![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet senator Fatiha Saïdi aftreden? | |||
Ja, aftreden |
![]() ![]() ![]() |
60 | 95,24% |
Nee, aanblijven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,76% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was volgens mij echter wél een VRT-journalist die het de Heren Francken en Somers toestond hun onzin en nonsens te debiteren. Ik geef toe dat ik graag de draak steek met de jongens en meisjes van de in elk geval in dit land tamelijk gebrekkig functionerende 'Vierde Macht'. Het weze mij vergeven (of niet, mij om het even ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 maart 2012 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Zeer juist , het was haar plicht om als lid van de uitvoerende macht haar collega's bij te staan en tegen dat heethoofd duidelijk te maken dat hij op een vliegtuig zich hoeft te gedragen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom doen ze dat dan zo weinig vandaag de dag, zoals hier al eerder gevraagd werd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() bon even eens de echte situatie schetsen he.
op de RAM vluchten zit het altijd vol met wenende baby's, passagiers waren geirriteerd door het geroep en niet meer of minder. de crew was alles behalve blij met de repatriëring omdat ze hem terecht als crimineel aanzien. er was niemand behalve de senatrice solidair! ze was ook verre van beleefd tegen onze boarding agent. jammer dat het een collage was die verantwoordelijk was voor deze vlucht ![]() |
![]() |
![]() |