![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wegens het gebrek aan gevangenissen en de hoge kost die gevangenen de gemeenschap kosten is dat ook niet mogelijk.
Laatst gewijzigd door speurneus : 20 augustus 2012 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar misschien dacht u dat gewoon omdat het bewuste forumlid deftige zinnen kan produceren en -in tegenstelling tot uw eigen cafépraat hier die kant noch wal raakt- in staat blijkt tot enig denkwerk van niveau...? Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 20 augustus 2012 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of misschien dacht ik dat wel omdat de berichten van jezelf en je alter ego qua stijl en inhoud en timing zodanig overeenkomen, dat het bijna verwonderlijk zou zijn als ze niet door dezelfde persoon geschreven werden. Bovendien weten we natuurlijk al lang dat jij niet vies bent van een dubbelnickje meer of minder, nietwaar Wolfgang Meister/Otto Reichman?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://protest.skynetblogs.be/ Wat een bedroevende site van een triestig figuur. Hopelijk dat die partij nooit opkomt of we weten hoe laat het is. Deportaties en genocides voor half 5. Deze vent is een sokpop. Laatst gewijzigd door Espadas : 21 augustus 2012 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is anti-islam zijn 'n misdaad, is 't verboden? Leven we al onder dictatuur, of wil jij die graag installeren? Ohja, was'k nog vergeten; Ga anders 'n klacht indien bij 't centrum.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 augustus 2012 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij lijkt wel een zot konijn, met grote knaagtanden en schele ogen. Weer een " speciallekke "...
![]() |
![]() |
#128 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het echt van de pot gerukt dat jij zomaar komt lullen dat er ofwel een zingeving moet komen, ofwel dat de woestijngodsdienst met haar sharia hier de boel gaat overnemen. We hebben godverdomme veel te hard moeten vechten voor onze deconfessionalisering, voor onze intrede in de moderne wereld waar religie enkel nog iets is voor feestjes en begrafenissen. Niemand maar dan ook echt niemand mag dat veroverde voorrecht in vraag stellen. Wijk anders maar uit naar Alabama of Utah. Of naar Iran voor de lovers van de andere woestijngodsdienst. Daar zit nog van dat volk waarvan jij denkt dat ze biologisch geprogrammeerd zijn om naar zingeving te zoeken in hun bestaan. Beuaaaaark... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs? Bron? Link? Citaat? Statistieken? Curve van Gauss? Rapport van 't Centrum?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, de Kerk moet niet bang zijn dat een eenling als Bronselaer hen schade zal toebrengen door een ontdoping campagne op te starten (ze hoeven slechts de deuren van hun kloosters gesloten te houden voor creaturen als daar zijn Martin) maar wat meer is: De nieuwe bisschop van Dublin, Ierland, heeft naar eigen zeggen zovéél belastend materiaal ontdekt én verzameld van zijn laakbare voorgangers inzake kindermisbruik (hoofdzakelijk mannelijke religieuzen die weerloze jongetjes verkrachtten, homo-daders-gespuis dus, mag dat gezegd worden?) -dat men in de doofpot wilde stoppen- dat hij openlijk het vermoeden uit dat het spoedig kan afgelopen zijn met ZIJN Kerk... Hier de link naar dhet interview met de goede man-klokkenluider: http://www.cbsnews.com/8301-18560_16...es-the-church/ Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 21 augustus 2012 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat mj vooral doet verschieten is dat mensen er nog van opkijken dat de Katholieke kerk onderdak biedt aan een paedofiel. Dat is ondertussen zowat hun core-business...
![]() |
#133 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het gaat daar toch niet over ? Het moet toch niet gaan of die zusters wel of niet onderdak verlenen ? Kijk, de wet zegt dat ze in aanmerking kan komen voor invrijheidstelling, dus moet de wet toch toegepast worden ? En zijn het dan de mensen die de wet willen toepassen en daar de gevolgen van aanvaarden die moeten onder vuur genomen worden ? Of zijn het de mensen die vinden dat, na alles wat er gebeurd is, dat de wet mag toegepast worden ? Het is een beetje hetzelfde zoals bvb een voorzitter van een parlement die 2 maand voorzitter is geweest, en daardoor volgens de wet een ontslagvergoeding van 100.000 € kan krijgen. Is het dan de boekhouder die die ontslagvergoeding moet uitbetalen die verkeerd is en afgeslacht moet worden, of is het die voorzitter die de vergoeding opeist ? De vraag is dus waar Martin en haar advocaten het 'lef' vandaan halen om te denken dat ze er 'recht' op heeft. De zuster doen eigenlijk alleen maar (en waarschijnlijk kan men hen verwijten 'waarom deze keer wel ?') wat hun regels hen voorschrijven. Ik moet zeggen dat ik in deze meer respect heb voor de zusters en hun beslissing, dan voor het soort demagogisch gewauwel dat u uitkraamt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Burger
|
![]() Kan iemand mij uitleggen waarom de Bijbel (grote) zondaars dreigt met hel en verdoemenis in het hiernamaals tot in de eeuwigheid der dagen terwijl wereldvreemde nonnen van bij ons van oordeel zijn dat (grote) zondaars hun liefde en toewijding verdienen, ten koste van het onnoemelijke leed van slachtoffers die dat met lede ogen moeten aanzien...? Het medelijden van de zusters zou juist moeten uitgaan naar hen!
Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 22 augustus 2012 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vergevi...christendom%29 Alstublieft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 augustus 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Iemand als u bijvoorbeeld, daar weten ze wel raad mee... Check 'De Goddelijke Komedie', door Dante, afdeling 'Hel'... ![]() Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 22 augustus 2012 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ah ja, want Dante's Divina Commedia heeft uiteraard voorrang op de bijbel...
|
![]() |
![]() |