![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik moet toegeven dat delanotte zich niet snel laat vangen, hij lijkt zijn sporen wel degelijk op voorhand gewist te hebben, wat niet wegneemt dat de hele affaire een zware zweem van belangenvermenging blijft dragen, een te zware zweem om nog geloofwaardig te kunnen zijn.. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Niet echt bescherming, denk ik. Niet alleen dat, het boek is nog niet uit, maar Vande Lanotte wordt wel al zwaar aangevallen. Je hebt er nog niets van gelezen, maar veroordeelt hem al van te voren. Eerst tijdens de zaak-PVDD onophoudelijk zeuren dat er geen bewijzen zijn en dat de rechter zich moet uitspreken, om dan bij iemand van de tegenpartij een bocht van 180 graden te maken en van tevoren, zonder een spatje bewijs, iemand aan het kruis te nagelen. Twee maten en twee gewichten noemt men zoiets. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zelfs zonder bewijs blabla, kan het toch niet anders dat er belangenvermening ontstaat.
Stel u voor: je bent hoofd van een partij, maar je doet afstand en je benoemt dara een vazalleke die altijd alles aan u moet briefen en vragen om raad. Je bent even later hoofd van een groot prive bedrijf dat subsidies ontvangt van ministeries waar de vriendjes van uw partij en dus uw vazallekes in zetelen. EN je keert dan af en toe terug naar diezelfde post waar je opnieuw uw hand boven uw dossierkes kunt houden... Het is zelfs zonder enige bewijsvoering een gigantische brok belangenvermenging, en je kunt het gewoon afleiden uit het feit dat ze bvb klaar zijn met de windmolens voor er een kabel ligt die ze verbind met het binnenland, dus ze maken daar nutteloze stroom, voor de zee op te warmen volgens mij ? |
|
|
|
|
|
#124 | |
|
|
Citaat:
Integendeel, hij zei direct dat hij geen klacht zou indienen. Bovendien moet u mij eens zeggen waar de roddels zitten. Als er gezegd wordt wie er aan het hoofd van de raad van bestuur zit, dan zijn dat toch gewoon feiten ?
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Europees Commissaris
|
Bijltjesdag bij de Spa.
Zelfs in zijn eigen partij begint het te rommelen. VDL wil niet meer reageren, ik begrijp hem volledig.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weer maar eens compleet off-topic, zoals altijd.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tweede open brief aan Johan Vande Lanotte
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#129 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
"Vande Lanotte beslist alles"
||
|
|
|
|
|
#130 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nu <dehaene is in hetzelfde bedje toch ziek: je zit daar aan de top van de dexia, die notabene de miljarden beheert van de vakbond van uw zuil die nu dankzij die oerstomme belgen maar een minideukje krijgt van 1% minder voorkeuersstemmen... Toch fenomenaal hoe oelewapper dom de belgen zijn... Toch fantastisch je ben aan het hoofd van de regering, je mag dan even later in de RVB van stella zitten, waar je dankzij uw agendaboekje met uw contactenlijstje zowat iedereen als een knipmesje kunt doen iets doen wat in feite niet koosjer is; En dan vragen ze u uiteraard je bent gevraagd want nee je doet dat niet uit vrije wil, je loopt daar niet zomaar toevallig rond, je wordt dan het hoofd van Dexia, en dan ga je de boel redden. Ja fantastische redding, je vult daar nog eens extra uw zakken dat het geen naam heeft, en als uw zakken al zo uitpuilen van al het geld dat je opraapt door al die malfide constructies die je weet te arrangeren, moet je natuurlijk de beugel van de staat hebben om uw constructie te reden;< En dan maar liegen en bedriegen voor de overheid om maar te zorgen dat de waarheid niet naar bovenkomt, nee je kunt niet zoals miller gewoon uw ontslag nemen om te zeggen ik heb gefaald, nee als een vette os blijf je daar op uw zetel zitten en zit je daar alles op te fretten dat het geen naam heeft
En dan die belangenvermenging: je koopt gewoon de ganse regering en nva uit dankzij de dexia crisis, dat is toch gigaleuk. Je laat dan via europa die constructie op het hellende vlak zetten, maar je houdt dat een beetje tegen tot na de sociale verkiezingen. Manipulatie dat dat allemaal is, niet te doen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 22 mei 2012 om 19:28. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banneling
|
nog straffer: het boek is nog niet uit en den baard heeft al een "verdediging" van meer dan 20 blz bijeengescharreld
|
|
|
|
|
|
#133 | |||||
|
|
[quote]
Citaat:
Maar opgelet: dat "gemeenschappelijk streven" waar u het over heeft krijgt toch een wrange smaak als men leest, hoort en ziet dat de NVA op alle mogelijke fora zegt: NO PASARAN! Citaat:
Er zijn pas een paar krapuletjes gepermbanned omdat zij een "clan" hadden gesticht en nu gaat u mij hier afkraken omdat ik het met iemand over een bepaald onderwerp niet oneens ben? Werkt dat zo in uw wereld? Citaat:
Citaat:
B: vindt u nu niet zelf dat uw hyperbolen zoals "drijven op de golven", "samenhokken" en "slijmen" niet een beetje onrecht aandoet aan mijn recht om het toevallig voor één keer eens niet oneens te zijn met iemand? Als een Belgicist verklaart dat kerstmis op de vijfentwintigste december valt moet ik het daar dan mee oneens zijn? conclusie: ik weiger mijn mening aan te passen aan de toevallige mening van eventuele gelegenheidsbelgicisten of andere achterlijken... Citaat:
We bevinden ons op dit ogenblik op een electoraal historisch kantelmoment...één van de partijen wil er alles aan doen om dat te verzilveren...de andere weigert...mag ik, als Vlaams Nationalist, niet een heel klein beetje gefrustreerd zijn misschien?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 mei 2012 om 22:32. |
|||||
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik uw reactie zo lees, heb ik de indruk dat u eerder uw hoofd in het zand steekt. Dat laat me altijd terugdenken aan reacties van kiezers van Guy Coeme toen die gevallen was. Ze konden het echt niet geloven dat die corrupt was. U bent net zo. |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zie hier trouwens niemand die VDL veroordeelt. Beoordelen is niet hetzelfde. Raar is ook dat die journalisten meteen op een zijpadje geplaatst worden. Rijkt de arm van de sossen dan blijkbaar toch ietjse verder dan u denkt ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 mei 2012 om 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar is het nodig om er een heel boek aan worden gewijd? Met naast belangenvermenging noch een hoop insinuaties en in feite allemaal niet bewezen "voorvallen"? Ik ben als burger dus niet helemaal onder de indruk. En al helemaal niet van het feit dat anderen onschuldig zouden zijn. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|