![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Klopt als een bus, maar ik zou De Wever dan vervangen door Gennez, en door De Croo, en door Tobback, en door Dehaene, en door Martens, en door system, en door Het Oosten, en door Verhofstadt, en door De Gucht, en door Dewael ...
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me een filmpje van niet zo lang geleden waarin Van Peel De Wever verhinderd het stadhuis te betreden. Nu wil hij De Wever in het zadel helpen.
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen kregen helemaal gene " overheidssteun, maar moesten noodgedwongen meerder jobs combineren dus over welke overheidssteun heeft u het? Opleidingsprogramma's wanneer je voltijds werkt en een gezin hebt? Zo tussen eten en slapen door dan? |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deutschland ist der sicherste Arbeitsmarkt für europäische Jugendliche Maar goed, voor de aspirant-Walen in Vlaanderen is dat niet goed natuurlijk. Hangmatten moeten ze hebben, geen werk.
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond namelijk het bestuur van Janssens eerder rechts, omdat de man al voordat de kiezer zijn stem uitbracht, de posten verdeeld had. Zo kwam Leen Verbist aan haar schepenambt. Ik heb de nota van de Wever gelezen, rechts kun je die nota toch moeilijk noemen hoor dus waarom zegt u dat? Het is helemaal niet gezegd dat SPA wist zal boeken uit de oppositie, evenmin dat de Wever niet een beleid zal voeren wat Antwerpenaren bevalt. SPA kan evengoed verlies leiden door die oppositie. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is 800 Euro per maand voor een voltijdse job (meestal zijn het halftijdse jobs van 400 Euro per maand). Dat is meer dan het minimumloon in Spanje (670€/maand). Het is overigens onlangs nog naar 5,5€ per uur verhoogd. Dus waar zie jij daar een misdaad in?
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zal het leven in Spanje mogelijk goedkoper zijn? |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft al veel te willen. Om te krijgen moet hij wel de nodige steun vinden. Hij valt buiten de top 10 van de voorkeurstemmen.
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zegt meer dan ik ooit in een post kan opwerpen over jouw mentaliteit.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |