![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Afijn, ik wil maar zeggen dat er niet alleen mensen zijn die
kindjes maken, trouwen, scheiden, kindjes maken, trouwen, scheiden, kindjes maken maar ook mensen zoals ik die scheiden en afgelopen (Wat zou ik hier graag verhaaltjes vertellen hoe ik dat afgelopen-principe verdedigd heb tegen invasies ) Bovendien vond ik Vlaanderen te klein voor mijn Ex en mezelf en haar nieuwe inbreng in termen van stiefbroertjes en stiefvader. Onverdraaglijk Maar ook onverdraagzaam, allicht Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2012 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Relationeel mislukken? zoals in meer dan 1 lief of vrouw in het leven te hebben gehad? Financieel mislukken? zoals niet steenrijk zijn? Children are just like any other group : a whole lot of losers, and a few winners... Kunnen ongelukkige ouders dan gelukkige kinderen voort/groot brengen? Zijn gescheiden ouders dan automatisch slechte ouders? Laatst gewijzigd door Garlin : 7 januari 2012 om 02:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Retorisch |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren in het vliegtuig had ik enkele rotjong persoonlijk wel wilen verlossen van hun stembanden.
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen gaven nooit een kik. Ze kregen wel tuttefrut te knabbelen om op te stijgen en te landen, dan zaten hun oortjes niet dicht. Goeie soeplepel hoestsiroop kan ook wonderen doen maar dan hadden de mijne niet nodig: die vlogen gewoon graag, ofwel sliepen ze als het lange vluchten waren. Den truc met de tuttefrut schijnen velen al vergeten te zijn. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 januari 2012 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Vreemdeling
|
![]() [quote=eno2;5913158]
Citaat:
Vrijgesteld van dat soort rotzooi, loool, afgeschermd tegen de werkelijkheid... Citaat:
Nee, je kiest niet in welke situatie je gelukkig bent, je zoekt naar een situatie waarin je gelukkig bent, en die hangt zeker niet alleen van jou af. Dus is het soms beter om te scheiden en een nieuwe situatie te zoeken waar je wel gelukkig bent, dan te blijven zitten en een situatie te maken waarin iedereen ongelukkig word. De vraag geeft weer wat vele schijnen te denken. Dat alleen in een relatie tussen moeder en vader kinderen gelukkig kunnen groot worden. Laatst gewijzigd door Garlin : 7 januari 2012 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Kinderbijslag wat bijstellen.
Misschien zijn er dan een paar die eerst even nadenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ONgelukkige ouders slagen er niet altijd in het hele leven van hun kinderen te verpesten Dat kunnen zelf de weinigen, die dat opzettelijk zouden nastreven niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wordt allemaal stilletjes aan weggemoffeld, jammer genoeg. Hoe dan ook: ik kan er niet bij dat personeel toelaat dat kleine kinderen door een vliegtuig rennen en zetels gebruiken als schommelstoelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dank u.
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() eno2 zei eerder in deze topic dat hij onmiddellijk aan kinderen zou beginnen mocht er een jongere vrouw in zijn leven komen. Ik denk dat hij die (met u) hoopt te vinden
![]()
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de week bij de één, in het week-end en de helft van de vakantie bij de ander, zodat ze geen vriendschappellijke relaties kunnen onderhouden, of in clubs kunnen gaan...Uw moeder en haar man horen zagen en achterklappen over uw vader en zijn vrouw, en dan in het week end uw vader en zijn vrouw horen zagen en achterklappen over uw moeder en haar man...Niet kunnen studeren wat je wil, omdat altijd wel één der beide " kampen " er iets op tegen heeft, verwijten en/of motten krijgen in twee " families "...Over en weer reizen tussen twee " families " die elkaar niet kunnen rieken of zien, en enkel zich egoïstisch bekommeren over hun eigen probleempjes... Volwassenen zijn niet altijd zeer volwassen...Sommigen zouden beter zich masturberen dan kinderen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |