![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd
![]() |
#122 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
BTW, hij geeft in het filmpje zelf toe begrepen te hebben wat de flik van hem wou, maar eiste wel in het Frans aangesproken te worden. Moest het nu nog zijn dat de flik hem verplichtte iets in het Nederlands te zeggen, 'k zou 't nog begrijpen... Ik had de indruk dat de flikken hem zelfs verstonden in het Frans, maar hij wou gewoon niet doen wat ze vroegen. Beetje dom natuurlijk, zeker als je weet hoe flikken daarop kunnen reageren. Vond deze exemplaren zelfs nog vriendelijk en kalm (buiten de klappen op de auto, maar gezien niet duidelijk is wie mept, geef ik ze het voordeel van de twijfel). De boete zal waarschijnlijk navenant zijn. Achteruit rijden op de pechtstrook van een autosnelweg zou hem wel eens zijn rijbewijs voor een tijdje kunnen kosten. En zeggen dat het eigenlijk een zeer goede dj is, als je van dat soort muziek houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben Vlaming en flamingant, en voor de "technische kant" van de opleiding van mijn kinderen (okee, kleinkinderen) kijk ik simpelweg en ongedwongen naar wat best is voor onze economie en cultuur. Maar aangezien dit of topic is in deze draad, ga ik daar niet verder op in, in deze draad. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het filmpje heb ik heel vluchtig bekeken en ben gestopt....de zever man. Blijkbaar is het nu niet meer beschikbaar want privéé.....rarara ![]() Ik ken zijn muziek niet, maar een muziekkeuze/smaak zal niet echt invloed hebben over de opinie die ik heb over zo iemand , of over een persoon die een andere politieke mening is toegedaan. However, uw avatar, er zit daar mss een verhaal achter ? ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Bij mij ook niet echt. Daan bvb. maakt volgens mij nog altijd goede muziek hoewel ik het niet eens ben met zijn visie over België. En zo zijn er nog. Toch het is wel telkens spijtig vast te stellen, maar de artistieke inhoud haalt het bij mij over politieke visie. Die 2 moeten gescheiden kunnen blijven. 3. Hoe bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=166437 |
|
![]() |
![]() |