![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Bewijs?
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geniet ervan zolang het kan Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 juli 2012 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Unaniem. Blijkbaar was zelfs de oppositie voorstander.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Je kunt weten wat voor leugens allemaal goed zijn om toch maar op één partij haar kap te kunnen zitten!!! Ze zijn echt radeloos aan het worden.
Eigenlijk geniet ik wel van die 'wanhoop'. ![]()
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Dus "snotters" mogen zich niet verontwaardigd voelen?
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() U hoeft maar de pers van maart te kijken en u zal op diverse plaatsen volgend heet en koud blazen gelijk vinden van dhr De Wever
Ik heb geen probleem met inleveren omiddellijk gevolgd door maar het verschil moet weggewerkt worden Ik vermoed dat hij ook beseft dat hij daarmee een verschil creeert met zijn collega's senatoren, die dan ook kunnen eisen dat het verschil weggewerkt wordt. Wat mij betreft hypochrisie ten top, voor mij hoeft het niet, maar het moet toch weggewerkt worden. Gelijkaardig dicours bij Tommelein, ze zijn mekaar waard. Iets dat niet hoefde voor de tribune, werd in alle stilte in het bureau goedgekeurd. Wat een geniepigaards Laatst gewijzigd door spherelike : 9 juli 2012 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Doch de N-VA is de enige die niet daartegenover de inkomens van de federale politici verlaagd heeft. Netto bekeken heeft enkel de N-VA de inkomens verhoogd.
Vorig jaar logen ze nog dat de federale regering de ministers meer verloonde. In de praktijk is het de N-VA die zo'n dingen DURFT en DOET. En DENKT men dan dat de Vlamingen dat blijven slikken? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat daar de kiezer zich maar over uitspreken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Ik niet. Als ik al die stupiditeiten lees kan ik alleen maar concluderen dat we inderdaad de politici hebben die we verdienen
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Vergeet niet dat ze eerst nog 2 jaar op gemeentelijk vlak moeten besturen... Waar gaan ze, als de peilingen kloppen, al dat volk vinden dat het niet verknalt? Wat zich natuurlijk zal wreken bij de federale verkiezingen.
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier maar om een handvol
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 juli 2012 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Je moet wel weten waarover je spreekt. Van die would-be communistische snotapen heb ik vroeger genoeg horen lallen en zien vernielen. Sindsdien heb ik er een walging aan overgehouden. Meestal ventjes die nooit iets te kort gekomen zijn.
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Pssttttt tommmmeke: de federale zijn in 2014 van genen tel meer: de Vlaamse dat is waar het om draait. dat is de manier om komaf te maken met jouw Belgikske 't is nikske.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Ach, Amon, het is een minderheid geworden die nog met de dag kleiner wordt.
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondertussen kan de N-VA dan 8 jaar graaien. Laatst gewijzigd door Robinus V : 9 juli 2012 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |