![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is altijd hetzelfde liedje: een paar onnozelaars die teveel karikaturen willen, verzieken de boel voor iedereen. Enige nuance en dat de "waarheid" wellicht ergens in het midden ligt, dat kennen ze precies niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid daarentegen is zo simpel dat het simplistisch is: het is zwart, of het is wit, of het is grijs. Je kan niet een beetje zwanger zijn. En sommigen hebben een patent op liegen en vals beschuldigen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 april 2012 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Had wel altijd moeite met kleine luitenantjes, die dachten het wel te moeten doen. Ken je die luitjes, die als ze een naamkaartje krijgen van een bedrijf, met een voor hun ronkende titel ook denken dat ze de rest mogen terroriseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 20 april 2012 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kassierster die aan de kassa zit kan inderdaad niet onmiddellijk weg indien ze iets voelt opkomen, net zoals een chauffeur met een vrachtwagen, een autobus of ne taxi dit niet kan, net zoals iemand die aan de lopende band staat dit niet kan. Dit wil nog altijd niet zeggen dat deze mensen geen plaspauze krijgen, dit wil nog altijd niet zeggen dat deze mensen geen aflos krijgen (bij chauffeurs is dit ietske moeilijker ![]() Het punt van Mertens was wel ietske anders hé.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ken er zelfs die denken dat ze eerste minister mogen worden over een bevolking die uit een meerderheid van Nederlandstaligen bestaat, aan de leiding van een regering zonder Vlaamse meerderheid, en die zelf geen Nederlands fatsoenlijk kunnen, en die mogen dat allemaal omdat ze uit een superieure cultuur komen. (Gisteren, donderdag 19 april, in Vila Politica: het aflezen van de Nederlandstalige tekst gebeurde met een kwaliteit die duidelijk lager lag dan toen hij de regeringsverklaring voorlas. Hij doet zelfs de moeite niet meer om even de tekst in te oefenen ...) En we kennen kleine voorzitters van kleine would be partijtjes die menen te mogen kakken zonder bewijzen, op de hoofden van met name genoemde firma's, waar dan later pijnlijke rechtzettingen op moeten volgen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zelfs profvoetballers mogen niet gaan kakken tijdens de speeltijd. Had die regel niet zo streng geweest, dan zou ik blijven voetballen zijn. Er is een grootse Rode Duivel daarmee teloor gegaan. Zou de heer Mertens ook dit willen aanklagen a.u.b. ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ken zelfs halve bevolkingen van landen, die zelfs geen kiesrecht hadden als ze het niet hadden gedaan. Citaat:
Die zelfs als ze de kans krijgen om veranderingen federaal door te drukken, de handdoek gooien omdat ze niet willen beseffen, dat ze het land opgezadeld hebben met 7 bestuursorganen, die jaarlijks stukken van mensen kosten enkel en alleen om politieke postjes pakkers te laten floreren. Van mij mag hij het rustig in het Frans doen. Waarom moeilijk, als het gemakkelijk ook kan. Van sommige Vlaamse parlementsleden heb ik ook moeite om hen te verstaan. Citaat:
Ik heb er wel moeite mee dat je een bestaande praktijk en nogmaals niet in alle bedrijven, niet mag aanklagen. En ik ken een klein would be partijtje dat groot geworden is, door nergens voor te staan, maar met tsjeven streken, zoals aanschurken tegen schurken partijen, is groot geworden. Op het ogenblik is dit nog beter te merken, omdat overlopers van alle partijen, met totaal verschillende standpunten de N-VA stal komen bevolken, hopende zoveel mogelijk van de ruif te kunnen leeg vreten. De ruif zal wel gevuld moeten blijven, want anders zijn die leeg vreters onmiddellijk weer weg. Ik wens jou en je partij veel succes met deze leeg vreters. Het ergste is dat er weer 4 jaar verloren gaan, voor iemand dat beseft, want de partij goeroes kijken enkel naar de stemmen en niet wat ze ermee kunnen doen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=subocaj;6089134]
Citaat:
Noem het precieser a.u.b. Ik ken mensen die nu nog in communistische toestanden zouden werken, als ze dat niet hadden gedaan. Maar toegegeven: in de Lada-fabrieken mochten ze gaan kakken als ze goesting hadden. Helaas was er bijna nooit toiletpapier. Ondertussen rolde de band voort. Pech voor de kwaliteit van die overigens mooie en ecologische auto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit Mertens nu?
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn plaats, zit hij nu. Want ik hoor of ik zie hem niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een regelneef zoals u is minstens één bewezen voorbeeld/bron/link een must... U kent mensen die aan de band werken ?.... ![]() Ik ben 10 jaar afgevaardige geweest en heb in die hoedanigheid honderden collega's ontmoet..nog nooit heb ik gehoord dat plaspauzes gelimiteerd of beperkt waren..een hoax dus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om ter snelst aan 100 posts geraken. Denkt zeker dat hij dan terug aan de polls mag deelnemen
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs voor de paarden in Brugge vond men en oplossing. Blijkbaar konden die beesten ook hun kak niet ophouden en bond men ze een zakje onder hun poep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Ik vraag me af hoe vaak de gemiddelde arbeider naar het toilet mocht in de communistische heilstaten van de twintigste eeuw. Hoe stond Pol Pot daar tegenover? Ah ja, da's waar, hij of zij lag tegen dan meestal al ergens te rotten in een massagraf. Probleem opgelost.
Nooit vergeten waar de PVDA vandaan komt, al doet ze zich nu voor als 'gewone' links-populistische partij. |
![]() |
![]() |