziemaken.
Nu zijn ze aan het regeren! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 december 2011 om 16:12. |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap niet dat er Vlamingen zijn die pro De Croo zijn. Deze persoon is de oorzaak van alle miserie. Het was De Croo die de stekker uit de regering trok. Het was De Croo die loog dat hij niet wilt meewerken aan een nieuwe regering zonder NVA. En het was deze hypocriet die niet verder wilde onderhandelen met de Vlaamse groenen rond tafel. Dat laatste was voor mij althans de druppel. De Vlaamse groenen hadden moeten mee onderhandelen.
Begrijpen wie begrijpen kan.
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 december 2011 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() En zo ontsnap je aan het antwoorden op de tegenstellingen, die De Croo deponeert.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=83 Is het nu zo moeilijk om hier op te antwoorden?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#132 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Had dat eerder gezegd man, dan kunnen we van direct ons broek omlaag trekken en "Welkom" boven ons gat schrijven.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt een regering van amper 4 dagen oud en u verwacht dat de problemen opgelost zijn. Beetje naief niet? Zelfs een beetje dom volgens mij.
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu dus weer niet ... wat is het nu? Je draait je kar al even snel als De Croo & Beke ... |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het dan maar eens herhalen: nie zwaanse he. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is maar hoe ge het beziet. Ik vind het feit dat hij zich als een hypocriet opstelt vele erger. Om nog maar te zwijgen over zijn eis om de Vlaamse groenen van tafel te kicken.
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De inhoud van het regeerakkoord bevat "oplossingen" van "problemen". Wel, de meerderheid hier is van mening dat de problemen NIET opgelost zijn. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik leid gewoon af uit uw "Nu zijn ze aan het regeren." dat dit uw prioriteit was. Wie of wat maakt blijkbaar niet veel uit voor u.
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik zeg dat men (relatief snel) tot een akkoord is gekomen. De problemen zullen pas volledig opgelost zijn wanneer het akkoord integraal is uitgevoerd. Er is dus nog een hele weg te gaan.
|
![]() |