![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2012 om 21:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Genuanceerder of ingewikkelder zou hem écht te zwaar worden.
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2012 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verschillende mensen die daar wonen waren niet op de hoogte daar zij het huis niet meer verlaten hadden en men de borden pas rond 15 a 16 u komen zetten was,s'anderendaags stond een gemotoriseerde agent al die auto's op te schrijven van mensen die van niks wisten. Toen ik daar voorbij kwam en reeds verschillende mensen mij hun uitleg gedaan hadden,vroeg ik de agent waarom hij die mensen eerst niet verwittigt had,kreeg ik als antwoord dat ik mij niet moest moeien en mijn mond moest houden.fair man heel fair! Veel te veel reglementjes,veel te veel inmenging in het persoonlijk leven,het bepalen van wat je mag en moet is voor het ogenblik ondergeschikt aan de inhoud van de stads of gemeentekast idem dito voor millieu,huisvuil,verplichte parking,verkeervrije stad, maar niet voor 10 ondergrondse parkings,die moeten draaien,de ouderen kunnen verekken zij moeten waarschijnlijk maar thuis blijven.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle fatsoenlijke gemeentes worden de mensen behoorlijk ingelicht voor dergelijke zaken; èn worden auto's die daar al staan als ze de tijdelijke borden zetten, hun nummerplaten genoteerd zodat als ze getakeld moeten worden, dit op kosten is van de gemeente.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Iedere dhimmie verbergt zijn islamofilie achter holle frazenen mensenrechtengezwets. Bij VB'ers hebben we alvast het voordeel van de rechtlijnigheid...zij verbergen hun extremistische agenda niet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhaal dat ge hier schetst, ken ik. Ofwel hebt gij er al over verteld, maar het doet me denken aan wat iemand uit Grimbergen mij eens verteld heeft.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 vliegen in 1 klap. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 12 april 2012 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onze maatschappij wordt verfijnder, de maatschappij laat het gezag uitoefenen door lieden die niet altijd fysisch sterker zijn (uitstraling)als u, ge moet het maar weten dat zij het gezag uitoefenen niet fysisch aanvoelen.
(o.a. nieuwe belgen en oude belgen kunnen het daar moeilijk mee hebben , daar heeft klarekijk een punt) Vroeger was de slagboom van een spooroverweg uitgerust met een gordijn van ijzeren kettingen, nu eenvoudig met een balkje en een witte lijn, je moet maar weten dat het een scheidingslijn is tussen leven en dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het leger werden jongeren elementaire begrippen bijgebracht over gezag en discipline. Voor een aantal was die dienst ook leerzaam. Spijtig genoeg had het leger ook een slechte naam, soms terecht. ![]() |
|
![]() |
![]() |