Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2012, 14:42   #121
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik weet wat het officiële wereldbeeld inhoudt, iedereen weet dat want men is erin opgegroeid.
Onzin, jouw vele posts tonen net dat je geen flauw idee hebt over hoe de wetenschappelijke methode in elkaar zit.
Citaat:
Wij beweren iets, wij geven het bewijs.
Jij geeft geen bewijs, jij post youtube filmpjes die jouw beweringen herhalen.
Citaat:
Als jullie het niet willen bekijken dat is jullie probleem en jullie grove fout maar dan zou je best je mond houden in zulke discussies.
Jij hebt geen flauw idee van wat mensen bekijken of al bekeken hebben.

Het is jouw wereldbeeld die je doet geloven dat wie jouw beweringen niet zomaar aanvaardt niet naar de filmpjes heeft gekeken.

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 mei 2012 om 14:43.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 14:49   #122
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij beweren iets, wij geven het bewijs. Als jullie het niet willen bekijken dat is jullie probleem en jullie grove fout maar dan zou je best je mond houden in zulke discussies.
Al deze discussies draaien eigenlijk maar om 1 ding : wij (de sceptici) die jullie (de believers) proberen uit te leggen wat echt bewijs is.

Jullie leggen de lat dusdanig laag voor jullie versie van 'bewijs' dat het een hol een zinloos begrip is, dat geen enkele betekenis heeft als je eerlijk bent.

Jouw soort 'bewijs' bracht mensen op de brandstapel tijdens heksenprocessen.
Jouw soort 'bewijs' zorgt ook vandaag nog voor duizenden en duizenden slachtoffers in afrika (albino's bvb.) en bepaalde andere delen van de wereld.
Jouw soort 'bewijs' is een leugen die je jezelf verteld omdat je wereldbeeld de naakte realiteit niet aankan en je teruggrijpt naar een simpele obscurantistische wereld, zoals we die hier kenden tot de 16de eeuw.

En daarom zijn al je docu's het bekijken niet waard, tenzij als oefening in het zoeken naar het aantal fouten/leugens per minuut.

Er is vast wel een docu te vinden over de verschijning van Jezus en de maagd Maria op gebak en ovenbereidingen allerhande. (toast, pizza, ovenbroodjes,..)
Sterk bewijs voor het bestaan van Jezus en de Maagd Maria als hogere krachten, nietwaar?

Ga jij kijken naar een docu van 65 minuten die dergelijke stelling 'bewijst'?
Dacht het niet, nietwaar?

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 mei 2012 om 14:53.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 14:53   #123
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Onzin, jouw vele posts tonen net dat je geen flauw idee hebt over hoe de wetenschappelijke methode in elkaar zit.
Wereldbeeld ≠ wetenschappelijke methode.

Citaat:
Jij geeft geen bewijs, jij post youtube filmpjes die jouw beweringen herhalen.
In het kader van deze discussie, zijn de laatste 3 docu's die ik gepost heb allen docu's die voor nationale televisiezenders gemaakt zijn, en waarvan er 2 effectief zijn uitgezonden op nationale televisiezenders.

Citaat:
Jij hebt geen flauw idee van wat mensen bekijken of al bekeken hebben.
Ja, als ze zeggen dat ze het niet willen bekijken, of ze posten na 5 minuten dan ben ik wel redelijk zeker dat ze het niet bekeken hebben ja.
Oud 21 mei 2012, 14:57   #124
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frownUponMountain Bekijk bericht
Verklaar je toch eens nader? Volgens mij snap je er niks van!
Welwel, daarnet was ik nog dit :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frownUponMountain
Och jee gaat de verrader weer! Wat een smerig vies laag achterlijk laf oud vies mannetje is het toch he?
En nu kom je weer slijmen en zoete broodjes bakken?
Loop toch heen, leipo.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 15:03   #125
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Welwel, daarnet was ik nog dit :

En nu kom je weer slijmen en zoete broodjes bakken?
Loop toch heen, leipo.
Een walgelijke belediging voor de leipo,s, schaam je diep.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 15:05   #126
TheChosenOne
Burger

TheChosenOne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk de docu's en u zult beseffen dat uw intuïtief gevoel verkeerd is.

Maar misschien zit er wel meer achter, misschien bent u onbewust wel bang dat uw wereldbeeld in duigen zal vallen, dat de je "vaste grond" ) onder je voeten zult verliezen.
Mijn wereldbeeld in duigen vallen? Ik ben het middelpunt van het heelal en alles draait om mij. Voor mijn part bevatten uw video's beelden van wereldleiders die orgieën organiseren in kindercrèches, het zal nog niet de minste afbreuk doen aan mijn wereldbeeld
Oud 21 mei 2012, 15:07   #127
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheChosenOne Bekijk bericht
Mijn wereldbeeld in duigen vallen? Ik ben het middelpunt van het heelal en alles draait om mij. Voor mijn part bevatten uw video's beelden van wereldleiders die orgieën organiseren in kindercrèches, het zal nog niet de minste afbreuk doen aan mijn wereldbeeld

Indirect ben je een grote nihilist.
Oud 21 mei 2012, 15:08   #128
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wereldbeeld ≠ wetenschappelijke methode.
Neen, maar ze is wel nodig om het kaf van het koren te kunnen scheiden.
Jouw "bewijstechniek" is waardeloos, wat je zou weten als je wat meer boeken las die op dat soort onderwerpen kritisch ingaan.
Het "officiële wereldbeeld" waar je naar verwijst is jouw concept, niet het mijne (of het onze).

Citaat:
In het kader van deze discussie, zijn de laatste 3 docu's die ik gepost heb allen docu's die voor nationale televisiezenders gemaakt zijn, en waarvan er 2 effectief zijn uitgezonden op nationale televisiezenders.
En dan?

Wel grappig hoe jij tegenover de mainstream media staat.
Als hetgeen ze zeggen je niet aanstaat, dan verwerp je het door te verwijzen naar de liegende media die deel van het complot uitmaken.
Als hetgeen ze zeggen je wel aanstaat, dan is het ineens ok.

We komen steeds op hetzelfde tere punt terug, exodus: je benadert de feiten vanuit een vooropgestelde starre theorie, ipv omgekeerd.
Citaat:
Ja, als ze zeggen dat ze het niet willen bekijken, of ze posten na 5 minuten dan ben ik wel redelijk zeker dat ze het niet bekeken hebben ja.
Je beseft toch dat de meeste forumleden toegang hebben tot het Internet, en niet enkel op jou zijn aangewezen voor informatie?

Dat Franklin verhaal heb je zelf al ettelijke keren gepost, en het is een feit dat er bitter weinig van de beschuldigingen hard werd gemaakt.
Oud 21 mei 2012, 15:10   #129
TheChosenOne
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Indirect ben je een grote nihilist.
Bravo, you're a quickie!
Oud 21 mei 2012, 15:12   #130
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bravo, you're a quickie!
Oud 21 mei 2012, 15:15   #131
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wel grappig hoe jij tegenover de mainstream media staat.
Als hetgeen ze zeggen je niet aanstaat, dan verwerp je het door te verwijzen naar de liegende media die deel van het complot uitmaken.
Als hetgeen ze zeggen je wel aanstaat, dan is het ineens ok.
En waarom zou dat komen denk je? Omdat ik de feiten evalueer. Het doet er mij niet toe waar de info vandaag komt, ik bekijk de feiten ten minste. Ik bekijk tenminste mainstream uitzendingen! Dat kan omgekeerd van anderen niet gezegd worden.

Het is trouwens jijzelf die de (foute) opmerking "youtube filmpjes" gebruikt, alsof dat je argument wat kracht bijzet.

En nu terug naar de feiten, wie gaat er die docu's eens bekijken?
Oud 21 mei 2012, 15:21   #132
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom zou dat komen denk je? Omdat ik de feiten evalueer. Het doet er mij niet toe waar de info vandaag komt, ik bekijk de feiten ten minste.

Citaat:
Het is trouwens jijzelf die de (foute) opmerking "youtube filmpjes" gebruikt, alsof dat je argument wat kracht bijzet.

En nu terug naar de feiten, wie gaat er die docu's eens bekijken?
Natuurlijk is de verwijzing naar "youtube filmpjes" terecht.

Been there, done that.

Als iemand naar één van jouw filmpjes kijkt, en daar dan vijf kritische bemerkingen bij plaatst, dan zal je bleiten dat hij/zij er de "zwakke" punten uithaalt in plaats van naar het vermeende "totale beeld" te kijken.

Leer eens echt argumenteren.
Oud 21 mei 2012, 15:27   #133
exodus

Standaard

Dit zijn echte argumenten.

ARD - ritueel kindermisbruik: docu van de duitstalige televisie. (Niet voor gevoelige kijkers)

http://www.youtube.com/watch?v=69f39WTLQ_E

Franklin cover up (amerika)

http://www.youtube.com/watch?v=D3IsCPOADc4

De x-dossiers (Belgie):

Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1IARlyk

Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=pujMlUKdkTw
Oud 21 mei 2012, 16:16   #134
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Oh, holy Satan, let the children come to us, so that we may penetrate their little bottoms with our evil seed of our evil penises.

harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 21:00   #135
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

edwin2's schermafbeelding

Standaard

Satan is onderworpen aan God en een intrument in handen van God, wanneer God dit wil.
Satan is voor God wat bij ons het openbaar ministerie is (officier van Justitie).
Lees maar in Job.
Oud 21 mei 2012, 22:10   #136
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Satan is onderworpen aan God en een intrument in handen van God, wanneer God dit wil.
Satan is voor God wat bij ons het openbaar ministerie is (officier van Justitie).
Lees maar in Job.
Da's slechts één van de interpretaties van de satanfiguur. Satan betekent ook in het algemeen "tegenstrever", "aanklager" en kan dus ook gebruikt worden in de zin van tegenstrever van God of van een godsbeeld.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 23:03   #137
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja ... Je doet me denken aan die gast die af en toe voor het begin van de colleges door het auditorium rondliep met letterlijk een bord op zijn buik en rug, en zijn 'nieuwsbrief' met allerlei complottheorieën kwam uitdelen. Hij was steeds goed voor wat vermaak, zowel bij de studenten als prof.
In Leuven....over de 'vervalste' maanlanding?....dat figuur zou nu ergens in een instelling verblijven...een kameraad van me heeft hem vorig jaar nog gesproken op een meeting
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 07:19   #138
TheChosenOne
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
In Leuven....over de 'vervalste' maanlanding?....dat figuur zou nu ergens in een instelling verblijven...een kameraad van me heeft hem vorig jaar nog gesproken op een meeting
Inderdaad o.a. over de vervalste maanlanding, maar het was in Gent. Ik zou echter niet verbaasd zijn dat zo iemand gans het land afreist om zijn boodschap te verkondigen
Oud 22 mei 2012, 09:06   #139
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat "Satan"nou van Saturnus komen!

En wat is het symbool van Saturnus? Een kubus! En tot wat richt men zich in het middenoosten? een kubus!
Zonder dat de mensen daar het weten adoreren ze dus satan!

Tsja..
In dezelfde categorie als "De Russen wonen naast de Finnen, vinnen zijn onderdelen van vissen, vissen zwemmen in het water, brandweerwagens spuiten water en brandweerwagens zijn rood, en daarom was de Russische vlag rood.

Dat moslims niet Satan aan het aanbidden zijn is vrij duidelijk te herkennen aan het feit dat ze een eigen versie van Satan kennen, al is het dan niet zo'n ontspoord belangrijke versie als die van het Christendom. In de Bijbel komt helemaal geen Satan voor zoals het Christendom hem meestal voorsteld, hetgeen nog het dichtste bij komt is "een satan", een wezen dat kennelijk door God is gemaakt om hem een beetje tegengas te geven, en dat de familie van Job vermoord omdat God zo graag met hem wil wedden.
Oud 22 mei 2012, 09:50   #140
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat "Satan"nou van Saturnus komen!

En wat is het symbool van Saturnus? Een kubus! En tot wat richt men zich in het middenoosten? een kubus!
Zonder dat de mensen daar het weten adoreren ze dus satan!

Tsja..
De kubus is symbolisch voor het manlijke als zijnde de duivel van het rechte verstand.

De bol daarentegen is vrouwelijk en deze is de ware goede God = Godin.

Lees daarvoor de Bijbel en ziet hoe God niets anders dan de Duivel zelf is als deze de mens weerhoudt van de boom des eeuwigen levens te eten.
Ja: hoe hij zijn eigen Zoon laat kruisigen.

What more evidence do we need?
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be