![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Umm, neen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Man, pot, ketel, zwart...
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ER is 1 Aaarde: wemoete samen leren leven & leren samenleven , help Aaarde om zeep , waarstaan we dan ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar zoals Mark Twain al overnam en parafraseerde van een andere nog slimmere man*, zeg ik ook: you can't reason people out of something they weren't reasoned into. *: Swift,Hume?
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik moet toegeven dat ik Presidente Di Rupo zijn 'All 1984, All the time' good news show nog niet verteerd heb...
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Twee van de drie beste mensen die ik ooit gekend heb waren missionarissen. Maar dat zijn en waren nooit de mainstream, noch in de hierarchie van de kerk, noch onder de gelovigen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 8 juni 2012 om 02:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Godsdiensten vervolg je alleen als ze de wet niet respecteren of de openbare orde verstoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pakweg het opvoeden van kinderen in de "traditie" dat enkel een "duurzaam heteroseksueel huwelijk" aanvaardbaar is, moet worden aangepakt door het afnemen van kinderen, heropvoedingskampen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is helemaal geen probleem met religie.
Geen enkele religie is een gevaar. Wat werkleijk onrustwekkend gevaarlijk is is het feit dat onze maatschappij en bij uitbreiding de ganse wereldwijde mensheid er blijkbaar niet in slaagt om een onderschied te maken tussen religie en doctrine/ideologie. Wij kunnen wel hoogdravende boeken schrijven over de scheiding van kerk en staat...maar iedereen voelt aan zijn ellebogen aan dat die scheiding onmogelijk is als men geen onderscheid maakt tussen religie en de daaruit voortvloeiende ideologiën. Wij moeten gaan naar een scheiding van doctrine en staat. Die scheiding is bijvoorbeeld perfect verlopen in Duitsland na de tweede wereldoorlog en is zich nu aan het voltrekken, weze het veel moeilijker, in Rusland. Mochten wij er nu met zijn allen in slagen om religie en doctrine te scheiden dan zouden alle problemen opgelost zijn. Ik verklaar mij nader: Eens we die twe dingen scheiden dan kunnen we eindelijk het grootste anti-religieuse wapen bovenhalen dat de mensheid van God ( ![]() De kaloten bijvoobeeld zijn pas ten onder gegaan op het ogenblik dat iedereen er mocht en durfde mee lachen. Dit was enkel mogelijk toen er een breed maatschappelijke basis was die er voor zorgde dat de uitlacher van dienst niet in de bak zou belanden en/of maatschappelijk zou geïsoleerd geraken. Doe vandaag een uitlachoffensief bij de muzelratten en morgen komen hun tentmadammen in opstand. Maar wat doet het Westen?: zij maken wetten die het uitlachen van de islam strafbaar maakt...domme domme kloten...
![]() |
#134 |
|
![]() 2
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Godsdienstvrijheid moet natuurlijk absoluut zijn, net zoals de staat niet moet dicteren of vanille of chocolade nu lekkerder is. Om dezelfde reden moet elke vorm van staatsgodsdienst echter ook afgeschaft worden.
We moeten wel eens ophouden met aan een religieuze mening meer gewicht te hechten dan aan een andere mening, of de idee dat iemands religieuze bedenkingen automatisch respect verdienen. Dat slaat nergens op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
maar hier nijpt het schoentje hé...enerzijds zit het establishment verweven in de subsidie-macht van de kerk/kerkfabriek...anderzijds kunnen ze net door die reden de miljardensubisdies van Saudi Arabië niet verbieden hé....domme Westerlingen... Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent dus tegen het grondwettelijk recht op vrijemeningsuiting...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Het psychisch en mentaal mishandelen van kinderen is geen vrije meningsuiting. Het is wangedrag dat geliquideerd dient te worden. En meer ga ik er niet over zeggen. Ik zie jouw soort in als iets wat zo snel mogelijk moet uitsterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |