![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Partijlid
|
![]() das nog niet erg hoor, onze manager is een vlaming die maakt in een zin waar 60 letter zijn 100 fouten))) ik doe mijn werk heel goed, ik rook niet, wel soms nkeer jointje smoren da wel, maar dan buiten de werkuren, ben betrouwbaar en men kan op mij altijd rekenen. dat ik nu in grammatica niet ideaal ben dat weet ik wel, maar in een bedrijf waar dat je 4 talen tegelijker tijd spreekt maakt dit niet zo veel uit. bijna de helft van belgen die hier geboren zijn kunnen geen enkele woord in het vlaams uitspreken. voor de officiele brievenwisseling bestaat in outlook een mooie functie waarmee dat je fouten kunt corrigeren. ik vind het vreemd wrm dat sommigen hier zo critisch zijn, gelukkig dat offline is veel eenvoudiger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
mvg, Oei, sorry dat was reflex ![]() Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 21 december 2011 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() bleiters
zalige regering van di rupette Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 december 2011 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() VAKBOND = HET VERDRIET VAN BELGIE!!!
Ik heb niet veel zin om alle argumenten nog eens op te sommen.... Maar kijk eens na in jullie bedrijf, wie zijn de vakbondsafgevaardigden? Je mag ze niet allemaal over de zelfde kam scheren, maar het zijn meestal degenenen met 1. de meeste ziektedagen. 2. Degene die het minst graag werken. 3. Degene die tegen de vooruitgang van het bedrijf (lees ook "overheidsbedrijf") zijn. Deze gaan uiteraard wel aanzetten tot staking en voorop lopen in de betoging (dan moeten ze toch op die dag al niet meer werken). Denk toch eens na! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
België mag zich gelukkig prijzen met een democraat gelijk jij. ![]() Stront likken naar boven en schijten naar onder, die soort kent iedereen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steun de regering in deze maatregelen en zal dus steeds proberen op mijn werk te geraken.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mooiste voorbeeld zijn de GESKO's, deze mensen verdienen ongeveer evenveel als de statutairen. Het pensioen is nog niet 2/3 van een statutaire. Er zijn daarbij ook veel teveel ambtenaren. Als de ambtenaren deze strijd winnen, roep ik de privé op om te staken tegen het blijven voortduren van de onrechvaardige ambtenarencultus.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, de privé, die alles moet betalen is de ambtenarencultus kotsbeu.
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() ambtenaren verdienen een aalmoes
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 december 2011 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Die bijvoorbeeld 20% van hun salaris kunnen inleveren zonder veel pijn. In plaats van in een lopende regering nog snel een loonsverhoging van 3.000 € voor henzelf goed te keuren. Indien ze werkloos worden, ze hetzelfde behandelen als een gewone werkloze. Hun cumuls te verbieden. 1 regering ipv van 7 en afschaffing van provincie besturen, die enkel belasting heft, om zichzelf in stand te houden. Kleine zelfstandigen dezelfde voorwaarden geven als onze "kleine zelfstandige" politici. Voor allemaal een forfaitaire aftrek van 28%, zonder bewijslast. Er zijn teveel voorbeelden waarmee ze een goed voorbeeld kunnen geven aan hun bevolking. Misschien dat de bevolking dan zou zeggen, ja zij geven het voorbeeld, dan moeten we wel volgen. ![]() Laatst gewijzigd door subocaj : 21 december 2011 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ambtenaren dragen meer bij omdat er van hun bruto loon, dat sowieso al lager is dan dat van een privé-werknemer, ook nog eens meer wordt afgehouden dan van het loon van een privé-werknemer. En ambtenaren hebben niet meer verlof dan werknemers in de privé. Ze hebben alleen enkele feestdagen meer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel zelfs.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig, manneke. 't Is met plezier gedaan!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De rest is BS, werkgeversbijdragen die rechtstreeks worden gestort in de privé (en dus niet op een loonbrief staan) , maken zo'n 30 �* 40% uit van de totale loonkost.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over jouw pensioen maak ik me inderdaad niet druk. Waarom zou ik? Als jij in de privé-sector werkt, verdien je aanzienlijk meer dan ik en is het aan jou om aan je toekomst en aan je pensioen te denken en daar het nodige voor te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draag Alboreto een warm hart toe, maar toch hoop ik dat hij er niet geraakt.
![]() Hoe meer chaos donderdag, hoe krachtiger het signaal aan Van Quickenborne, die nù al onder vuur ligt in zijn regering.
![]() |
![]() |