![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en ik denk dat dat bij een aanzienlijk deel vd meiskes het geval is hoe ouder hoe groter de kans me dunkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
aaaaagh....
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vleugje* humor in deze onderbroekenlolloze draad is toch niet misplaatst nietwaar?
*In 't Engels "a wiff".
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Toch wel leuk om te zien hoor , hoe triestig en dom mensen reageren op een post . Blijkbaar krijg ik pesies het andwoord dat ik verwacht en van de iritatste dommerik eerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klarekijk, heb jij in je jeugd traumatische dingen meegemaakt met een homoseksueel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij mij gaat dat helemaal vanzelf... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() ik moet van al dat gezaag hier gaan schijten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() De meerderheid in deze draad praat uit zijn aars.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er geen te harde, te grote en/of scherpe voorwerpen in een anus geramd worden, lijkt het me een no-brainer. Als mijn drollen al van formaat John Holmes kunnen halen, dan lijkt me het "plezier" gehaald uit de tegengestelde beweging niet abnormaal, alhoewel ik mijn portie wel aan Fikkie geef dan.
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het jammerlijke vaststelling dat mensen uit mijn rechtuit visie , vinden , of me verwijten een homohater te zijn , Ik kan U in alle openheid zeggen , ik heb echt niets tegen homo's . ALLEEN . ik ben nogal een vrij hygiënisch persoon , en stel dat op prijs net voor mijn partner als voor mij , en vind nu eenmaal anale sex iets totaal onnatuurlijks en absoluut niet proper . Ik vind dat een anus geen sexuele bestemming , doel of noem maar wat ook is . Daarom was ik benieuwd naar reacties , en hoe mensen met een meer wetenschappelijke , biologgische of medische achtegrond daar van vinden . De reacties hier vind ik heel laag bij de grond en ze zullen mijn standpunt hoe dan ook niet wijzigen . Iedereen doet wat hij wil , maar ik , nee bedankt . Ik ga deze draad bij gebrek aan deftige en menselijke reacties ook afsluiten en er niet meer op reageren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zeg dat dan op een andere manier: "Ik geef mijn anus geen sexuele bestemming" Dan zegt iedereen: "Nou, ik ook niet", of anderen: "Ik wel." Zo doet iedereen ermee wat hij wil, om het even om wat voor reden. Citaat:
Je zou wel eens verbaasd kunnen zijn van de aldaar ontplooide activiteit en deelname ervan aan het genot... Gewoon kijken volstaat hoor. Je ogen worden er niet vuil van.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Er word hier inderdaad wel veel verbale diarhee geloosd.
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze moeten zelf maar weten wat zij met hun aars allemaal uitsteken ( of insteken ), niet ? Zolang ze van de mijne maar afblijven. ![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat men in deze draad duidelijk niet begrijp is de draad . Het gat hem helemaal niet on wat jij of ik graag heb of doe en niet over de anus van mijn vrouw . Het gaat hem over de anus als deel van het menselijk lichaam en of het biologisch en medisch wel zo goed geschikt is om penetratie te ontvangen . En dierect begint men over de goesting en het gevoel . Een borrel of 15 drinken is ook heel fijn en kan echt plezant zijn ( ten minste als je er niet agressief van wordt ) maar de kater sanderdaags is vaak heel wat minder , en wat doet het met een mens zijn lichaam . er wordt hier enkel aan de vraag verzaakt . en daarom doe ik niet meer mee . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk, punt andere lijn kijk maar even in de dierenwereld. Sorry als dat niet past in je ideaalbeeld maar als die mensen er plezier aan beleven waarom niet? Verplicht men je er naar te kijken? Verplicht men je er aan mee te doen? Waarom dan in eerste plaats het starten van dit soort topics? - Heb je het moeilijk met je geaardheid? - Heb je het moeilijk met anderen hun geaardheid? - Wil je gewoon dit type reacties uitlokken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen NG docu gezien waar twee mannen leeuwen een robbertje neuken voor de gezelligheid . Als zich in een wei met koeien al eens wat gerij voordoet , is dat een pure drift en aantonen van bromstigheid , maar twee stieren die penetreren voor de fun , nog niet gezien hoor . Bij varkens , nooit gezien , vechten op leven en dood tussen twee mannetjes ( beeren ) Ja . Ben opgegroeid op een boerderij met 500 dieren , ons huis lag midden in de velden tussen de weilanden van ons zelf en andere boeren .Duizenden dieren in de omgeving en gezichtsveld . Nooit opgemerkt . ook niet bij honden of katten , niet in de stallen , niet in de wei en niet in de vrije natuur . Zo natuurlijk zal het dus niet zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaahhh! Nù begrijp ik het...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |