Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2012, 17:00   #121
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Doen jullie wat je wil , maar ik blijf bij mijn standpunt .

Een anus is geen neukbestemming voor mensen met een beetje mereel gezag , ontwikkeling en dicipline
Zo goed als al mijn vriendinnen konden, zo op tijd en stond en bij wijze van variatie, een keertje in de poep wel appreciëren.

en ik denk dat dat bij een aanzienlijk deel vd meiskes het geval is
hoe ouder hoe groter de kans me dunkt
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2012, 17:14   #122
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Na een royale reetrijbeurt is het echt wel een lulletje rozewater dan...
So many lame puns

aaaaagh....
Oud 25 mei 2012, 17:27   #123
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
So many lame puns

aaaaagh....
Een vleugje* humor in deze onderbroekenlolloze draad is toch niet misplaatst nietwaar?

*In 't Engels "a wiff".
Oud 26 mei 2012, 08:02   #124
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind jouw "mereel" gezag en je "intelectuele" ontwikkeling alvast om te huilen.
Zou je job (dagelijks in de stront) er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Toch wel leuk om te zien hoor , hoe triestig en dom mensen reageren op een post . Blijkbaar krijg ik pesies het andwoord dat ik verwacht en van de iritatste dommerik eerst.
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 08:09   #125
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Klarekijk, heb jij in je jeugd traumatische dingen meegemaakt met een homoseksueel?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 08:20   #126
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een onnozele praat , en dat voor volwassen mensen die zichzelf uitgeven voor de intelectuele ridders .
In welke posting heb ik mezelf intellectueel geridderd?

Citaat:
Een anus is geen neukbestemming voor mensen met een beetje mereel gezag , ontwikkeling en dicipline .
Heel eigenaardig dat jij blijkbaar discipline nodig hebt om je te weerhouden in de reet te neuken.
Bij mij gaat dat helemaal vanzelf...

Citaat:
Geniet verder nog met volle teugen . ik ga het bij humane en menswaardige sexuele daden houden .
Los in de broek schieten?
Oud 26 mei 2012, 08:26   #127
Anatomehelena
Banneling

Standaard

ik moet van al dat gezaag hier gaan schijten!
Anatomehelena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 08:53   #128
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anatomehelena Bekijk bericht
ik moet van al dat gezaag hier gaan schijten!
De meerderheid in deze draad praat uit zijn aars.
Oud 26 mei 2012, 08:54   #129
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik zie er maar een die dat doet, en dat is de topicstarter.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 19:10   #130
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sorry ik kan er ook niet aan doen dat ik soms een beetje winderig ben.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 22:36   #131
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel leuk om te zien hoor , hoe triestig en dom mensen reageren op een post . Blijkbaar krijg ik pesies het andwoord dat ik verwacht en van de iritatste dommerik eerst.
Je bent precies in jou gat gebeten?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 22:59   #132
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Het is dan ook een redelijk onzinnig iets. U vraagt U af wat het probleem is van antiperistaltisch gebruik van een aars. En dat in een omgeving waar mensen dit soort van grappen uithalen.

Zolang er geen te harde, te grote en/of scherpe voorwerpen in een anus geramd worden, lijkt het me een no-brainer.

Als mijn drollen al van formaat John Holmes kunnen halen, dan lijkt me het "plezier" gehaald uit de tegengestelde beweging niet abnormaal, alhoewel ik mijn portie wel aan Fikkie geef dan.
Oud 27 mei 2012, 01:12   #133
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Klarekijk, heb jij in je jeugd traumatische dingen meegemaakt met een homoseksueel?
Nee , absoluut niet . Ik had een paar vrienden die homosexueel waren , maar mij heeft het nooit aangetrokken . ik ben nogal aangetrokken door het vrouwelijk schoon, ook al heb een paar relatie's achter de rug en eentje met een vrij sklechte afloop , ik heb een vrouw nodig , het is mijn vitamine .

Ik vind het jammerlijke vaststelling dat mensen uit mijn rechtuit visie , vinden , of me verwijten een homohater te zijn , Ik kan U in alle openheid zeggen , ik heb echt niets tegen homo's .

ALLEEN . ik ben nogal een vrij hygiënisch persoon , en stel dat op prijs net voor mijn partner als voor mij , en vind nu eenmaal anale sex iets totaal onnatuurlijks en absoluut niet proper .

Ik vind dat een anus geen sexuele bestemming , doel of noem maar wat ook is .

Daarom was ik benieuwd naar reacties , en hoe mensen met een meer wetenschappelijke , biologgische of medische achtegrond daar van vinden .

De reacties hier vind ik heel laag bij de grond en ze zullen mijn standpunt hoe dan ook niet wijzigen .

Iedereen doet wat hij wil , maar ik , nee bedankt .

Ik ga deze draad bij gebrek aan deftige en menselijke reacties ook afsluiten en er niet meer op reageren .
Oud 27 mei 2012, 09:35   #134
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag dat vinden.
Maar zeg dat dan op een andere manier:
"Ik geef mijn anus geen sexuele bestemming"
Dan zegt iedereen: "Nou, ik ook niet", of anderen: "Ik wel."
Zo doet iedereen ermee wat hij wil, om het even om wat voor reden.

Citaat:
Daarom was ik benieuwd naar reacties , en hoe mensen met een meer wetenschappelijke , biologgische of medische achtegrond daar van vinden .
Als je oprecht geïnteresseerd bent in feiten, kijk dan eens wat er gebeurt met anus van je vriendin als ze klaarkomt.
Je zou wel eens verbaasd kunnen zijn van de aldaar ontplooide activiteit en deelname ervan aan het genot...
Gewoon kijken volstaat hoor.
Je ogen worden er niet vuil van.
Oud 27 mei 2012, 15:05   #135
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er word hier inderdaad wel veel verbale diarhee geloosd.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2012, 15:24   #136
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee , absoluut niet . Ik had een paar vrienden die homosexueel waren , maar mij heeft het nooit aangetrokken . ik ben nogal aangetrokken door het vrouwelijk schoon, ook al heb een paar relatie's achter de rug en eentje met een vrij sklechte afloop , ik heb een vrouw nodig , het is mijn vitamine .

Ik vind het jammerlijke vaststelling dat mensen uit mijn rechtuit visie , vinden , of me verwijten een homohater te zijn , Ik kan U in alle openheid zeggen , ik heb echt niets tegen homo's .

ALLEEN . ik ben nogal een vrij hygiënisch persoon , en stel dat op prijs net voor mijn partner als voor mij , en vind nu eenmaal anale sex iets totaal onnatuurlijks en absoluut niet proper .

De reacties hier vind ik heel laag bij de grond en ze zullen mijn standpunt hoe dan ook niet wijzigen .

Iedereen doet wat hij wil , maar ik , nee bedankt .

Ik ga deze draad bij gebrek aan deftige en menselijke reacties ook afsluiten en er niet meer op reageren .
Wat de andere forummers zich afvragen, is waarom je zo zwaar geschokt bent door aarsfuckers ? Mij trekt dat ook niet aan, maar een draad opstarten daarover ?...
Ze moeten zelf maar weten wat zij met hun aars allemaal uitsteken ( of insteken ), niet ? Zolang ze van de mijne maar afblijven.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2012, 23:00   #137
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Wat de andere forummers zich afvragen, is waarom je zo zwaar geschokt bent door aarsfuckers ? Mij trekt dat ook niet aan, maar een draad opstarten daarover ?...
Ze moeten zelf maar weten wat zij met hun aars allemaal uitsteken ( of insteken ), niet ? Zolang ze van de mijne maar afblijven.
Ik begin zo stil aan een idee te krijgen van dit form . Namelijk dat de meesten , Niet in staat zijn om op een draad te regageren . dat men zeker niet na 2 twee reacties bij de draad kan blijven . en dat men er een sport van maakt die heel laag bij de grond is en op de man speelt of alles belachelijk maken . Gevolg soms doe ik daaraan mee en dan trapt men daar gewoon in .

wat men in deze draad duidelijk niet begrijp is de draad .

Het gat hem helemaal niet on wat jij of ik graag heb of doe en niet over de anus van mijn vrouw .

Het gaat hem over de anus als deel van het menselijk lichaam en of het biologisch en medisch wel zo goed geschikt is om penetratie te ontvangen .

En dierect begint men over de goesting en het gevoel .

Een borrel of 15 drinken is ook heel fijn en kan echt plezant zijn ( ten minste als je er niet agressief van wordt ) maar de kater sanderdaags is vaak heel wat minder , en wat doet het met een mens zijn lichaam .

er wordt hier enkel aan de vraag verzaakt . en daarom doe ik niet meer mee .
Oud 28 mei 2012, 19:02   #138
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik begin zo stil aan een idee te krijgen van dit form . Namelijk dat de meesten , Niet in staat zijn om op een draad te regageren . dat men zeker niet na 2 twee reacties bij de draad kan blijven . en dat men er een sport van maakt die heel laag bij de grond is en op de man speelt of alles belachelijk maken . Gevolg soms doe ik daaraan mee en dan trapt men daar gewoon in .

wat men in deze draad duidelijk niet begrijp is de draad .

Het gat hem helemaal niet on wat jij of ik graag heb of doe en niet over de anus van mijn vrouw .

Het gaat hem over de anus als deel van het menselijk lichaam en of het biologisch en medisch wel zo goed geschikt is om penetratie te ontvangen .

En dierect begint men over de goesting en het gevoel .

Een borrel of 15 drinken is ook heel fijn en kan echt plezant zijn ( ten minste als je er niet agressief van wordt ) maar de kater sanderdaags is vaak heel wat minder , en wat doet het met een mens zijn lichaam .

er wordt hier enkel aan de vraag verzaakt . en daarom doe ik niet meer mee .
Die past zich net als de mond van uw vrouw aan. Welk type reacties had je anders op dit type draad verwacht?

Het is natuurlijk, punt andere lijn kijk maar even in de dierenwereld. Sorry als dat niet past in je ideaalbeeld maar als die mensen er plezier aan beleven waarom niet? Verplicht men je er naar te kijken? Verplicht men je er aan mee te doen?

Waarom dan in eerste plaats het starten van dit soort topics?

- Heb je het moeilijk met je geaardheid?
- Heb je het moeilijk met anderen hun geaardheid?
- Wil je gewoon dit type reacties uitlokken?
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 13:52   #139
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Die past zich net als de mond van uw vrouw aan. Welk type reacties had je anders op dit type draad verwacht?

Het is natuurlijk, punt andere lijn kijk maar even in de dierenwereld. Sorry als dat niet past in je ideaalbeeld maar als die mensen er plezier aan beleven waarom niet? Verplicht men je er naar te kijken? Verplicht men je er aan mee te doen?

Waarom dan in eerste plaats het starten van dit soort topics?

- Heb je het moeilijk met je geaardheid?
- Heb je het moeilijk met anderen hun geaardheid?
- Wil je gewoon dit type reacties uitlokken?
Ik denk niet dat je in de dierenwereld veel homosexualitiet moet gaan halen om het te verrechtvaardigen . De mens zou toch slimmer en meer moraliteit moeten hebben niet ? . als het al gebreurt is het dan ook zeer de vraag of er een doelbewuste keuze achter zit of gewoon de drift speelt . Dieren kunnen niet denken , redeneren en keuzes maken als mensen .

Ik heb nog geen NG docu gezien waar twee mannen leeuwen een robbertje neuken voor de gezelligheid .

Als zich in een wei met koeien al eens wat gerij voordoet , is dat een pure drift en aantonen van bromstigheid , maar twee stieren die penetreren voor de fun , nog niet gezien hoor .
Bij varkens , nooit gezien , vechten op leven en dood tussen twee mannetjes ( beeren ) Ja .
Ben opgegroeid op een boerderij met 500 dieren , ons huis lag midden in de velden tussen de weilanden van ons zelf en andere boeren .Duizenden dieren in de omgeving en gezichtsveld . Nooit opgemerkt . ook niet bij honden of katten , niet in de stallen , niet in de wei en niet in de vrije natuur . Zo natuurlijk zal het dus niet zijn .
Oud 29 mei 2012, 20:02   #140
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben opgegroeid op een boerderij met 500 dieren
Aaaahhh! Nù begrijp ik het...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be