![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier zien we dat u alles door elkaar gooit. Al jaren ben ik betrokken bij een katholieke organisatie die vrouwen in nood bijstaat. Daarvoor hoeven we abortus niet goed te keuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kerk stelt nergens dat het leven "gerekt" moet worden, wel integendeel. Ook hier schijnt u niet veel te kennen van het kerkelijke standpunt over euthanasie en sedatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen sprake van 'mijn' geloof. Er is sprake van het christelijk geloof en dat draait in de eerste plaats rond Jezus de Heiland. Wie daarmee niet start, is geen christen, ook al hangt hij of zij bepaalde christelijke of humanistische waarden aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt en gelovig zijn en toch kiezen voor een abortus, wie bent u om " alternatieven" op te dringen onder het motto dat god dit zo wilt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Deze linkse loftbreinen vergeten dan wel even, dat het juist in de door hen vermaledijde westerse cultuurwaarden mogelijkis, om ongestraft de volledige verwerping ervan te proclameren, maar waar ze toch gretig gebruik blijven maken van de evenementen van die door hen weggerelativeerde westerse cultuur en al haar sociale verworvenheden, voor�*l dat laatste. De gekende poco-hypocrisie gaat bij een volgehouden state of mind over in een latente schizofrenie, een serieuze aandoening waar links meer en meer de verschijnselen van begint te tonen en sociaal/maatschappelijk net zo desastreus zijn als, de psychotische gevolgen die mede worden veroorzaakt door het religieus/maatschappelijk schisma bij hun islamitisch importvee. Betrouwbaarheid in de linkse 'visie' is dus nogal ver te zoeken, voor zover er nog ergens iets van te vinden is. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 september 2012 om 22:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat oordeel is aan uw god, niet aan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets met uw of mijn oordeel te maken. Gewoon feitenkennis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand kan evengoed zeggen" ik ben verkracht en wil deze zwangerschap niet" of " ik kan geen kind opvoeden, omdat ik te jong ben, omdat ik me er niet klaar voor voel en dat kind niet kan geven wat nodig is"en daarom kiezen voor een abortus, in de zekerheid dat god zijn beslissing zal begrijpen. Dat is tussen die persoon en god, uw vingertje heeft niemand nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel grappig vind ik dat u over het vingertje spreekt, maar tegelijkertijd schijnbaar wel niet te beroerd bent om God als buikspreekpop te gebruiken voor uw eigen opvattingen. Neen, dat komt niet geloofwaardig over. De god die u in uw gedachten heeft, is niet de God ons geopenbaard door Jezus, wel de god die u fantaseert in uw gedachten. De god naar uw mensenmaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik opereer als ANTI-islamitica door de 'juiste' informatie over islam weer te geven!
In 't kader van; Ken je vijand...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen christendom. Dat is dan slechts een persoonlijke deconstructie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 september 2012 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik fantaseer niet over god, er zijn leukere dingen, maar had wel een gelovige oom, een geweldige mens die vol humor over god kon vertellen, hij vond het niet nodig te oordelen over anderen, en is in mijn ogen daarom al een betere gelovige dan u met uw " alternatieven" voor vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U blijft trouwens alles op een hoopje gooien: dit gaat immers niet over een oordeel over personen, dan over "wat leert ons God?" En God leert ons niet het ongeboren leven te beëindigen, wel integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh happy day...that day!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |