![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of eet U enkel en alleen vlees?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 juli 2012 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Christophe,
Het is aangetoond dat mensen die repetitief werk moeten verrichten na een bepaalde leeftijd een atrofie meemaken van hun capaciteiten om nieuwe manieren van denken aan te nemen. Laat hem maar. Hij mag nog een jaar of 20 werken en tegen dan krijgt hij hopelijk geen pensioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Восход-1 : 9 juli 2012 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt niks te zeggen over iemand anders zijn eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar oh wee als iemand een joint durft opsteken of een andere beslissing neemt over wat in zijn/haar eigen lichaam te stoppen. Dan staat dat soort mentaal bejaarden als U te jammeren en wilt U dat de popo wat koppen tegen elkaar slaat.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 juli 2012 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo. Er is intussen nog steeds niet aangetoond dat vegetarisme of veganisme beter zou zijn voor het milieu. Ik zou er ook niet te hard van wakker liggen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doel van mijn leven is epicurisch, dat wil zeggen dat ik zal handelen om zo veel mogelijk genot, en zo weinig mogelijk lijden te bekomen tijdens mijn leven. Het is de fundamentele motivatie voor elk van mijn keuzes en acties. Ik kan mij moeilijk indenken dat andere mensen radikaal verschillende drijfveren zouden hebben. Maar het resultaat zal natuurlijk totaal verschillend zijn, omdat verschillende mensen anders genieten en anders lijden. Ik ga er toch maar van uit dat ongeveer iedereen uiteindelijk maximaal genot voor zichzelf nastreeft, en minimaal lijden. Natuurlijk zijn er veel domoren die zich vergissen, en hoewel ze denken hun genot na te streven, maken ze eigenlijk keuzes die hen het leven lastiger maken. Religieuze overtuiging is zo een vorm van dommigheid (hoewel die tevens kan zorgen voor eigenaardige vormen van genot). Subdoelen nastreven zoals rijk willen worden, is een andere idiotie. Het punt is natuurlijk dat vaak, hoewel niet steeds, het genot van de ene, het lijden van de andere betekent. En daar is het natuurlijk ieder voor zich, he. Ik zal natuurlijk mijn genot (en jouw lijden als gevolg daarvan) nastreven, en jij het omgekeerde. Misschien kunnen we als grote mensen zelfs tot een wederzijds voordelig akkoord komen. Misschien niet, wie zal het zeggen. Op de vraag wiens genot het belangrijkste is, zal ik natuurlijk antwoorden "het mijne" en jij ook. Tenzij je natuurlijk die communicatie als een strategie zal beschouwen om mij mijn mond laten te snoeren. In dat geval ga je beginnen praten over "algemeen belang" (een onbestaand concept) om anderen te overtuigen om mij te beletten jou nadeel te berokkenen (en als het even kan, om jou terzelfdertijd toe te laten om jouw genot te bekomen ten koste van mijn lijden - gezien ik nu publiek gediscrediteerd ben). Maw, praten over "algemeen belang" is een instrumentalisering van de anderen om jouw egoisme te laten winnen over het mijne. En aangezien nogal wat mensen die strategie voeren, slaat ze wel aan en wordt openlijk zeggen dat we allemaal egoisten zijn, als politiek oncorrect beschouwd. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2012 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |