Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2012, 22:20   #121
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
prima, maar ik zou er niet over vallen.

GOD ook niet.
Ok, maar ik kan mezelf dus niet geschapen hebben om op je vraag terug te komen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2012, 22:29   #122
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
God is geen WAT, maar een WIE.

Inderdaad!

All hail Zoidberg!

http://www.youtube.com/watch?v=BkmRTjfFZ3w
Oud 16 augustus 2012, 06:46   #123
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, dat doe jij door er een potje van de te maken.....
Ik maak er geen potje van ik maak je theorie deftiger en ga ze ook openlijk aanpassen en uit die belachelijke clown-kleren doen die jij ze liet aandoen.

Citaat:
fout dus......dat doen wij zelf later. De microwezens blijven klein en dus in de microkosmos.
Jij zit er dan dus wel goed naast. De microwezens kunnen evolueren tot grotere en grotere levensvormen adh van hun technologie. Maar daar heb ik het nu niet over, want ze komen weldegelijk voor in de macrokosmos omdat zij de basis van het universum zijn en dus overal voorkomen.

Citaat:
niemand kan zo volmaakt zijn als jij......
Je verdedigt geen wetenschappelijke theorie door fora's vol te flooden met stomme plaatjes en op een talkshow in je vuistje lachen van je getroll.

Citaat:
fout dus.
Hoe weet jij dat?

Citaat:
jij zelf maakt er een puinhoop van......een soepzooitje zou ik zeggen.
Vraag het aan iedereen hier en op andere fora en ze zullen wel instemmen met het feit dat jij er al zelf een hele puinhoop van je theorie hebt gemaakt.

Citaat:
Als je dat zo goed weet waarom vroeg je me dan waar de micro's hun technologie vandaan halen?
Dat moet je dan zelf wel weten.
Jij kon die vraag niet beantwoorden dus beantwoord ik ze zelf en ga verder op dat antwoord uit.

Citaat:
Dat is dus jouw fantasie
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen jouw belachelijke manifestaties hier en elders fantasie noemen.

Je zit hier zelf al niet anders te doen dan te fantaseren over wat je gaat typen in je argumenten om deze discussie te winnen, ook al ga ja af van de logica van je theorie. Maar dat deed je al voor ik mij registreerde zo te zien aan je posts, dus je bent het al duidelijk gewend. Of dacht je dat je kon blijven onnozel doen?

Geen wonder dat je miskend wordt en geen volgelingen hebt, je gedraagt je helemaal niet als de persoon wie jij denkt te wezen, Jezus Christus. We zullen het daar zelfs nog niet over hebben. Als je dan een discussie aangaat met iemand die nog jouw volgeling te noemen is zoals ik wees dan bereid dat deftig te doen, niet hypocriet te gedragen, met argumenten afkomen en niet constant kinderachtig doen met je 'Ja nee jij discussieert met mij en jij bent het op sommige vlakken niet eens met mij dus nee jij begrijpt mijn theorie niet dus get the fuck off' logica. Wordt eens echt volwassen. Gedraag je zoals de persoon die je denkt te zijn, kom tot jezelf en begin eens zalf aan die opgezwollen dikke, betweterige, arrogante nek van je te doen.

Dan ga ik jou volledig zien als een genie, een wetenschapper en een filosoof wiens theorie baanbrekend is. Want je trekt je met je gedrag alsmaar meer en meer in een beerput en uiteindelijk ga je maar een voetnoot in de geschiedenis zijn en een voorbeeld voor morosofen en pseudowetenschappelijke gekken.

Maak van die morosofie terug een filosofie en van die pseudowetenschap een wetenschap. Als jij het niet kan, zal ik het wel doen. De apostels deden voort met Jezus zijn gedachtegoed na zijn kruisiging.

Laatst gewijzigd door Espadas : 16 augustus 2012 om 06:56.
Espadas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 08:08   #124
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Jouw theorie ligt niet ver af van wat ons in de middelbare school werd geleerd.
dan is het toch wel heel eigenaardig dat er nog niemand is die mijn atoomtheorie begrijpt.
Citaat:
Er lijkt inderdaad een soort microkosmos te zijn, met een pleiade aan micro-organismen, atomaire en subatomaire deeltjes met gedragingen van allerhande aard.
En dat ligt wmb niet echt veraf van wat jij verondigd.
Je geeft het gewoon een andere naam.
dat denk ik niet, het gaat echt wel veel verder dan dat.
Zou het alleen een andere naam zijn dan had iedereen het al begrepen en geaccepteerd.
Citaat:
Zeg nu zelf: micro-'wezens' of micro-'organismen': : gewoon een andere benaming denk ik dan.
Nee: microwezens zijn veel kleiner en wonen in ruimteschepen en zijn ook veel intelligenter.
Hier zijn al drie wezenlijke verschillen.
Citaat:
De bestemming en activiteiten ervan die zijn voor mij duister.
Jij hebt er je visie op, de wetenschappers ook, en beiden zijn voor mij even mysterieus, obscuur, ongekend, verwonderlijk,...
Polla ta thaumazyn.
Dat laatste is voor mij duister.

Zou wel te prefereren zijn als de mensen hun vreemde talen even van een vertaling voorzagen om duidelijk en helder te zijn.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 08:10   #125
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ok, maar ik kan mezelf dus niet geschapen hebben om op je vraag terug te komen.
Nee, dat kan niet, want je bent sowieso door je ouders voortgebracht, die jouw natuurlijke goden zijn, en dan ook nog door de microwezentjes die hogere goden zijn.

Dus je bent wel god, maar als slechts één god te midden van een oneindig aantal anderen.
Oud 16 augustus 2012, 08:13   #126
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Inderdaad!

All hail Zoidberg!

http://www.youtube.com/watch?v=BkmRTjfFZ3w
Ik wist niet dat dat plaatje daar vandaan kwam.

Leuk filmpje.....
Oud 16 augustus 2012, 08:26   #127
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Heb je ook jezelf geschapen?
Als je verder en dieper in gaat op de vragen, "wat is IK?", wat is identiteit? Wat is perceptie?

Dan ja, je hebt jezelf geschapen tot een identiteit binnen een werkelijkheid die je zelf geschapen hebt vanuit subjectieve waarnemingen in combinatie met je zelfbeeld.
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 08:28   #128
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
dan is het toch wel heel eigenaardig dat er nog niemand is die mijn atoomtheorie begrijpt.
1. Je begrijpt het zelf niet
2. Je wilt niet dat iemand het begrijpt
3. Je zorgt ervoor dat niemand het begrijpt
Oud 16 augustus 2012, 08:35   #129
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Ik maak er geen potje van ik maak je theorie deftiger en ga ze ook openlijk aanpassen en uit die belachelijke clown-kleren doen die jij ze liet aandoen.
Nee, je maakt er een puinhoop van door gebrek een enige filosofische kennis.
En ook een groot gebrek aan kennis van mijn atoomtheorie.
Die kun je echt niet 1, 2, 3 zomaar begrijpen.
Citaat:

Jij zit er dan dus wel goed naast. De microwezens kunnen evolueren tot grotere en grotere levensvormen adh van hun technologie.
Als zo danig zijn ze ons geworden, maar dan zijn het geen microwezens meer, maar mensen.
Eenheid wil niet zeggen dat alles hetzelfde is, er is ook onderscheid.
Zoals ook tussen microwezens en macroreuzen.
Citaat:

Maar daar heb ik het nu niet over, want ze komen weldegelijk voor in de macrokosmos omdat zij de basis van het universum zijn en dus overal voorkomen.
nee, er is nog nooit een microwezen in de macrokosmos gevonden, want dan zouden het macroreuzen zijn en die zijn daar niet.
Wel clusters en superclusters.

Leer eerst het verschil tussen groot en klein.

Dat is overigens basis kennis die de kleutertjes al leren.

Citaat:

Je verdedigt geen wetenschappelijke theorie door fora's vol te flooden met stomme plaatjes en op een talkshow in je vuistje lachen van je getroll.
Ik sier mijn atoomtheorie op met leuke plaatjes, maar dat GOD ook humor kan hebben dat begrijp jij dan niet.
Jij houdt je eigen kolder voor zeer serieus en kent geen verschil tussen beiden.
Dat is een zeer ernstige zaak en ik betwijfel of ik je dat aan je verstand kan brengen, laat staan dat ik je daar van genezen kan.

Citaat:

Hoe weet jij dat?
wat denk je?
Citaat:

Vraag het aan iedereen hier en op andere fora en ze zullen wel instemmen met het feit dat jij er al zelf een hele puinhoop van je theorie hebt gemaakt.
er is hier niemand die er iets van begrijpt, dus hoe zouden ze dat kunnen weten?
Citaat:

Jij kon die vraag niet beantwoorden dus beantwoord ik ze zelf en ga verder op dat antwoord uit.
je fantaseert er op los en dat is iets anders.
Citaat:

Je zou eens moeten weten hoeveel mensen jouw belachelijke manifestaties hier en elders fantasie noemen.
en dan hebben ze ongelijk.....te dom om zich eerst te verdiepen en vragen te stellen als ze iets niet begrijpen.
Citaat:
Je zit hier zelf al niet anders te doen dan te fantaseren over wat je gaat typen in je argumenten om deze discussie te winnen, ook al ga ja af van de logica van je theorie. Maar dat deed je al voor ik mij registreerde zo te zien aan je posts, dus je bent het al duidelijk gewend. Of dacht je dat je kon blijven onnozel doen?
Ik fantaseer niets, maar hou me bij de Logica van mijn atoomtheorie en die ik al 38 jaar ken en ook zelf gevonden heb.
Ik heb ruim 50 jaar ervaring in de filosofie en jij komt pas kijken en meent alles beter te weten.
Hoe dom moet je dan wel niet zijn....
Citaat:
Geen wonder dat je miskend wordt en geen volgelingen hebt, je gedraagt je helemaal niet als de persoon wie jij denkt te wezen, Jezus Christus.
Ik ben ook zeker niet die oude Jezus die nooit heeft bestaan.
Ik kan dus ook niet over het water lopen.
Nochtans bezit ik de goddelijke geest van het denken en dat is heel wat meer waard dan de toverkunsten van ene Jezus.
Citaat:
We zullen het daar zelfs nog niet over hebben. Als je dan een discussie aangaat met iemand die nog jouw volgeling te noemen is zoals ik wees dan bereid dat deftig te doen,
als je meent mijn volgeling te zijn dan moet je bescheiden zijn en niet hoog van de toren blazen.
Dat is de eerste les.
Begrijp je die al niet dan ziet het er zeer somber voor je uit.
Citaat:
niet hypocriet te gedragen, met argumenten afkomen en niet constant kinderachtig doen met je 'Ja nee jij discussieert met mij en jij bent het op sommige vlakken niet eens met mij dus nee jij begrijpt mijn theorie niet dus get the fuck off' logica. Wordt eens echt volwassen. Gedraag je zoals de persoon die je denkt te zijn, kom tot jezelf en begin eens zalf aan die opgezwollen dikke, betweterige, arrogante nek van je te doen.
allemaal beledigingen van een opstandige puber.
Dat wordt helemaal niks, tenzij je je bekeert van je dwaalwegen en boete doet.
Citaat:
Dan ga ik jou volledig zien als een genie, een wetenschapper en een filosoof wiens theorie baanbrekend is. Want je trekt je met je gedrag alsmaar meer en meer in een beerput en uiteindelijk ga je maar een voetnoot in de geschiedenis zijn en een voorbeeld voor morosofen en pseudowetenschappelijke gekken.
Ik weet wat ik doe, maar jij niet.

Niet ik verdwijn, maar jij.
Je bent er zelfs nooit geweest: een seconde in de eeuwigheid.
Dwaas gedrag.
Maar goed: ik heb enige posten van jou opgeslagen op mijn website als mooi voorbeeld en ook deze draad sla ik op op mijn computer, dus wie weet dat je blijft voortbestaan als een van de vele gekken die het menen beter te weten dan ik.
Citaat:
Maak van die morosofie terug een filosofie en van die pseudowetenschap een wetenschap. Als jij het niet kan, zal ik het wel doen. De apostels deden voort met Jezus zijn gedachtegoed na zijn kruisiging.
Niet ik, maar Matthijs van Boxtel heeft mijn atoomtheorie tot een morosofie gebombardeerd, zonder enige argumenten.

Maar mijn atoomtheorie zelf blijft gewoon wat het is en was: de eeuwige en oneindige waarheid van GOD en het heelal.

Dat ik er ook leuke plaatjes bijzet en ook grapjes maak, doet daar niks van af.

Als mensen als jij dat onderscheid dan niet willen zien, dan is dat hun probleem niet die van mij.
Oud 16 augustus 2012, 08:41   #130
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. Je begrijpt het zelf niet
2. Je wilt niet dat iemand het begrijpt
3. Je zorgt ervoor dat niemand het begrijpt
allemaal fout......en zelfs zeer dwaas......

En ook je Avatar is zeer slecht met een agressieve vuist.

De Geest is sterker dan het zwaard, sterker dan jouw agressiviteit.
Kortom: je vervalt tot een steeds slechter gedrag.

Nogmaals: bekeer je, dat is veel beter dan zo dwaas en arrogant en agressief te zijn.

Bekeer U tot harriechristus en meen niet alles beter te weten, want dat is dwaas.
Oud 16 augustus 2012, 08:45   #131
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Als je verder en dieper in gaat op de vragen, "wat is IK?", wat is identiteit? Wat is perceptie?

Dan ja, je hebt jezelf geschapen tot een identiteit binnen een werkelijkheid die je zelf geschapen hebt vanuit subjectieve waarnemingen in combinatie met je zelfbeeld.
Dat diepere zelf is de oneindige God, die niet jouw persoonlijke identiteit meer is.

Het is goed ook de anderen te erkennen en niet alleen je eigen IK te verabsoluteren.

In wezen zijn we allemaal GOD, maar we zijn ook allemaal beperkt als dit individuele ik.

En ten derde zijn WIJ een oneindige eenheid samen met de microwezentjes.

Dus je moet het hele beeld zien en niet alleen aan je IK vast houden, dat is verkeerd.

Dus WIJ zijn GOD is dan al beter.
Oud 16 augustus 2012, 08:55   #132
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Bekeer U tot harriechristus en meen niet alles beter te weten, want dat is dwaas.
beter weten = dwaas;
harriechrists = alles beter weten;
harriechristus = dwaas;
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 08:55   #133
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, je maakt er een puinhoop van door gebrek een enige filosofische kennis.
Ik heb geen gebrek aan filosofische kennis. Jij hebt dat.

Citaat:
En ook een groot gebrek aan kennis van mijn atoomtheorie.
Die kun je echt niet 1, 2, 3 zomaar begrijpen.
Ik heb die theorie van jou al dikwijls op je site gelezen, dus ik begrijp ze, zelfs beter dan jij. Ik ben het niet eens met de stem die jij ze geeft, dat wil dus niet zeggen dat ik ze niet begrijp.

Citaat:
nee, er is nog nooit een microwezen in de macrokosmos gevonden, want dan zouden het macroreuzen zijn en die zijn daar niet.
Wel clusters en superclusters.

Leer eerst het verschil tussen groot en klein.

Dat is overigens basis kennis die de kleutertjes al leren.
Atomen zijn overal en het alles is opgebouwd uit atomen. Dus er bevinden zich weldegelijk micro-atomische entiteiten in de macrokosmos.

Niks clusters en superclusters dus.

Citaat:
Ik sier mijn atoomtheorie op met leuke plaatjes, maar dat GOD ook humor kan hebben dat begrijp jij dan niet.
Jij houdt je eigen kolder voor zeer serieus en kent geen verschil tussen beiden.
Sieren? Je weet verdomd goed dat je het belachelijk en kinderachtig maakt met je lage flauwe humor die op niets slaat. Een theorie als deze is serieus en gaat niet over kleine ventjes in spaghettibordenschepen.

Citaat:
Dat is een zeer ernstige zaak en ik betwijfel of ik je dat aan je verstand kan brengen, laat staan dat ik je daar van genezen kan.
Je dikke nek is nog steeds opgezwollen.

Citaat:
wat denk je?
Door je fantasie en kinderachtig gedrag op fora te gaan spammen?

Citaat:
er is hier niemand die er iets van begrijpt, dus hoe zouden ze dat kunnen weten?
Jij ziet iedereen aan als mensen die je theorie niet begrijpen.

Hoe zou dat komen hmmm? Je hebt het nog nooit uitgelegd met serieuze bewijzen en argumenten, neen, je doet het liever aan de hand van stomme plaatjes.

Citaat:
je fantaseert er op los en dat is iets anders.
Spreek voor jezelf.

Citaat:
en dan hebben ze ongelijk.....te dom om zich eerst te verdiepen en vragen te stellen als ze iets niet begrijpen.
Jij lijdt ze er niet naartoe.

Citaat:
Ik fantaseer niets, maar hou me bij de Logica van mijn atoomtheorie en die ik al 38 jaar ken en ook zelf gevonden heb.
Ik heb ruim 50 jaar ervaring in de filosofie en jij komt pas kijken en meent alles beter te weten.
Hoe dom moet je dan wel niet zijn...
Je scientology grot heeft je nergens gebracht.

Citaat:
als je meent mijn volgeling te zijn dan moet je bescheiden zijn en niet hoog van de toren blazen.
Dat is de eerste les.
Begrijp je die al niet dan ziet het er zeer somber voor je uit.
Wie blaast er hier hoog uit de toren door mij en anderen te zien als onbegrijpende dwazen?

Citaat:
allemaal beledigingen van een opstandige puber.
Dat wordt helemaal niks, tenzij je je bekeert van je dwaalwegen en boete doet.
Een opstandige puber? En wat met je gespam en geflood op fora dan? Wie zat er hier op een Nederlandse talkshow als een puber de boel te vergallen?

Citaat:
Ik weet wat ik doe, maar jij niet.

Niet ik verdwijn, maar jij.
Je bent er zelfs nooit geweest: een seconde in de eeuwigheid.
Dwaas gedrag.
Maar goed: ik heb enige posten van jou opgeslagen op mijn website als mooi voorbeeld en ook deze draad sla ik op op mijn computer, dus wie weet dat je blijft voortbestaan als een van de vele gekken die het menen beter te weten dan ik.
Dat is het ergste vanal: dat je niet beseft dat jij hier nog het meest arrogant bent. Je ziet iedereen aan als simplistische dwazen omdat ze je atoomtheorie zogezegd niet begrijpen, maar je begrijpt het zelf niet en kan het ook niet eens uitleggen voor nationale televisie.

Je ziet ze zelfs als gekken maar onze messias weet het beter.

Je zou tonen dat je het beter weet door je normaal te gedragen op fora, normaal te gedragen op televisie, die opgezwollen dikke nek in te zalven en open staan voor meningen en discussie.

Citaat:
Niet ik, maar Matthijs van Boxtel heeft mijn atoomtheorie tot een morosofie gebombardeerd, zonder enige argumenten.

Maar mijn atoomtheorie zelf blijft gewoon wat het is en was: de eeuwige en oneindige waarheid van GOD en het heelal.
Je hebt jezelf dat aangedaan. Je hebt je eigen theorie tot een morosofe en een pseudowetenschappelijk theorie gebombardeerd.

Citaat:
Dat ik er ook leuke plaatjes bijzet en ook grapjes maak, doet daar niks van af.

Als mensen als jij dat onderscheid dan niet willen zien, dan is dat hun probleem niet die van mij.
Je bent niet alleen ontiegelijk arrogant, maar je lijkt ook niet te beseffen dat het belachelijke kinderachtige en zelfs puberale humor is (wie is er hier nou de puber) om fora te flooden en te spammen met domme plaatjes die je plukt van het internet.
Oud 16 augustus 2012, 08:58   #134
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:

Afgaan op iemand zijn avatar. Kan je lager zakken meneer Weggelaar? Kan je dat? Ik denk het wel.

Citaat:
De vuist is een menselijk fysiek wapen die symbool voor vele dingen. Niets agressie of slecht gedrag dus, alleen jij die hier vanuit je ivoren toren geen argumenten meer kunt afroepen en dus ga je maar op mijn avatar af. Laag, arrogant, en zeer laag.

Citaat:
Nogmaals: bekeer je, dat is veel beter dan zo dwaas en arrogant en agressief te zijn.
Spreek voor jezelf. Ik ben al bekeerd, jij niet. Jij blijft bij je belachelijk, puberaal, arrogant gedrag blijven en verwijt mij er dan nog eens van zelf dwaas, arrogant en agressief te zijn. Dit zijn nochtans 3 woorden die goed passen bij jou.

Laatst gewijzigd door Espadas : 16 augustus 2012 om 09:00.
Oud 16 augustus 2012, 09:01   #135
Klarekijk
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Inno

God is een zuivere geest, oneindig volmaakt, Schepper, Heer en Meester van hemel en aarde, oorsprong en einddoel van alle dingen.
----------------------------------

Even redeneren .we gaan op zoek naar het goede in de wereld .

WAT IS GOED ? "in de mens " of hoe hij zich voorbeeldig zou moeten gedragen om goed te zijn .
We kunnen onmogelijk aannemen dat de natuur niet goed zou zijn , wil je dat veranderen of anders interpreteren , open dan een andere draad aub .

Respect in en voor de natuur , zoniet ben je een nestbevuiler .
Respect voor je naaste medemens ,vrouwen en kinderen .
Niet stelen van uw medemens .
Niet haten , en geen geweld plegen op uw medemens .
Geen oorlog voeren en andere volkeren aanvallen of bestoken.
Uw verantwoordelijkheid nemen voor uzelf en familie .
Voorzien in Uw eigen levensonderhoud en niet profiteren op de kap van anderen , dus werken of een ander bron van eerlijke handel productie of dienst .
Goede gezondheid voor lichaam en geest .

Conclusie na , de natuur te aanvaarden en 7 schamele puntjes .

1 - Stel deze 7 puntjes garand staan voor goed , en dat het ook zo zou zijn ,
dan zou er heel wat minder ellende zijn in de wereld . Ontegensprekelijk, nietwaar ?
2 - Stel dat er een GOD zou bestaan , dan had hij zeker de mens de kracht gegeven
om zich aan deze 7 regeltjes te houden en dan was het minstens veel beter
dan nu .
3 - Mogen we er vanuit gaan dat GOD zou moeten staan voor alles wat te maken
heeft met betrekking tot Goed , tot vrede en verdraagzaamheid .

4 - Elke religie heeft een eigen interpretatie van GOD , maar niet één religie
respecteerd de natuur en de 7 regeltjes .

EINDCONCLUSIE -

GOD BESTAAT NIET .

PLATTE COMMERCE ROND ROND RELIGIE IS EEN FEIT .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 09:03   #136
Espadas
Banneling

Standaard

Er is geen goed of slecht, er zijn alleen situaties.
Oud 16 augustus 2012, 09:17   #137
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Het zuiverste bewijs dat God niet bestaat zit in uw eigen verklaring .

Een God die verenigbaar is met het goede , zou nooit accepteren dat de ene mens de andere mens " DWAAS " vind .

DUS GOD bestaat niet . en religie's zijn door en door slecht , ze prediken het verraad en de haat .
Oud 16 augustus 2012, 09:19   #138
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is geen goed of slecht, er zijn alleen situaties.
Ok , en jij vind dat stelen bijvoorbeeld , goed is ?

Nu is de schepping helemaal volmaakt . Nog zo eentje en t'regend .
Oud 16 augustus 2012, 09:22   #139
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ok , en jij vind dat stelen bijvoorbeeld , goed is ?
Waar typ ik dat? Waarom heb jij het over al dan niet stelen goed of slecht is? Wat is slecht en wat is goed? Is iemand die arm is slecht als hij steelt van iemand die rijk is? Neen, hij doet gewoon iets verkeerds.
Oud 16 augustus 2012, 09:27   #140
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar typ ik dat? Waarom heb jij het over al dan niet stelen goed of slecht is? Wat is slecht en wat is goed? Is iemand die arm is slecht als hij steelt van iemand die rijk is? Neen, hij doet gewoon iets verkeerds.
Dus , wie steelt doet iets verkeerd , dus doet hij iets slecht .

Als God de oppermacht zou zijn , dan had hij de mens voldoende kracht gegeven om te kunnen weerstaan en niet te stelen . Maar dat doet hij niet .

en heel typisch voor religieze goedpraters om altijd tussen de lijntjes te kleuren om hun eigen misdaden aanvaardbaar te maken voor zichzelf .

Deze ongelovige heeft echt de pest aan dergelijke gedachte.

Begrijp je dat ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be