![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() De grote nazi's, die over het geld van de huurders gaan en dure hysterische advocaten in dienst kunnen nemen, zijn al om. Ze laten mij in vrede bestaan. Hun enige strenge eis is de datum van vertrek en van terugkeer, nog nooit was een verhuurder zo verknocht aan een huurder. Men toonde zich coulant want men had ook kunnen eisen dat ik het uur en de minuten van vertrek en terugkeer zou moeten doorgeven, op straffe van ontruiming. Nu nog de kleine nazi's op dit forum, zei weigeren nog mijn reis te accepteren. Ik hoop een expositie op te zetten in Paramaribo, waar mijn onderzoekscollectie ook werd ondergebracht en hoop de lezende Surinamers bekend te maken met de Surinaamse onafhankelijkheidsbeweging van 1742-1753. Daarvoor moet ik toch wel enige tijd in Suriname zijn. Tevens werkt mijn hotmail niet, berichten komen gewoon niet aan. De AIVD?
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Misschien zou een reisGEbod beter zijn. Hup naar suriname, zijn we hier tenminste van uw onzin af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() ![]() La Dietrich gaat heerlijk op reis ![]() La Dietrich in Blond Venus met afro-pruik: Hot Voodoo Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
En nu is er geen reisverbod meer, terwijl ze toendertijd de rechter helemaal hysterisch smeekte om mij binnen drie dagen te laten ontruimen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 augustus 2012 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij hier echt BLIJVEN zagen en janken over dat reisverbod zeg? Potverdorie toch! IEDEREEN heeft zich aan bepaalde regels en wetten te houden. Dat is gewoon zo. Ga aub elders bleiten, Egmond.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Leeft die aaplover van een uitkering in een sociale woning misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Aangezien hij dit forum beschouwt als zijn persoonlijke blog, gaat hij er vanuit dat hij hier dan ook gratuit zijn "avonturen" kan, mag en moet delen met de rest van de wereld...
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet teveel commentaar geven of u prijkt binnen afzienbare tijd ook op zijn negeerlijst, zoals overigens +/- 50 % van de forummers, mezelf inbegrepen
![]()
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bye Bye Egmond!!! ![]() ![]() Eindelijk, we zijn er vanaf! ![]() (Och met zijn grote bek; hij zal wel te laf zijn, en hier gewoon blijven teren en zagen. ![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() ![]() Paramaribo |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn allemaal privé zaken. Wat hebben wij hier op dit forum daar mee te maken?
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alle privé zaken maken samen zaken van de natie. gewoon mijn draden overslaan aub Een primitieve leugenachtige natie die zich bezighoudt met holocaust vingeroefeningen. klaag dat teef aan bij de Orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() U en zowat iedereen doet dit hier constant maar als ge zelfs te dom wil zijn om dat in te zien tja.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Egmond heeft een punt maar gij kunt er gewoon niet tegen zoals velen dat hun bubbel van alles wel en wee doorprikt wordt en dat er nog mensen zijn die de dingen willen zien zoals ze werkelijk zijn, niet zoals jij en andere ze zichzelf en anderen willen voorhouden. Leef verder in uw illusie maar kom er dan ook tenminste voor uit en val niet direct persoonlijk aan. Die zwakte van geest toont men in het echte leven jammer genoeg ook genoeg aan zoals hier (internet/fora).
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent zeker één van die hele weinigen die nog niet op Egmond's negeerlijst terecht zijn gekomen?