Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2012, 07:23   #121
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Nee, frustratie is het niet. [lange uitleg die aantoont dat het wel degelijk een diepgewortelde frustratie is...]
Weet je wat? Open er anders in Suggesties & Mededelingen nog eens een topic over, waarin je samen met je vriendjes bij de moderatie kan uithuilen over die grote, kwaaie Raf... Maar let op dat je het netjes houdt hé! Voor je het weet, lig je weer met je klikken en klakken buiten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 10:49   #122
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Weet je wat? Open er anders in Suggesties & Mededelingen nog eens een topic over, waarin je samen met je vriendjes bij de moderatie kan uithuilen over die grote, kwaaie Raf... Maar let op dat je het netjes houdt hé! Voor je het weet, lig je weer met je klikken en klakken buiten...
Pfff.. weer de troln..cht aan het uithangen zie ik.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 11:05   #123
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Pfff.. weer de troln..cht aan het uithangen zie ik.
Op superniveau, want het ontsnapt aan moderatie. En dat is wel het hoogste compliment dat men kan geven.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 11:21   #124
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik ben nog niet zo heel lang op deze site, ik stel ook vast dat hier mensen zijn die geen enkele discussie aangaan. Hun hobby bestaat er uit om mensen te jennen (of hoe wordt dat omschreven op deze site?), ze zijn hier bijna permanent mee bezig. Ik vraag me af wat hun meerwaarde hier op deze site is, of hoe zijzelf hun meerwaarde zien. Ik vind dat zij eerder een minwaarde betekenen voor deze site, een site die heel mooi kon zijn, een site waar mensen met een politieke mening elkaar kunnen ontmoeten, het maakt niet uit of die mensen Links, Centrum, Rechts of iets daar tussenin zijn.
Guido007 heeft bij mijn weten nooit een fixatie gehad op forumleden.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 14:22   #125
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik ben nog niet zo heel lang op deze site, ik stel ook vast dat hier mensen zijn die geen enkele discussie aangaan. Hun hobby bestaat er uit om mensen te jennen (of hoe wordt dat omschreven op deze site?), ze zijn hier bijna permanent mee bezig. Ik vraag me af wat hun meerwaarde hier op deze site is, of hoe zijzelf hun meerwaarde zien. Ik vind dat zij eerder een minwaarde betekenen voor deze site, een site die heel mooi kon zijn, een site waar mensen met een politieke mening elkaar kunnen ontmoeten, het maakt niet uit of die mensen Links, Centrum, Rechts of iets daar tussenin zijn.
Idem
Oud 2 september 2012, 15:15   #126
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Maar het ging niet eens over "DE" holocaust. Lees dat postje maar eens , het gaat over een ingebeelde holocaust van E Codfried.
Dit is zowat hetzelfde als tegen Harriechristus zeggen dat de microwezentjes mogen afkomen met hun invasie... (En die zou daar dan nog een soort wetenschappelijke uitleg met toffe prentjes als antwoord op geven)
Of...

Die mod gelooft in de 2012-perikelen en is een believer/non believer of zo.
Of erger nog , Firestone zei al eens dat de reptillians op't forum ronddwalen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be