![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard kan men erfelijke gebreken via de DNA bepalen, ik beweerde nergens het tegendeel. De link die je gaf heeft NIETS te maken met erfelijkheid, met DNA, .... In de link gaat het erom dat de verzekering hoger zal zijn naarmate je een ongezonde levensstijl hebt. Hoe bepaalt men dan hoe gezond je leeft? Via de zaken die men kan waarnemen: het BMI, rookgedrag, risico-beroepen ed. Dit alles heeft niks te maken met erfelijkheid, maar met levensstijl. Erfelijkheid is NIET gelijk als levensstijl. Je slaat hier allerlei zaken door elkaar die niets met elkaar te maken hebben.
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2+!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Lokaal Raadslid
|
![]() een DNA bank voor criminaliteit oei oei wat gaan we dan allemaal te weten komen over onze ministers ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar omgekeerd kan wel, dat als een verzekering in je DNA genetische risico profielen ontdekt, dat je voor eeuwig en door alle verzekeringen uitgesloten word of verhoogde premies betaald omdat je een verhoogd risico inhoud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een andere post in deze draad heb ik al gezegd dat er perfecte democratische middelen bestaan, om mensen die ziek zijn of potentieel ziek worden, op sociaal vlak te beschermen. Maar daar gaat het in deze draad helemaal niet om. Het gaat over bestrijding van criminaliteit. Het gaat niet om een dermate grondige analyse van je dna die "alles" bloot legt, het gaat enkel om het bepalen van een soort codenummer. Als jouw codenummer overeenkomt met het codenummer van het dna dat wordt aangetroffen op het lijk van een vermoord en verkracht meisje, dan volgt een logica zoals daar in Nederland. Je wordt zeer ernstig verdacht, op basis van wetenschappelijke interpretatie. Zeer erg vergelijkbaar met de werkwijze van vingerafdrukken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |