![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR : ik heb al ooit erger gedaan, dus ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tot hiertoe beperkt het jargon van de pro-stakers zich tot geweld en beledigingen (op een paar serieuze posters na). Is uwe frank nog niet gevallen dat de meeste mensen morgen gewoon willen werken, dat uw bonden kansen te over hadden om iets te doen aan de miserie? En derbij, hoe kan er nu een staking zijn, de voorspelde staking blijkt al gebroken te zijn door uw vakbondjes zelf... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ieder z'n recht om zich vrij naar z'n werk te begeven, maar net daar loopt het mis.
Studenten wiens exames niet verzet worden zitten in de shit als het openbaar vervoer niet bolt. Mensen die het financiëel wat lastiger hebben zijn een dagloon kwijt, als ze dan nog zo zot zijn om eventueel straten te blokkeren ziet het er helemaal mooi uit, van de simpelste zaken eerst, al is't een thuisverpleegster die vastraakt in een stakersfile... Nu blijken interimarbeiders een dag in de kou te blijven , toch ook vaak mensen die zonder vaste baan het iets moeilijker hebben dan iemand met een vaste benoeming. Maar de vakbonden verplichten hun eigen personeel om te werken... Stakingsrecht? Neen dank u, niet op die manier... |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Neen als vertegenwoordigers van de werknemers binnen de maatschappij en de bedrijven, als een partner aan de tafel om gemeenschappelijk een hoger doel na te streven.
Soms is dat geven, andere keren is dat nemen. Voor de huidige vakbonden is het enkel nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Wetenschap/ingenieur.
Pa heeft nog geen A2 maar heeft zich opgewerkt tot een hogere functie. Dankzij inzet, werkwilligheid en jarenlange avondschool/opleidingen. Laatst gewijzigd door Tavek : 29 januari 2012 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Maakt mij geen zak uit of jij het gelooft of niet.
Ik hoop dat ze zoals in 88-89 nog eens keertje een rijkswachtkazerne bestormen. Zoals ik zei : opinies...en die zijn zoals reten, iedereen heeft er één en iedereen denkt dat die van een ander harder stinkt. Doet me afvragen welke reet hier stinkt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het typeert de actie: waarom ze staken weten ze niet. tegen wie ze staken weten ze ook niet. Ze weten enkel dat ze willen staken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Klaarblijkelijk wel, anders zou je er hier niet zo op reageren, en zou je niet overal je best doen om de ferme uit te hangen
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- een overheid die zwaar moet besparen omdat ze de heilige banken hebben beschermd en daardoor de mensen een aantal verworven rechten gaan afnemen, verminderen. - idem voorgaande en verhoogde belastingen - afschaffing index Moet ik doorgaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel brave huisvaders en huismoeders die tienduizenden euros spaargeld zagen verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dringend eens het verschil tussen borgstelling en effectief geld uitgeven opzoeken. De redding van de banken heeft geen lor te maken met de besparingen die de overheid moet doorvoeren. Da's een doodeenvoudig gevolg van een beleid dat teveel sinterklaas wil spelen. Verworven rechten bestaat trouwens enkel het hoofd van asocialen die vinden dat zij hun rechten moeten hebben en dat anderen daar maar voor moeten betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet de schuld van de vakbonden dat ons land en Europa in de sh.t zitten he. ok? Stel je valt zonder werk Tavek en jou wordt een job aangeboden betaald als A2-er. En dan? Met veel plezier aan het klavier? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 �* 3 miljard extra op de begroting. Waar gaan ze die centen halen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar om even hypothetisch te blijven: er wordt totaal geen ingenieur of doctor ergens gezocht, en ik heb geen andere keus, dan ga ik desnoods aan machines sleutelen of met de heftruck rijden. Beter dat als thuiszitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is de Staat en de Staat zijn wij ![]() Trouwens het spaargeld van geen geen enkele Belg en van geen enkele bank is ooit in gevaar geweest. Denk ook niet dat er veel brave mensen tienduizenden euro's op hun rekening hebben staan. Je moet al redelijk stout zijn om aan die sommen te geraken. Rijk en eerlijk volk bestaat niet mijn zoon ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 29 januari 2012 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |