![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor
Dat is een vrij brede consensus en algemeen aanvaard en geworteld in de rechtspraak Citaat:
Maar om daar precies op te kunnen antwoorden moet je het wel wat gedetailleerder weergeven. Citaat:
Citaat:
Dat zeg jij... Het feit dat ze daar voor een bar stonden tewachten en het slachtoffer vrijwillig is ingestapt doet anders vermoeden. Maar ja... alle mogelijkheden lijken me nog open te staan.. zelfs perfect gepland en toch geen moord |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ten eerste, ik zal nooit een Jood in mekaar timmeren omdat hij Jood is, en mijn vrouw zal ik niet slaan, want ik heb er geen (en ik wil er ook geen). Dat is toch ook geen tegenargumentatie. Dat is bewust naast de kwestie antwoorden. Het gaat hier toch niet over het al dan niet schenden van de integriteit van een persoon ? Het gaat erom dat de reden waarom die integriteit geschonden wordt, de schending erger maakt. Zowel voor het slachtoffer als voor de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu heeft u mij eigenlijk gewoon gelijk, hoor, maar dat zal u niet toegeven, dat weet ik wel. Kijk, als je ruzie krijgt in een café met iemand anders over om het even wat en u laat zich meeslepen en begint te vechten, dan is dat niet gepland. Iemand die haat koestert tegen een homo, of een Jood, of whatever, en die op een bepaald moment, als hij er een tegen komt, die in mekaar slaat, dan kan dat gecatalogeerd worden onder 'gepland'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |