![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een grote ijzeren paraplu is ook altijd zeer afschrikwekkend voor Johnny's als je in maatpak rondloopt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrouwen, mannen dus ook, moeten zich op geen enkele manier aanpassen om opmerkingen en intimidatie van schorremorrie te vermijden. Ze moeten dan ook zeker geen advies krijgen van politiekers dat ze bewust moeten zijn van hun signalen.
![]() |
#123 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar kies jij dan voor het schorremorrie. Ik kies echter voor de slachtoffers, geef hen tips om weerbaarder te zijn, pleit voor de legalisering van pepper spray, enzovoort.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() ok, zo eentje komt je lastig vallen en jij gebruikt pepperspray, 2 keer raden wie veroordeeld zal worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() het schijnt dat vrouwen die met een audi rondrijden scheefpoepers zijn, zelfs ten tijde van de Romeinen al maar toen was er geen sprake van sexuele intimidatie want den Islam bestond toen nog niet.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat men in islamitische landen als vrouw liefst zoveel mogelijk binnen moet blijven (vandaar amper of geen vrouwen in het straatbeeld), je je moet inpakken om niet de verkeerde signalen te geven, haar goed weggestopt onder laken en vooral geen vrouwelijke vormen tonen. Dit is veiliger om niet verkracht te worden want als ik geen vier mannelijke getuigen of acht vrouwelijke getuigen van die verkrachting vind, heb ik het natuurlijk zèlf gewild. Wil ik ginds reizen dan moet ik in gezelschap van een potige mahram reizen ter bescherming (mahram = niet huwbare man : vader, broer, ooms. geen neef want die inteelthuwelijken zijn wel toegestaan - en als oompie een grabbel doet is het mondje dicht of je hebt het weeral zelf uitgelokt). Dus over welke signalen zou mijnheer Salami het in feite hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() Die legalisering geldt ook voor het schorremorrie. Een vrouw is een vrouw en zal altijd minder weerbaar zijn. Zelfs al wordt pepperspray gelegaliseerd, het zal nog niet toegelaten zijn om het te gebruiken omdat je hoer genoemd wordt. Ik pleit voor undercover agentes en ontzettend zware straffen voor overtreders. De slachtoffers moeten hun gedrag NIET aanpassen zoals nu al het geval is met broeken dragen etc.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 10 september 2012 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Los daar van is er met betrekking tot seksualiteit weinig gelijkheid te bespeuren. Ik bedoel maar, in het geval het tot seks komt is het *altijd* bij gratie van de vrouw. Het is makkelijker voor een vrouw om te geven, dan het is voor een man te krijgen, nietwaar? ![]() Vrouwen gebruiken hun 'beslissingsrecht' ook wel eens om er hun voordeel uit te halen (niks nieuws onder de zon) maar dat impliceert wat mij betreft ook verantwoordelijkheid. Om het met een vraag te stellen: is het zonder meer ok dat vrouwen spelletejes met mannen spelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Ali is een stemmenkanon voor de SPa, en hun directe toegang tot de moskee,ze kunnen echter niet vermijden dat een paar moskee ideetjes door zn hoofd spoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLE allochtonen zijn stemmenkanonnen bij gemeenteraadsverkiezingen, want allochtonen stemmen enkel op eigen volk (en dus negen allochtonen op de lijst = allemaal zeker verkozen, zoals in Antwerpen vorige keer). Onnozele autochtonen daarentegen geven een kopstem of stemmen op de lijsttrekker en stemmen daarmee dus ook op de allochtone kandidaten. De boodschap is dus vooral om alle autochtone kandidaten een voorkeurstem te geven om die massale "eigen volk alleen" stemmen te kunnen tegenhouden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is welkom maar ze treden hem niet bij in het openbaar. Wat een contradictie.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kallikles zal het vast wel kunnen uitleggen.... ![]() Laatst gewijzigd door alice : 10 september 2012 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Pepperspray was zijn zwaktebod.
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je al veel meer kans maakt als je niet de mooiste van de bende probeert te versieren en zelf wat werk maakt van een 6-pack. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint met de rokjes en dan moet je meer en meer verbergen om niet steeds als hoer beledigd te worden, ze vallen ook meisjes lastig met hoofdsjaal dus hoe ver moet je gaan? . ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Men zou alle mannelijke moslims die de Belgische nationaliteit wensen als inburgeringscursus een lapdance in een striptent moeten laten beleven op kosten van de staat. Slagen ze erin met hun poten van het lijf van de danseres te blijven krijgen ze de nationaliteit. Kunnen ze hun pollen niet thuis houden of roepen ze blasfemie of om een burqa worden ze het land uit gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De gelegenheid maakt de dief en merk op dat aanleiding geven tot diefstal wél verboden is! Ik heb zo eens een boete gekregen, niet omdat de voorruit van mijn wagen ontbrak, maar omdat er in die toestand 'waardevolle' zaken in mijn wagen lagen die door het ontbreken van de voorruit konden gestolen worden. Als een vrouw het recht heeft van de opwindendste chemische reakties te veroorzaken, waarom heb ik dan niet het recht om bijvb. mijn wagendeur niet op slot te doen? Want dat is aanleiding geven tot diefstal én stafbaar?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 september 2012 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |