![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen boekskes voor nodig, en nog minder een paradijselde hoerenbende waar ik één groen kleed krijg en voor eeuwig mottige rijstpap met gouden lepeltjes moet eten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Meer en meer landen zijn (rituele) besnijdenissen aan het verbieden omdat er geen enkele reden is om een voorhuid te verwijderen bij kinderen. Een besneden penis is een verminkte penis! Besnijdenis verhindert normale sex: masturbatie wordt onmogelijk en de penis wordt totaal ongevoelig.
Besnijdenis komt in europese landen bijna niet voor! Deze verwerpelijke ingreep behoort tot de islam en Joden! Daarom is er nu ook een verbod in de maak door oa vlaams belang etc. Volwassenen die toch deze ingreep willen laten uitvoeren, moeten een contract ondertekenen bij het ziekenhuis dat de aanvrager zelf heeft beslist om zijn penis te laten verminken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je mijn punt volledig mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Wat is er mis met hedonisme?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2012 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo oordeelde 'n Duitse rechter.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() [quote]Alsof daar geen overtollig vel overheen hangt.
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 augustus 2012 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je kunnen aangeven waar wij die informatie kunnen checken en uitdiepen? Ernstige linken dus. Namelijk: - welke landen verbieden sedert wanneer de religieuze besnijdenis van jongetjes? - waarom zou besnijdenis van jongetjes masturbatie verhinderen (je schrijft toch letterlijk "onmogelijk") - wordt de penis totaal ongevoelig (letterlijk jouw woorden) dank bij voorbaat .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net om masturbatie te vermijden was mijnheer Kellog's (ja die van de cornflakes) zo'n voorstander van besnijdenis (vandaar dat nog steeds de helft van de puriteinse amerikanen is besneden). Moeder Vuyst komt daar niet echt meer aan te pas wegens beetje schuurpapier-achtig nietwaar? En uiteraard is zo'n blootliggend eikelrandje na een tijdje helemaal verduurd en dus een pak minder gevoelig. (als je je poezelige voetjes normaal dagelijks insmeert met een zacht crèmeke, en verder beschermt met een goede slipper, dan heb je veel minder kans op eelt dan indien je dag in dag uit met je blote voeten in het zand loopt. Komt op hetzelfde neer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(nu ga ik het nog eens herhalen: ik ben tegen die religieuze wanpraktijken. Maar ik ben tevens tegen onwetenschappelijke overdrijvingen.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet omdat uw bompa's in hun tijd nogal wild tekeer gingen tegen de Joden?
![]() |
![]() |