Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2012, 14:37   #121
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Meer , de islaam zegt dat de wetten van de democratische westerse rechtstaten ondergeschikt zijn aan de geschriften van de profeet .

En de minste achtie dat je onderneemt om een moslim terecht te wijzen staan er 200 man op straat met gebalde vuisten en zet men aan tot rellen .
wat zijn Uw maatregelen ? nog 20 gevangenissen bijbouwen ?

Je moet hen ook geen boetes opleggen , want ze zijn veel slimmer dan dat .

zij die hun nek uitsteken om keet te schoppen hebben geen werk , geen inkomen en geen eigendom . Dus laat den deurwaarder maar komen .

En zij die keet schoppen wonen in een huurwoning , OF van het ocmw of van een broeder en betalen de huur van het ocmw .

Je maatregelen zijn er aan voor de moeite , ten minste humane maatregelen toch .
Leefloon afpakken en hen op straat zetten is in dit land onaanvaardbaar .

Op het vliegtuig zetten , onmogelijk , de opgefokte loozers zijn vaak jaongeren die hier geboren zijn en dus .... Belgen , te beschamend om waar te zijn .

Sluit je hen helemaal uit dan ................. is daar iets fundamenteels , hun gematigde broedertjes zullen hen met plezier en liefde opvangen .

Hoe ver staan je half gegaarde maantregelen nu ? NERGENS .

En zeg nu niet dat ik ze wil kapot maken of uitroeien .

Er moetn maatregelen komen om onze cultuur te beschermen .

In de bruselse rand zijn er maatregelen omdat een anderstalige landgenoot geen huis meer kan kopen om de identiteit en karacter van het dorp niet te vervlaamsen of verfransen . ( wat ik zever vind omdat ik belg ben .)

Maar het beperken van het verwerven van eigendom door moslims zou ik toejuihen . en het afnemen van werkloosheidsvergoeding en andere hangmat maatregelen eveneens . zodat ze het hier niet meer interessant vinden , als dat niet al te laat is , hun menigte is al te voltallig om ze nog te treffen , en ook hun zwarte interne economie is al stek genoeg om op zichzelf te bestaan .
Hou toch op met dat geleuter, wat je zegt slaat echt nergens op.
Zijn er problemen met het gedrag van sommige moslims? Zeker weten, maar dat betekent nog niet dat iedereen die een woord zegt tegen een moslim door 200 man in mekaar geslagen wordt.

Geen werk, of inkomen??? Natuurlijk wel , en dus kan ook bij moslims een deurwaarder geld halen, evengoed blaas je de democratie op door legaal verblijvende burger rechten te ontzeggen die je anderen op basis van origine wel toezegt, met dat gedachtengoed hoeft een islamstaat niet meer, jij voert hetzelfde principe in,je stellingen zijn te belachelijk voor woorden, ik ga me met je gebral niet meer bezighouden, nog ene fijne dag.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 14:54   #122
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zijn er problemen met het gedrag van sommige moslims? Zeker weten, maar dat betekent nog niet dat iedereen die een woord zegt tegen een moslim door 200 man in mekaar geslagen wordt.

Geen werk, of inkomen??? Natuurlijk wel , en dus kan ook bij moslims een deurwaarder geld halen, evengoed blaas je de democratie op door legaal verblijvende burger rechten te ontzeggen die je anderen op basis van origine wel toezegt, met dat gedachtengoed hoeft een islamstaat niet meer, jij voert hetzelfde principe in,je stellingen zijn te belachelijk voor woorden, ik ga me met je gebral niet meer bezighouden, nog ene fijne dag.
Waar ga jij elders in de wereld zonder centjes aankomen en de plak zwaaien ? , zij die dat doen , zijn ook geen radicalen .

Waar ga jij ergens in de wereld , zonder centen toekomen e zonder je te integreren een huis kopen .

Als ik in de Filipijnen een huis of grond koop , dan is er één vereiste , centen op tafel leggen, en dus hebben , geen leningen aan buitenlanders .

2 Een buitenlander kan de eigendom niet verwerven in je persoonlijke tittel , en dat is in mijn nadeel , wat zou ik graag , maar ik aprecieer en waardeer dat . Ik ben in elk land waar ik kom , nederig , beleefd en te gast .
Ik beschik over de dicipline en moreel respect dat ik in een ander land niet de baas moet gaan spelen en of eisen stel .

Ik pas me daar aan en ben te vreden , of anders moet ik er buiten blijven .
Zo eenvoudig is UW kletskoek .

Mag ik er nog aan toevoegen stel dat ik een eigendom in de Filipijnen zou kunnen werwerven , dan zou ik me alsnog nederig gedragen .

Hier hebben ze die mogelijkheid gegeven aan redikaal denkende mentalisten die de overheersing duidelijk in hun gedachte en religie hebben . En zo verwerven ze stil aan ons land en onderdrukken onze gemeenschap .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 15:16   #123
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat gebeurt inderdaad...daarom zou je die mensen moeten straffen voor medeplichtigheid, maar dat is wel iets anders dan jou rare plannen.
Ik vind het heel mooi en zelfs rechtvaardig , te stellen dat je een krimineel niet over de zelfde kam mag scheren als een gematigd persoon .

Maar daardoor ontken je de strategie en het groepsdenken in het kader van overheersen , en dat is een zwakte in onze opselling en in het zelfbehoud van onze westerse waarden .

Of ga jij regelrecht ontkennen dat moslims , gematigt of radicaal , what ever, de overheersing strategie in hun gemenschap opvoeren .

Een linkse vlaamse kloot gaat nooit denken , oei , k'zal maar gaan werken anders is de overheidsschuld nog groter waardoor dat de toekomst van mijn kleinkinderen of achterkleinkinderen er minder rooskleurig zal uitzien . nee een beetje onderling ruzie maken en er voor zorgen dat de vakbonden afdwingen dat het profitariaat kan handhaven .

Een moslim denkt , ik ga ook mijn kozijn , neef en nichtjes naar hier halen en veel kindjes maken dan kunnen we met zen allen over 3 of 4 generaties een meerderheid in de bevolkingsaandeel halen en hier den baas spelen -
" Strategische overheersing plannen met generatie's voorbedachtheid ."

Daar heb jij het nooit over , en dat is iets wat jij steeds ontkent .

De individuele gematigde moslim is in dit kader geen misdadiger en doet niets strafbaar , maar hij bouwt wel naarstig mee aan onderdrukking , intimidatie en overheersing .

Maar dat kan U niet schelen , de toekomst van uw kids en kleinkinderen is Uw worst niet . t'zal mijnen tijd wel duren . PLAT EGOISME en geen moer geven om uw herkomst ,cultuur , achtergrond , behoud maatschappelijk welzijn , en nog minder iets geven om de toekomst van ons komende generatie' .

Voor mij is dat gelijk aan het laten escaleren van een etterbuil , die over x aantal jaren ons westerse samenleving in een gevaarlijke situatie en mogelijk in oorlog zal brengen , juist als nu in syrië aan de gang is of dat paletine al 50 jaar bezoedeld .

Vandaar mijn Titel .

De islaam niet terugdringen is gelijk aan WO 3 Niet voorkomen .

Het niet voorkomen van i gelijk aan schuldig verzuim en medeplichtigheid .

DUS , ik zou maar wat voorzichtig zijn met grove woorden te scanderen over Hitler , en gelijk een geschil tussen twee volkeren in de hand werken, door een vrije westerse samenleving gedwongen op te zadelen met een intolerant overheersend karakterbende .
Oud 1 november 2012, 16:38   #124
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga je dat ontkennen, dat het de schuld is van de moslims . hun samenklitten en de waarde van mentaliteit rust en de economische waarde van de straat is enkel door hun onaangepaste overheersing naar beneden gahaald . en niet door mijn vriend die zijn huisje als een parel verzorgde en nu mentaal getreroriseerd werd .
Feit is dat het een slapjanus is die er niet in slaagt op een deftige manier voor zichzelf op te komen. Hij laat bovendien zijn huis voor een appel en ei gaan.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 16:41   #125
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel dat er gematigde moslims zouden zijn , dan wil ik de volgende uitwerking eens zien .
98% van de moslims is gematigd. Over wat zit jij te leuteren, eigenlijk.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 17:14   #126
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
In België leven om en bij 650.000 moslims (5-6%).
Dat is behoorlijk dramatisch.
Of ken je een modern, geïndustrialiseerd land dat beter geworden is van een grote moslimpopulatie misschien?

Citaat:
Volgens de staatsveiligheid zijn er hiervan 2% die als extremist (en anti-Westers) kunnen gekatalogeerd worden.
Oef, dat zijn 'slechts' 13.000 extremisten.
Dertienduizend.

We mogen dus gerust zijn, bedoel je dat?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 17:29   #127
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Dat is behoorlijk dramatisch.
Of ken je een modern, geïndustrialiseerd land dat beter geworden is van een grote moslimpopulatie misschien?

Oef, dat zijn 'slechts' 13.000 extremisten.
Dertienduizend.

We mogen dus gerust zijn, bedoel je dat?
Van de VMO met zijn 27 leden hadden ze dan weer grote schrik...
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 17:31   #128
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het heel mooi en zelfs rechtvaardig , te stellen dat je een krimineel niet over de zelfde kam mag scheren als een gematigd persoon .

Maar daardoor ontken je de strategie en het groepsdenken in het kader van overheersen , en dat is een zwakte in onze opselling en in het zelfbehoud van onze westerse waarden .

Of ga jij regelrecht ontkennen dat moslims , gematigt of radicaal , what ever, de overheersing strategie in hun gemenschap opvoeren .

Een linkse vlaamse kloot gaat nooit denken , oei , k'zal maar gaan werken anders is de overheidsschuld nog groter waardoor dat de toekomst van mijn kleinkinderen of achterkleinkinderen er minder rooskleurig zal uitzien . nee een beetje onderling ruzie maken en er voor zorgen dat de vakbonden afdwingen dat het profitariaat kan handhaven .

Een moslim denkt , ik ga ook mijn kozijn , neef en nichtjes naar hier halen en veel kindjes maken dan kunnen we met zen allen over 3 of 4 generaties een meerderheid in de bevolkingsaandeel halen en hier den baas spelen -
" Strategische overheersing plannen met generatie's voorbedachtheid
."

Daar heb jij het nooit over , en dat is iets wat jij steeds ontkent .

De individuele gematigde moslim is in dit kader geen misdadiger en doet niets strafbaar , maar hij bouwt wel naarstig mee aan onderdrukking , intimidatie en overheersing .

Maar dat kan U niet schelen , de toekomst van uw kids en kleinkinderen is Uw worst niet . t'zal mijnen tijd wel duren . PLAT EGOISME en geen moer geven om uw herkomst ,cultuur , achtergrond , behoud maatschappelijk welzijn , en nog minder iets geven om de toekomst van ons komende generatie' .

Voor mij is dat gelijk aan het laten escaleren van een etterbuil , die over x aantal jaren ons westerse samenleving in een gevaarlijke situatie en mogelijk in oorlog zal brengen , juist als nu in syrië aan de gang is of dat paletine al 50 jaar bezoedeld .

Vandaar mijn Titel .

De islaam niet terugdringen is gelijk aan WO 3 Niet voorkomen .

Het niet voorkomen van i gelijk aan schuldig verzuim en medeplichtigheid .

DUS , ik zou maar wat voorzichtig zijn met grove woorden te scanderen over Hitler , en gelijk een geschil tussen twee volkeren in de hand werken, door een vrije westerse samenleving gedwongen op te zadelen met een intolerant overheersend karakterbende .

Klarekijk, in verband met de problematiek rond overbevolking pleit ik al een tijdje om bij de voortplanting een norm in te voeren van 1 kind/persoon of 2 kinderen/koppel.
Deze norm moet wat mij betreft niet strikt toegepast te worden het zou slechts als richtlijn moeten gelden.
Naarmate mensen zich echter meer en meer van deze norm verwijderen (veelkwekers) zullen ze in dit systeem meer en meer belast/gesanctioneerd worden.

Deze manier van doen laat mensen nog steeds in de gelegenheid aan hun kinderwens te voldoen.
Mensen die een ongelukje hebben hoeven zelfs niet over te gaan tot gedwongen abortus en dergelijke. Wel wordt de huidige tendens om veelkweken te belonen doorbroken en word zelfs een begin gemaakt om de zaak 180 graden te keren. Voor het eerst zou veelkweken ontmoedigd worden in plaats van aangemoedigd.

Naast de eigenlijke bedoeling (onze aantallen stilaan stabiliseren tot geleidelijk te laten dalen) zou dit ook een positieve impact kunnen hebben op de verhoudingen tussen bevolkingsgroepen.
Daar waar nu de moslims waarschijnlijk een pak meer kinderen krijgen dan de niet moslims zou dit de zaak wat kunnen stabiliseren.
Dit zou voor een stuk de groeiende spanningen wat kunnen temperen.
Het zou de (voor ons als eerder negatief ervaren) evolutie wat vertragen, misschien net genoeg tot ook de islam zijn moment van verlichting kan bereiken.

Het lijkt me alleszins een makkelijk te nemen maatregel die zowel positieve vruchten kan afwerpen op vlak van beheersing van onze aantallen (mondiaal) als op vlak van de problematiek die jij aankaart.
Het is een maatregel waar geen enkel schot voor hoeft te vallen en waardoor we toch heel wat kunnen bereiken zonder ook maar iemand te discrimineren daar de maatregelen voor eenieder zouden gelden.
Je kan dus wel één en ander doen zonder naar een wo 3 te evolueren.
Je kan wel gelijk hebben dat niets doen effectief de spanningen zodanig zal doen oplopen dat nieuwe oorlogen zullen ontstaan.

Laatst gewijzigd door satiper : 1 november 2012 om 17:37.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 18:09   #129
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat 2 % van de extremisten de kans krijgen om bij 98 % van de gematigde broeders onder te duiken en bescherming te vinden .

Omdat is bewezen dat 98 % gematigden zich niet uitspreken over een moslimaanslag .

Omdat 98 % gematigden zich niet afzetten tegen overheersing .

Omdat 98 % gematigden niet deelnemen aan integratie en niet deelnemen aan onze westerse economie , en niet in evenredigheid bijdragen aan ons economiesch en sociaal bestel .

Omdat sie 98 % gematigden zich grotendeel terug plooin tot hun eigen gemeenschap en zwart economie .
Oud 1 november 2012, 18:17   #130
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Klarekijk, in verband met de problematiek rond overbevolking pleit ik al een tijdje om bij de voortplanting een norm in te voeren van 1 kind/persoon of 2 kinderen/koppel.
Deze norm moet wat mij betreft niet strikt toegepast te worden het zou slechts als richtlijn moeten gelden.
Naarmate mensen zich echter meer en meer van deze norm verwijderen (veelkwekers) zullen ze in dit systeem meer en meer belast/gesanctioneerd worden.

Deze manier van doen laat mensen nog steeds in de gelegenheid aan hun kinderwens te voldoen.
Mensen die een ongelukje hebben hoeven zelfs niet over te gaan tot gedwongen abortus en dergelijke. Wel wordt de huidige tendens om veelkweken te belonen doorbroken en word zelfs een begin gemaakt om de zaak 180 graden te keren. Voor het eerst zou veelkweken ontmoedigd worden in plaats van aangemoedigd.

Naast de eigenlijke bedoeling (onze aantallen stilaan stabiliseren tot geleidelijk te laten dalen) zou dit ook een positieve impact kunnen hebben op de verhoudingen tussen bevolkingsgroepen.
Daar waar nu de moslims waarschijnlijk een pak meer kinderen krijgen dan de niet moslims zou dit de zaak wat kunnen stabiliseren.
Dit zou voor een stuk de groeiende spanningen wat kunnen temperen.
Het zou de (voor ons als eerder negatief ervaren) evolutie wat vertragen, misschien net genoeg tot ook de islam zijn moment van verlichting kan bereiken.

Het lijkt me alleszins een makkelijk te nemen maatregel die zowel positieve vruchten kan afwerpen op vlak van beheersing van onze aantallen (mondiaal) als op vlak van de problematiek die jij aankaart.
Het is een maatregel waar geen enkel schot voor hoeft te vallen en waardoor we toch heel wat kunnen bereiken zonder ook maar iemand te discrimineren daar de maatregelen voor eenieder zouden gelden.
Je kan dus wel één en ander doen zonder naar een wo 3 te evolueren.
Je kan wel gelijk hebben dat niets doen effectief de spanningen zodanig zal doen oplopen dat nieuwe oorlogen zullen ontstaan.
Met dank en simpathie voor Uw inzicht . niet één bevolkingsgroep of religieuze groep moet overheersend nadenken over de toekomst van de mensheid . de mensheid moet globaal kijken welke mogelijkheden en beperkingen onze planeet en onze smenleving en verdraagzaamheid aankan .

Dus moeilijkheden , en oorlogen of uitbarstingen voorkomen is geen racistische maatregel maar een humane maatregel .

Dat laatste wordt wel heel moeilijk als de ene mens de andere een aap of een ongelovige hond vind .
Oud 1 november 2012, 18:28   #131
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

.
Het enige wat ik in dit debat en eigenlijk aan de gemeenschap of de samenleving vraag , is om na te denken over preventieve maatregelen en preventief moreel gedrag om een mogelijke volgende oorlog te voorkomen .

En U noemt dat : "U bent aan het leuteren ."

Maar nooit bespreekt U overheersing . Het bestaan van een drang van een bevolkingsgroep / religieuze groep die weldegelijk enkel domweg aan overheersen denken . Of ontkent U dat ?
Oud 1 november 2012, 19:14   #132
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik dat niemand een flauw benul welk de verhouding is tussen gematigde en radicale moslims.
In de eerste plaats zouden we moeten afspreken wat de definitie is van een gematigde moslim, om op basis van de inhoud van de islam tot een gematigde levensvisie te komen lijkt me echter sowieso geen evidente zaak.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 19:33   #133
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Een buurman die jou als een ongelovige aap ziet, vraagt om problemen zodra hij voor die overtuiging uitkomt!
Die buurman heeft niets te vertellen over kerken die wel of niet in zijn omgeving hier gebouwd worden,hij kan niet verhinderen dat je zijn geloof bekritiseert,evenmin kan hij verhinderen dat anderen het geloof verlaten, of dat zijn dochter in iemands buurt komt.
Doet hij dit wel, in zijn handelen, dan kunnen betrokkenen het de buurman lastig maken, je hoeft dus die onzin niet te pikken.
Je stelt het wel heel prozaïsch voor.

Een buurman die jou voor een ongelovige aap aanziet, komt onaangekondigd in je voortuin zijn kant van de haag snoeien en gooit het snoeisel rond. Hij plant coniferen en zal ze niet snoeien op 1m80 hoogte zoals bepaald in de ruimtelijke ordening. Oh, neen, want hij gunt letterlijk zijn ongelovige aap van een buurvrouw de zon niet.
Voordien heeft die er al voor gezorgd dat er helemaal geen communicatie meer mogelijk is.

Er zijn trouwens geen betrokkenen die het deze arrogante moslim buurman lastig kunnen maken. Welke betrokkenen? Je bedoelt toch niet de andere buren? Dat zijn ook allemaal moslims. Bedoel je de burenpolitie? Die zeggen dat als meneer niet aan tafel wilt komen zitten, ze niks meer kunnen doen.

Het wegnemen van het zonlicht zal een aanklacht worden. Hij krijgt nog even de tijd.

En aan de kant van zijn haag in mijn voortuin ga ik struiken en planten plaatsen waar hij niet meer doorkan.

Zo los ik die zaken op. De tijd van begrip te hebben en alsmaar water in de wijn te doen is al lang voorbij.

Als moslim buurman oordeelt dat er geen normaal burencontact hoeft te zijn met een ongelovige vrouw die graag in de tuin werkt, dan zal deze eens een eigen versie daarvan bedenken.

En als hij in maart 2013 nog eens kikkers in chocopotten in mijn tuin gooit, gaat meneer kennis maken met het wespennest van een administratie. Ik heb me al veel te veel ingehouden. Hij gaat de sterrekes zien vliegen.
Hij denkt dat hij me een lesje geleerd heeft met die kikkers. Ik laat hem in de waan.

Nu ik via vrienden kennis heb gemaakt met een bouvier, krijg ik nog ideeën. Ik richt zo'n beest af en neem hem mee naar de straatkant als ik mijn voortuin verzorg. En dan doe ik ik die voortuin vooral wanneer madame met haar koters van school terug komt. Ik doe hem een muilkorf aan en hij krijgt het bevel te liggen. Dat is al voldoende. Zo kan madame haar kinderen leren de straat over te steken. Stout van mij, maar ik blijf binnen de wet.
Welcome to Belgium wordt het dan op mijn manier daar mijn eerdere vriendelijke houding niet gewenst was.

En verder ben ik helemaal niet meer van plan te verhuizen. Ik blijf er tot ik dood ga. Maar regelmatig ga ik dagen ergens anders doorbrengen.
Ik bezet een sociale woning om het niet over te geven aan weer een gezin uit ik weet niet waar. Als laatste autochtoon is die rol op mijn lijf geschreven.

Ook geleuter, Alice?

Een snuifje arrogantie ('gooi uw vijver dicht, je hebt daar geen vergunning voor!' in het Frans), een snuifje intimidatie ('je vais te casser la tête!' tegen een vriend bezoeker die Frans probeerde te praten), een snuifje subtiele terechtwijzing door de zon te blokkeren.

Hoeveel individuen zoals ik zijn al niet in stilte vertrokken?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 19:45   #134
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok ik volg .

Mogen we ons dan terecht vragen stellen ?

moeten we er voor zorgen dat er geen confliketen komen en dat de imigratie en expantiele toename van moslims in west Europa niet uitmond in een oorlog ?

Ik zou graag eens een duidelijk antwoord op mijn vraag krijgen .

Is het NIET voorkomen van een oorlog even misdadig dan een oorlog voeren ?
Het dikke probleem is dat als je een oorlog wilt voorkomen dat al een aanleiding kan zijn voor een oorlog.

Het terugdringen van de Islam in onze contreien, ook op zeer subtiele wijze en binnen de wettelijke reguleringen, kan al voldoende zijn om een felle tegenreactie te krijgen. Niet alleen van moslims maar ook vanwege de E.U. en politici.

Je zit ook met het probleem 'godsdienstvrijheid'.

Niet alleen het NIET voorkomen van een oorlog kan dus misdadig zijn. Ook het willen voorkomen van een oorlog kan misdadig zijn.

Het is allemaal zo simpel niet.

Wie had ooit gedacht dat een godsdienst de expansietour op zou gaan?
Oud 1 november 2012, 19:48   #135
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk is het de schuld van de zeikende en buitenpestende moslims. De staat heeft dan ook nog eens de rechten van de originele bewoners ingeperkt, want die mogen geen actie ondernemen, (probeer maar eens een elektrische draad te installeren waardoor ze een paar weken hun ballen voelen bengelen), en de politie onderneemt niks. Ook niet als de pesters het helemaal bont maken. Dat iemands huis dan nog in waarde zakt is nog eens een "verrijking" die de originele bewoner op zijn conto krijgt.

Waar zit de slapjanus en wie zijn de verantwoordelijken?
²
Oud 1 november 2012, 19:59   #136
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
98% zijn gematigd? Hoe weet jij dat zo zeker?

Voor mij is het belangrijker te weten wie er sociaal aangelegd is en wie niet. De overgrote meerderheid is asociaal ingesteld tgo de autochtonen.
Behalve aan loketten tonen ze iets menselijks: meelijwekkend beroep doen op je empathie, vooral wanneer de zaken niet vlot verlopen.
Oud 1 november 2012, 21:15   #137
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

gfpatch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij bestaat dat niet een gematigde moslim.
Je bent moslim of je bent het niet.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...aat-niet.dhtml

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 21:18   #138
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Beetje rare stelling en MIX

Zijn Italianen dan geen Europeanen ?

Hebben we met de Italianen de zelfde problemen als met Moslims ?

Heeft er één burger om gevraagt om Marokanen of moslims naar hier te halen ?

Zou dat niet eerder een koehandel van de politiek geweest zijn ?

Had men toen ipv met Moslims , mensen uit Spanje , Portugal en de oost Europese landen aangetrokken, dan was Europa nu het rijkste continent ter wereld en hadden we leegzuigerij van de moslim gemeenschap en de mentale verstoring niet .
Ach ja ik ben de Turken nog vergeten daar is Limburg ook van vergeven.

Het ging over import en daar waren de Italianen ook bij of we er nu problemen mee hebben of niet. Ik kan toch moeilijk deze bevolkingsgroep ontkennen als immigrant.

En ja deels was dit een koehandel maar er waren ook veel Belgen die niet in de mijnen wilden werken en iemand moest het doen.

Oud 1 november 2012, 21:19   #139
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik vond dus niet dat een gastarbeider ook de rechten van het land zomaar had moeten meekrijgen zonder aan plichten en gedragingen te voldoen .

Ik vind niet dat U als gastarbeider onmiddelijk het recht had moeten verkrijgen om hier eigendom te verwerven en de hele familie te importeren in ons sociaal stelsel .

Waarom , was het niet mooi genoeg voor een gastarbeider hier voor 3 of 5 jaar te werken en met zijn verdiende centen terug te keren en daar in zijn eigen land tussen zijn eigen familie een mooiere toekomst op te bouwen .

Dat zou pas een succesvolle wereldverbetering geweest zijn .

Een alloschtoon die hier 5 jaar of 10 jaar gewerkt en met een flinke cent terkeert naar zijn thuisland , en !!! niet vergeten normalieter een enorme ervaring van levensstijl en materiele en beroepsinzicht had kunnen meenemen om zin zijn familie en omgeving een nieuwe start te kunnen nemen met een startkapitaal en mat een prachtige ervaring en kannis , twee zaken die hij nooit zonder hier te werken had kunnen mee nemen .
Hij had in zijn land ovoor een hele ommezwaai in sociaal en economisch leven kunnen teweeg brengen . en ... gelijk vrede in de wereld .

Wat hebben we nu gedaan , Da allochtoon heeft ipv zijn positieve ervaing naar zijn land te brengen , zijn familie en de onkunde en armoede inclus een onaangepaste leefwijze en mentaliteit naar hier gebracht .

Dat is EN een kans laten liggen om zijn land beter te maken , EN het westen in de afgrond gebracht , en de wereldvrede in een wakele situatie gebracht .

Daar hadden onze linkse kloten niet aan gedacht hé
Neen daar hebben die linkse kloten inderdaad niet aan gedacht.

Oud 1 november 2012, 21:24   #140
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Heel de moslimwereld radicaal? Dus iedere moslim? Denk het niet.
Neemt radicalisering ook hier toe? Zeker weten, door een te laks beleid wat vooral zich concentreert op kiesvee paaien, omdat zij zo aan hun macht komen.
Moet je dit probleem aanpakken? Zeker weten, maar niet door islam in het algemeen "aan te vallen", wel door er zeer kritisch tegenover te staan en die kritiek ook te uiten, ongeacht de dreigementen.
Kritiek op de islam wordt door hen sowieso gezien als een aanval.
Dat maakt de "politiek correcten" het makkelijk je direct te catalogeren met een stempel en je in een cordon sanitair te duwen. Daar sta je dan met je kritiek te roepen tegen een bierkaai.

En gematigde islam bestaat niet waarvan akte in beide onderstaande teksten:

De gematigde islam bestaat niet

Islamisme is een echte fascistische ideologie Door een Algerijnse schrijver Boualem Sansal.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be