![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we alle Russen die arm zijn in heel de regio hé , associeren met dom , dan mag je nooit meer spreken van de Rus van hogere soort denk ik zo . mag ook jij in de spiegel kijken of ten minste je ouders die zeker niet naar hier zijn gekomen omdat het daar zo superieur goed was . En als ze zo slim zijn , dan zou BMW 7 en Mercedes S daar niet zo polulair zijn , maar had hun VOLGA en hun LADA het iets verder geschopt . Gaat het over de domheid van de gewone Rus in de straat ? of maakt het idiote communistische beleid hier het verschil . Eerst even in eigen boezem kijken en dan praten hé Ik zou de russen die na 100 jaar technische evolutie vandaag net als 1000 jaar gelden nog altijd met een schaap en een geit gaan wandelen in de hoop dat ze een druppel melk geeft , niet de kost willen geven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen die mensen dat wel veranderen?
Natuurlijk willen ze hulp, alleen volgens mij willen ze ook niet dat hun *cultuur* compleet gaat verdwijnen. Ik denk dat het voornamelijk komt, omdat mensen daar denken dat je aids kan verhelpen met stenen en dingen uit de natuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() En met die positieve mentaliteit ........ zonder dat ze onder de knoet gehouden zouden worden door Russische wapenleveranciers die ipv alle geld voor ontwikkelingshulp aan te wenden voor die ontwikkeling , dat geld aantrekken om de allesvernietigende wapens te kopen van de russen en een paar negers zat en zot te maken in Moskou , was Afrika een welvarend werelddeel .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (noteer de gympies) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de grote blanke vader zijn boykes aanstelde, leefden die mensen met minder miserie dan nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat sommige mensen boos worden van zo'n prachtige en ijzersterke darwinistische logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kennis over ontsmetting van wonden, verlossingen, en vaccinaties zorgden ervoor dat mensen die normaliter sterven alsnog blijven bestaan, en dit gaat om een heel grote hoeveelheid mensen. Voordien was Afrika heel statisch qua bevolkingsaantallen. Meer kon simpelweg niet overleven dan wat het land kon dragen. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 15 augustus 2012 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() De Amerikaanse indianen ook niet.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 augustus 2012 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() De Mesoamerikaanse culturen kenden metaalbewerking, maar vonden metaal wellicht "een beetje gevaarlijk" en "is dat wel nodig" en "wij moeten voorzichtig zijn" en "blind vooruitgangsdenken maakt kapot" en daardoor gebruikten ze het enkel voor religieuze, geen technische, doeleinden.
Hun beschavingen zijn nu uitgestorven, lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar denk je nu echt dat Afrika kwa agricultuur de voedselbehoefte niet kan dragen mocht de wapenimplosie niet voor zoveel vernietiging zorgen ? Hoeveel duizende hectaren heeft Rusland niet braak liggen en nog steeds een straat arme bevolking ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Extreem-rechts" is veel gevaarlijker voor het huidig systeem.
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() en ik vind niemand meer die aan mijn Volga kan werken , ik ben zelfs echt op zoek naar een ervaren Volga hersteller , dan kan ik me nog eens uitleven in mijn mooie Russiche tank voor op de weg .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Congo zijn ze nu toch al een halve eeuw terug hun eigen baas? Tijd genoeg om alle scholen, klinieken, fabrieken, wegen en auto's te vernielen toch? Dan moet het nu wel écht paradijselijk geworden zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |