![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet vooral niet Edward Mellanby te bedanken. Hij heeft vitamine D ontdekt. Wat een geluk voor alle moslima's dat een niet-moslim daar onderzoek naar heeft gedaan anders zaten jullie mogelijk allemaal met rachitis en wie weet wat nog meer. Die dhimmies zijn eigenlijk toch wel lief, hé!
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat snap ik niet. Niks dan kritiek en negatieve commentaren op onze samenleving en toch voelt u zich hier thuis? Woont u in een ghetto of zo?
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Ja, jij lijkt me typisch zo'n mohammedaanse die maar al te graag van westere geneugten als vrijheid van meningsuiting, vrijheid van religie e.d. misbruik wil maken om tezijnertijd die vrijheden ten bate van de totalitaire onmenselijke islam-ideologie af te schaffen, getuige o.a. je recente uitspraken over andersgeaarden, vrouwen met te korte rokjes en wat al dies meer zij aan middeleeuws obscurantisme.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zegt u trouwens dat het geloof de belangrijkste voorwaarde is om naar het Paradijs te gaan. Waarom dan al die liflafjes van kledings-, voedings- en andere voorschriften er bij?
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed zo! ga toch verder ijveren ginderachter! we steunen je hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag me het volgende af, als er een mooie vrouw met haar kont wiegend langs mij loopt mag ik dan kijken, fluiten en in geval van oogcontact een opmerking maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=9Ql1HLYWrOU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van mij mag je uiteraard kijken, zelfs fluiten als je op het eerste verdiep staat, maar niet als je naast me staat, dan geef je een bewonderende discrete blik in geval van oogcontact. En vooral GEEN opmerkingen maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 augustus 2012 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() Haters gonna hate, always remember that.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Allah bestaat enkel in uw verbeelding. Je bent gehersenspoeld en wil het niet eens inzien.
Ik begin te geloven dat moslims een breed apart zijn die zeer susceptible zijn voor onomkeerbare hersenspoeling. Een geestelijke afwijking dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik een moslima ben en m'n echtgenoot een moslim is, is het logisch dat we tevreden over elkaar willen zijn. of .... Als ik een moslima ben en m'n echtgenoot een moslim is, is het logisch dat we tevreden over elkaar zullen zijn. Waaar & wat isda paradijs , enige beschrijvnig mogelijk , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() wat komt die fransman zich weeer moeien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() Niet enkel Moslims hoor, wij zijn net zo goed het slachtoffer van indoctrinatie. Kijk naar de massamedia, deze worden bezeten en/of gefinancierd door het grootkapitaal. Ze verdraaien en censureren de werkelijkheid. Hier is wetenschappelijk bewijs voor. De echte werkelijkheid vind je puur via je eigen 5 zintuigen, en via de neutrale media en sommige buitenlandse nieuwskanalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier moe je zijn! http://www.youtube.com/watch?v=UdVOIUKJVb0 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de cijferkes proberen ze zo geheim mogelijk te houden, maar ik vrees dat velen met je hetzelfde denken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar wat ik in deze draad allemaal al heb gelezen is voor mij als eenvoudige mens niet goed meer te begrijpen. Zoals de dame met het rokje. Is daar iets mis mee? Citaat:
Vriendelijke groeten en succes alvast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |