![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
FDW wil met de NVA samenwerken, zelfs als gedoogsteuner. BDW echter die op FDW kotst wil dat niet. Dat zijn twee vaststellingen....De reden van de viscerale afkeer tav FDW vanwegen BDW heeft niets met een eventuele coallitie te maken maar veeleer met de absolute wil om zich mt alle middelen aanvaardbaar te maken voor het pluche...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 mei 2012 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In die mate dat tegenwoordig de beste elementen uit het Belang, die echt kans maken op belangrijk pluche, hun partij verlaten en naar de NVA overkomen. Daar kunnen ze dan eindelijk hun inzet en dossierkennis omzetten in beleid. Mooi voorbeeld: Bruno Stevenheydens, die kans maakt om burgemeester van Beveren te worden. Ik zou zeggen: laat ze maar komen, die Belangers met doorzettingsvermogen, realiteitszin en dossierkennis. Hoe meer hoe liever.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Karim Van Overmeire.
#124 | ||
|
![]() [quote]Helemaal niet want ook de tjeven, sossen en blauwzuurventers....toevallig allemaal "confederalisten" zoals de NVA....doen het...
![]() [quote] Citaat:
![]() Deze had ik nog niet gehoord...effenaf subliem...wacht effe....ik kan dat ook omdraaien...die VB'ers zijn plots geen racisten, fascisten, nazisten, enz meer vanaf het ogenblik dat ze op een NVA lijst staan en voor het pluche gaan?... ![]() Gaat ge nu ook al 70 puntenschrijvers (waar ik voor 85% achter stond) zoals Karim gebruiken om uw Vlaams geweten te sussen? Citaat:
![]()
![]() |
#125 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De N-VA heb ik daarentegen nog nooit zoiets horen zeggen, maar dat geheel terzijde. Citaat:
![]() Stevenheydens en Van Overmeire hebben me altijd ernstige, evenwichtige en dossiervretende politici geleken. Ik zie niet in waarom dat nu plots zou moeten veranderen. Met uw persoonlijke frustratietjes heb ik natuurlijk geen uitstaans. ![]() Citaat:
Vlaams geweten??? En dan nog het mijne? Karim is een fijne mens, en staat mij ook politiek-inhoudelijk aan. Kan dat een antwoord zijn op uw bezorgdheid? Citaat:
Ik heb overigens geen opperhoofd, en dat wil ik zo houden, maar ook dat geheel terzijde.
![]() |
#126 | |||
|
![]() [quote]niet "én"...ik geef u gewoon gelijk..er is inderdaad niets mis met het Belgische pluche want alle confederalisten doen het...ik som ze even voor het goede begrip nog eens op: de tjeven, sossen, blauwzuurventers en NVA'ers.
Dus nogmaals: er is in het pluche geen enkel verschil tussen NVA, Blauw, Rood en oranje...blij dat we het daar ten minste over eens zijn. Citaat:
Citaat:
Ook hier zijn we het voor de volle 100% eens... Ik ga zelfs nog wat verder....Karim heeft meer moed in zijn kleine teen dan de gemiddelde NVA'er in gans zijn lijf....maar dat even volledig ter zijde. Maar als ze hun, ik citeer: "ernst, evenwichtigheid en dossierkennis" einde citaat, in een Vlaams Nationalistische partij ten toon sprijden dan zijn ze zo slecht (fascist, nazist, racist enz) dat ze geeneens gedooggerechtigd zijn, in tegenstelling tot de meest corrupte bende die België ooit heeft gezien waar dan weer wél zaakjes mee wordt gedaan... Doen ze echter identiek hetzelfde bij de NVA dan zijn het en ik citeer weer "ernstige, evenwichtige dossierkennende politici" einde citaat. Hoe kleinmenselijk en belachelijk kan je zijn vraag ik mij dan af... ![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 mei 2012 om 17:32. |
|||
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Fieseler;6143378]
Citaat:
Prachtig stukje van prof Devos op de webstek van het Nieuwblad vandaag: Gevangen in een hoekje |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Of beter: ik vind het hilarisch hoe een partij zich zo eindeloos belachelijk kan maken... Citaat:
a: willen lezen b: niet hardop mee mogen lachen
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 mei 2012 om 21:05. |
||
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 mei 2012 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar niet mee bezig.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder: nobody gives a shit.
![]() |
#135 |
|
![]() Spijtig dat Knuppel niet meer aanwezig is op dit forum...zij zou ondertussen alle leugens en tegenspraken van BDW in een aparte file hebben gestoken...
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jij alles wat in jouw ogen onrechtvaardig is projecteert op "België" en je jezelf iedereen voor "Belgicist" scheld omdat je denkt dat zij die rechtvaardigheden verdedigen heb je inderdaad weinig tijd meer om iedereen die niet denkt zoals jij een "fascist, nazist, racist, etc." te noemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De juiste quote is: Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |