![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje parallel met de verborgen agenda van het Vlaamsblok waar de verborgen agenda vaak enkel mondeling te kennen gegeven wordt om racismeklachten te vermijden. Citaat:
Net zoals het Vlaamsblok de allochtonen toeschreeuwt: "Aanpassen of opkrassen, wenst de N-VA onze Waalse landgenoten niet gastvrij te bedienen in de taal die nochtans evengoed bestaansrecht heeft in heel het tweetalige België. Citaat:
Wie oproept om een republiek te stichten, 'vermoordt' weldegelijk de koning(sfunctie) Voor wie deze metafoor niet duidelijk was: mijn oprechte excuses. Citaat:
Versta me niet verkeerd, ik ben voorstander van het gelijkelijk toepassen van de wet voor iedereen. De splitsing echter, die op het eerste zich voor de hand lijkt te liggen, is een stap terug, weg van een democratisch land waar een ieder over de enge taalgrens heen, inspraak en keuze heeft over het hele spectrum van bestuurders ongeacht hun taalgroep. Het systeem B-H-V dient dus m.i. integendeel uitgebreid te worden over het hele land i.p.v. daar afgeschaft. Alle lijsten in het hele land verkiesbaar. Geen pariteit. Dan hoeven de flaminganten niet meer te zeiken dat hun stem minder weegt dan een Waalse. Citaat:
De splitsing van de SZ is steeds één van haar secessistische prioriteiten geweest. Wanneerhun redenring klopt, nl. de transfert van Noord naarZuid, dan wil dit zeggen dat bij afschaffing de noodlijdende Walen beroofd worden van hun minimuminkomen, ziekenkastoelagen, werkloosheids toelagen, teruggave medisch kosten etc. etc. Als dat geen poging tot beroving en diefstal op grote schaal op de rug van de behoeftigen onzer maatschappij is, weet ik het ook niet. Citaat:
Als jij je zodanig identificeert met die standpunten, en beledigd bent door eventuele kritiek erop, dan is dat jouw probleem. Ofwel stap je omwille van terechte kritiek af van die standpunten, en hoef je je niet langer beledigd voelen, ofwel vind je de kritiek onterecht, en dan is er geen reden om je beledigd te voelen. Dat is een groot verschil met de schandelijke scheldwoorden die me hier ongefundeerd naar het hoofd worden geslingerd waarschijnlijk bij gebrek aan inhoudelijk verweer. Hier wordt een persoon zomaar zonder reden aangevallen en geïntimideerd in de hoop dat hij afziet van zijn recht op vrije meningsuiting om standpunten die hem niet aanstaan ten gronde af te breken.
![]() |
![]() |
#122 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar "Voil Jeannetten" geslacht worden, is me niet bekend.
![]() |
![]() |
#123 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||
![]() |
![]() |
#124 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||||||||
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg slimmeriken. Jullie kunnen hier nog zagen en klagen zolang jullie willen - daar dient dit forum voor - maar wij hebben hier de touwtjes in handen. Wij bepalen wanneer die klacht wordt ingediend en geen flamingant die daar invloed op zal uitoefenen.
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de klacht er komt als wij het willen. |
||
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, sterke café-praat verkondigen kunnen de blubbers wel, maar als het op actie aankomt, ho maar ... Het meest belachelijke van deze hele vaudeville is dan nog hoe "superslaaf" en dergelijke voor de dag komen met de meest onzinnige argumenten, namelijk dat de NVA zou aanzetten tot moord en deportatie ![]() Bied jullie excuses aan, aan de NVA - zo besparen jullie jezelf weer een pak gezichtsverlies. |
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg slimme, wie denkt gij wel dat gij zijt? De klacht komt er als WIJ dat willen. Denk maar niet dat ge enige invloed hebt op onze beslissing. |
||
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een individu dat zijn medeforummers daarentegen uitschijt voor het vuil van de straat, zou daarentegen beter eens overwegen om zich te verontschuldigen, desnoods via PB als hij dit publiekelijk niet aandurft.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De keiharde feiten dewelke ik aanhaal blijven onveranderd: Net als het Vlaamsblok voor een opiniedelict ten overstaan van de allochtonen werd veroordeeld, zou bij een gelijkaardige klacht de N-VA eveneens moeten hangen mits gerechtelijke konsekwentie. De parallel is duidelijk voor wie het wenst te zien. Allochtonen//Walen Studie Van San//KBC-studie Herhaaldelijk sloganesk en sarcastisch taalgebruik zowel vanwege Vlaamsblok, VU, N-VA, en alle aanhangsels uit flamingantische hoek zoals VMO, TAK, en tutti quanti. Als het VB daarvoor een veroordeling krijgt, en ik spreek me niet uit over de wenselijkheid hiervan, dan dient de rechter in het licht daarvan de N-VA evengoed hetzelfde lot te laten ondergaan.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t zijn de keiharde feiten...
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat Distel zegt. Na 10 pagina's discussie, en dat is niet niks, hebben we nog steeds niets meer vernomen over die zogezegde "klacht wegens racisme" van de BUB tegen de NVA. Sterker zelfs, buiten een hoop gebakken lucht van opgeblazen ego's hebben we hier nog niet eens de concrete wetten gehoord die zogezegd overtreden zouden worden.
Dat moet die belgische logica en administratieve eenvoud zijn: 10 pagina's lang en tegelijkertijd weer niets helpen of duidelijk maken ... ![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg opgeblazen ego! Gij zijt het wel die 10 pagina's vollult he! Zwijgen en afwachten: die klacht komt er wel, wanneer WIJ het beslissen. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jullie weten best dat mijn analogie VB//N-VA klopt. Bewijzen vragen, is een makkelijke dooddoener. Dan maar weer een tapijtbombardement met een collectie (gezags)argumenten, bewijzen, citaten,........... ![]() http://www.tertio.be/ar2.htm Citaat:
Als ‘argument’ om het Vlaamsblok te vergoelijken, wordt hier verwezen naar hetzelfde mechanisme gehanteerd door de VU, nu N-VA. Ik gebruik dit argument liever als stok om de N-VA te slaan: als het Vlaamsblok ervoor veroordeeld werd, is de N-VA ook pakbaar. 8) In hetzelfde artikel: Citaat:
Hoe ongeloofwaardig hij de stelling vindt: hij schuift N-VA & D66 naar voor als verdacht naar analogie met……. Deze rechtsgeleerde volgt mijn stelling dus wél, in tegenstelling tot de scheldkunstenaars hier op dit forum……. http://users.pandora.be/schilderscen...va/nieuws.html Citaat:
![]() Een fraai staaltje onverdraagzaamheid en taalracisme, met de bedoeling het Vlaamsblok rechts voorbij te steken? http://www.vjm.cc/vjm/actualiteit/politiek023.htm Citaat:
Wie durft het sloganeske aanzetten tot haat en geweld jegens de Walen van de vroeger VU’ers nog ontkennen? http://perso.infonie.be/in074793/art...Morlaix_99.htm Citaat:
Dan zit in diens duim net hetzelfde specie, als waar ik mijn argument uithaal…… Kortom, ik sta blijkbaar niet alleen met mijn stelling.........
![]() |
![]() |
#140 | |||||||
Banneling
|
![]() ventje, gij bent compleet aan het flippen.
[code:1:9bfcdc4002][quote="Supe®Staaf"][quote="Distel "] Bullshit. Meermaals hebben ik en anderen u gevraagd waar de N-VA de door u aangehaalde uitspraken heeft gebruikt. U heeft hierop nog niet geantwoord.[/quote] Bullshit :?: Jullie weten best dat mijn analogie VB//N-VA klopt. Bewijzen vragen, is een makkelijke dooddoener.[/code:1:9bfcdc4002] als u iemand beschuldigd MOET u dit kunnen bewijzen. DAT IS DE WET! De omgekeerde bewijsvoering is hier niet toepasbaar. Want we weten wel waarom u het zo speelt, u hebt geen argumenten. Want wat u hieronder neer poot, zijn enkel insinuaties, en uitspraken van personen die dit dan ook nog doen zonder enig bewijs. [quote]Dan maar weer een tapijtbombardement met een collectie (gezags)argumenten, bewijzen, citaten,........... ![]() http://www.tertio.be/ar2.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mogen we verdomme al hier in ons eigen vlaanderen niet meer eisen dat we opschriften kunnen lezen in onze eigen taal? En het Turks is dan nog volgens de wet geen erkende deel taal van Belgie. Citaat:
dus weer met uw bek tegen de grond Citaat:
Gij zijt een zielig maar vooral DOM ventje. Debieler dan dit kan niet meer. Weet u, u begint uitlatingen te doen die de juridische kant van de zaak beginnen te benaderen. Ik raad u aan (als u tenminste niet te laf bent), een lezers brief onder uw echte naam te publiceren in de krant. We zullen eens zien hoe een advocaat uw teksten zou aanzien. Laat me raden, laster en eerroof? |
|||||||
![]() |