![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A propos: dat er verschillende regelgevingen bestaan voor de berekening van de lonen van respectievelijk federale en lokale ambtenaren, zegt jou ook niks zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Sommigen werken bij een overheid maar werken toch niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, Chipie. In de privé sector is dat niet anders.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 31 maart 2012 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niveau C federaal: 14.273,70 Niveau C lokaal: 13.550,00
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 31 maart 2012 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zit het met maaltijdcheques en zo?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkele jaren ervaring in de openbare sector is inderdaad een carrierekiller als je wilt overstappen naar de prive. De reden hiervoor is net datgene wat jij zo graag verdedigt, nl. vaste benoemingen, weinig tot geen evaluaties, weinig tot geen tijdsdruk, geen doelgericht werken en extreem inflexibele bureaucratische ingesteldheid. De manier waarop een ambtenaar werkt is compleet onbruikbaar in de prive sector. Toen ik een doctoraat deed moest ik soms 2 maanden wachten op mijn contract. De HR dienst was echt traag, lui en bureaucratisch. Mijn contract dat ik net heb getekend was geschreven, getekend door de manager en aan mij geleverd in minder dan 2 dagen. Als je de overheid organiseert als een bedrijf met gewone werknemers, dan ga je merken dat je wel terug wat waard bent op de prive arbeidsmarkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Lokale besturen geven maaltijdcheques EN groepsverzekering voor hun personeel om zodoende de pensioenkloof met statutairen te verkleinen.
Bron: mijn vriendin die diensthoofd is op een gemeente. Laatst gewijzigd door Tavek : 31 maart 2012 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vriendin vertelt onzin. Net zoals uzelf. Of krijgen bij uw vriendin alleen de contractuelen maaltijdcheques en een groepsverzekering?
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U gelooft het of niet, het kan mij geen drol schelen, maar we weten al langer dat u een professionele leugenaar bent hier. U meent hier constant een beeld op te hangen van de zielige onderbetaalde gemeenteamtenaar terwijl er genoeg besturen zijn die hun contractuelen goed vergoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak u er ook even attent op dat schelden en beledigen niet toegestaan is op dit forum. U gelieve uw toon te matigen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 31 maart 2012 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
leugenaar zn m / v leugenaar (-s mv), leugenaarster (-s mv) ['løxənar, 'løxənarstər] iemand die een leugen vertelt;= iemand die liegt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() http://www.ethias.be/nl/prd/ECVI032/...ambtenaren.htm
Ethias heeft er zelfs een hele website aan gewijd. Met dank. Contracuelen hebben in vele gemeenten al gewoon een groepsverzekering of pensioenplan om het gat dicht te rijden met de statutairen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moderator Akira zegt daar het volgende over: "U vergist zich. Een persoon in een discussie hypocriet noemen is wel degelijk een scheldwoord, aangezien het de bedoeling heeft de persoon in kwestie te beledigen en laat dat nu net de definitie van scheldwoord zijn." http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=27 Maar u heeft geluk: iedereen krijgt van mij fair warning, vooraleer ik gebruik maak van het driehoekje. U bent gewaarschuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm in de privésector kunje niet overleven met personeel die teert op de organisatie, iedereen mag zich nzetten, en elke zwakke schakel moet eruit, dus vergeet uw theorie rafke, en denk maar goed na hoe goed de slavendrijverij van de ambtenarij erin slaagt om de prive sector uit te buiten;
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het maar.
![]() |
![]() |