![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() Zou het niet eerder een doordachte zet zijn, om grote sociale appartementen vrij te maken voor de onstuitbare aangroei van kroostrijke gezinnen.
Of deze die sterke neigingen vertonen om zulks waar te maken. Zo bekeken lijkt dit wel vlekkeloos, echter; wetend dat zulke woonsten praktisch exclusief voor 'allochtonen' zullen moeten dienen, zou het misschien aangewezen zijn er deze laatste attent op te maken dat het opbouwen van zulke gezinnen, slechts na het verwerven van vast en degelijk werk zou moeten geschieden. Zodoende, zouden onze bevoorrechte Oudjes tot aan hun laatste stuiptrekkingen over hun welverdiende grote sociale woning kunnen genieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Bij gebrek aan kuisvrouw ben ik allang naar iets kleiners verhuisd: op mijn 44-ste, dat is 23 jaar geleden.
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 september 2012 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De jongeren moeten voor de PVDA+ stemmen... 'Werken' tot uw 50-ste, meer vrije dagen, verhoging van de sociale uitkeringen, sneller bedrijven plat leggen... Die partij is een zekerheid voor een zekere toekomst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo ken ik 'overtuigd links' al heel mijn leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat een objectieve bron, zeg... ![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Burger
|
![]() Stel u voor dat de minister zélf zou reageren op alle zever die de wereld wordt ingestuurd, te belachelijk voor woorden, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze dan eens leert van haar ideeën beter te communiceren. Hoeft ze misschien achteraf niets recht te zetten... Ze heeft het gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
*stormt schreeuwend de kamer uit*. Zoiets in dien aard?
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Een tweede keer schieten voor de zekerheid?
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() en ni vergeten.... ...hiiiiieeeete waaaaaave veeeuuuur de waaaaaaaarkman, hiiiiiieeeeeete waaaaaave veeeeuuuur de waaaaaarkman..... http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...qdGRO-dsEJt4Cg het zevende nummer....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 september 2012 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Burger
|
![]() @Schelfie: tweede zin uit mijn eerste reply is duidelijk voor u bedoeld. Hulp nodig met de oogkleppen of lukt het wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() De enige persoon die hulp nodig heeft in dit onderwerp is Van den Bossche zelf. Al de rest echter niet.
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg ga je wel voorbij aan het feit dat er teveel van 50+ zo op de keien vliegen. Je kunt de sociale uitkeringen beter aan banken geven, het topmanagement heeft geen geld meer om te vergokken. Als ik jou was zou ik een inzamelactie voor ze houden, ze moeten nu met rond de 600.000 € loon per jaar zien toe te komen, dat zal nooit lukken voor die arme stakkers. Arbeidsverdeling zou mooi zijn, meer vrije tijd en minder verzuurde mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Ga eerst maar evenveel en even lang werken als de meeste PvdA-ers dan mag je ook meepraten. Maak je niet ongerust over de knip van mijn portemonnee, die is socialer dan jij ooit zult zijn of worden. Zo ken ik de overtuigde rechtse rakkertjes, waarschijnlijk langer als jij de linkse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() *zucht* De zoveelste domme uitspraak van Freya...
...waar is de tijd dat de SP.a capabele politici naar de Vlaamse Regering stuurde zoals bijv. Frank Vandenbroucke i.p.v. Lieten, Van Den Bossche en Smet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Vreemdeling
|
![]() Ge kunt voor of tegen de visie van Van Den Bossche zijn, maar er is tenminste over nagedacht. En iets meer onderbouwd dan een one-liner van een andere, niet nader genoemde politica...
|
![]() |
![]() |