![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
|
![]() Citaat:
En laat die rollende oogjes maar uit... je gebruikt die maar al te veel de laatste tijd; weinig geloofwaardig allemaal die verontwaardiging van je. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Jij had het over nationaal niveau, Txiki stelt hier tegenover dat, alvast op lokaal niveau en in zijn specifieke situatie, het niet zo is. Daarmee zegt Txiki niet meer of niet min dat wat jij stelt, niet op elk niveau en in elke situatie geldt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Ga gerust een kijkje nemen in de discussie die volgde... zal je snel duidelijk worden. Anders vrees ik je niet te kunnen helpen...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Mijn eerste gedacht was: heeft een minister niets beter te doen dan zitten te twitteren?
Mijn tweede gedacht was: eigenlijk heeft ze wel een punt maar heeft een minister niets beter te doen dan zitten te twitteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
soit de rollede oogjes van Txiki steken me al een tijdje tegen... met nikszeggende comments en rollende oogjes steeds gaan schrijven dat men geen domme vragen moet stellen of geen idiote opmerkingen moet schrijven is vrij irritant. Ga in op de zaak... waarom is het een "domme vraag" of een "idiote opmerking".
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Freya zou beter naar het Blokske of de N-VA (dat is krak hetzelfde) overstappen. Ze ondersteunt immers het taalracistisch federalisme en is dus minstens even schuldig aan het anti-Belgisch racisme als de N-VA en het VB.
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over hoeveel n-va lijsten je die overlopers gaat verspreiden is niet relevant. Het gaat om het getal. Twintig vlaams blokkers binnenhalen is zondermeer ongezien. Als sommigen dan nog ernstig beweren dat die door de screening geraakten dan stel ik me vragen op welke criteria men dan wel screent. Mensen die achter Philip Dewinter en zijn kliek aanholden, hoe kunnen die zo plots vervellen tot er democraten tevoorschijn komen ? Zelfs in Lourdes, Fatima en Scherpenheuvel samen gebeuren er zoveel mirakuleuze gebeurtenissen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bon, we weten ook alweer wie een misstap doet office tot de brandstapel veroordeeld wordt. Laatst gewijzigd door giserke : 23 februari 2012 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik geef evenwel grif toe, de woordkeuze "nationaal niveau" is een beetje ongelukkig. Ik bedoelde niet "op federaal niveau", maar eerder "algemeen gezien, over gans vlaanderen". Mijn excuses hiervoor. Citaat:
Citaat:
Maar het op de man ipv op de bal spelen is iets waar mensen uit de verschillende kampen zich aan bezondigen. Jammer genoeg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waar leg je precies de grens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar die persoon die ik ken, die is echt serieus door de molen gegaan hoor, echt alles heeft men opgezocht over hem. en dat is maar een gemeenteraadslid hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zat er in de Antwerpse provincieraad geen Turkse Grijze Wolf die verkozen was op een SP-A lijst ?
Lijkt me minstens even erg, zo niet een stuk erger dan een ex-VB mandataris. Freya zou misschien wel eens kunnen verschieten als de SP-A lijsten onder de loupe bekeken worden. Of misschien niet. Hypocrisie deert nog weinig politici.
![]() |
#140 | |
|
![]() Bij hun daden. Niet hun verleden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |