![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Opgemerkt dat de kip niet halal geslacht was.....Nu moet er een plakkaat volgen op de kiekens zeker,dit is halalol geslacht....
In de Lidl liggen er ook,kocht er een voor men hond,waarempel,die begon ook te mekkeren van alooewa en zo.Sindsdien bijt em iedereen,en doet 5x per dag zijn behoefte,met de kop naar mekaka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zolang het mij verboden is om gespecifieerde NIET-halal kippen te kopen, krijgen ze er gratis een stuk varken bij van mij. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat feit alleen kan gewoon niet door de beugel. Stel dat een kind met diabetes verplicht wordt om stuk chocolade te eten. Stel dat een vegetarier verplicht wordt om vlees te eten. Stel dat een kind met een allergie verplicht wordt om iets te eten waarvoor hij allergisch. Sorry maar voor zoiets ga je niet naar het CGKR. Voor zoiets leg je klacht neer bij de politie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 mei 2012 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarvoor ga je klacht neerleggen? aanslag op je eeuwige leven? verplicht verblijf in het hellevuur? gemis van de 72 hoeren? Zou ik dan ook klacht kunnen neerleggen als ik geen niet-halal kip krijg? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moest ik kinderen hebben en die zouden verplicht worden op school om vlees te eten in een les of anders krijgen ze nul. Ik zou die leerkracht dagvaarden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 mei 2012 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was één van de verschillende voorbeelden die ik aanhaalde:
Er zijn er nog vele andere.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 mei 2012 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
zouden ze me ook verbalizeren als ik een cake gemaakt met suiker aanbiedt en er twee diabeetjes in de klas zitten, denk je dan dat ik ook wordt veroordeeld wegens discriminatie? Een leerkracht moet namelijk zonder vooroordelen werken en moet uitsluiting van leerlingen vermijden, anders valt het zelfs onder de wet van het pesten op de werkvloer van een ondergeschikt. Dus ja, de wet verplicht je om je recept aan te passen of geen cake uit te delen.[/quote] Zullen we dan suikervrije cake zonder vet maken? bloem met eieren? Oops, er zit een leverpatientje, geen eieren dus. Verbod op het uitdelen van cake? geen verjaardagen meer vieren? Zeker geen erwtensoep in de winter uitdelen? brood blijft thuis. Water dus. en alleman gelijk voor de wet! WIE IS HIER GEK AAN HET WORDEN ???? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 10:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je eet een stuk vlees dat niet door een moslim is gemarteld en floeps... je staat vol met rooi boebelen. Dat bedoel je toch? het enige dat vergelijkbaar is dus de vegetarier die weigert vlees te eten. Ik denk niet dat die vegetarier bij het CGKR gelijk gaat krijgen. Die kiest trouwens gewoon voor het gebrek aan punten op het "proef"gedeelte zonder dat daarover wordt gemekkerd. Net zoals er niet gemekkerd wordt door vegetariers als ze mee op bosklassen gaan: die mensen eten gewoon hun groenten + aardappelen. Heb je trouwens al hindoes horen mekkeren over de bosklassen? Of slaan die misschien gewoon de runderlapjes over als het runderlapjes zijn? Het begint er dus écht op de lijken dat muzelmannen effektief aan een ziekte lijden. Zien wat yussuf daar nu weer over te zeggen heeft. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() volgende keer krijgt het joenk 20/10 als ze weigert mee te doen met de klas. En ze gaat eindigen met een superrapport met allerallergrootste onderscheiding om dwars te liggen; En JIJ mag dat kind dan later aanwerven.
In mijn bedrijf komt ze alvast niet binnen: niet omdat ze volgens haar profeet een mankement aan haar hersens heeft, maar omdat ze dat mankement dan nog eens extra heeft ontwikkeld en dus niet in staat is om samen met niet-moslims te werken. En cake krijgt ze dus ook niet. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar wilt U dat "haar regels van haar geloof" eindigen? Zal ze mee naar de mis gaan in klasverband of moeten ze apart voor haar in de klas een opvang voorzien als de andere kinderen de paasviering meedoen? Zullen ze mee de kerstliedjes van buiten leren of zal ze verplicht wat arabische koranteksten aan de rest van de klas onderwijzen? U zegt het maar hoor. Mag ze trouwens slapen in de klas of gewoon thuisblijven tijdens de ramadan? Uiteraard met behoud van het maximum aantal punten nietwaar. Zo iemand hoort niet in mijn team. PUNT. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Godsdiensttoestanden zijn er verboden. De Turken zijn van oordeel dat Turken niet kunnen samenwerken als er religieuze zever in het spel is. En het zijn moslims. Maar jij weet het beter, dacht nochtans dat de wietshops gesloten waren voor sommige lui. En by the way, ze snappen niet dat dit soort gelul zich kan voordoen in een katholieke school. Ze vinden dat die knaap maar terug naar Noord-Afrika moet, en ze vinden ons decadent door ons totaal gebrek aan normen. En het zijn moslims, enkel niet de soort waarmee Belgie zit opgescheept. Jammer genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 5 mei 2012 om 11:36. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zulke mensen moet ik niet hebben. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 11:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn zelfs zaken waar zware boetes en zelfs gevangenisstraf (als ik mij niet vergis) op staan moest een leeraar dat verplicht voorschotelen aan je kinderen. Citaat:
Ik heb trouwens het woordje aangeduid wat het struikelblok is en zelfs strafbaar kan gesteld worden. Moest het nog niet duidelijk genoeg zijn voor u.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 mei 2012 om 11:43. |
|||
![]() |
![]() |