![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de huidige TOEGEVINGEN aan moslims om "katholieke" feesten af te schaffen, lopen we het risico om vlottende feesten (maankalender) te moeten aanvaarden en één of meerdere "katholieke" feesten te verliezen. Het feit alleen al dat deze dingen kunnen overwogen worden, heeft NU al als gevolg dat er in de begroting rekening wordt gehouden met het afschaffen van een (of meerdere) feestdagen. Ben benieuwd dewelke. Vast niet één van de vier extra dagen die ambtenaren op kosten van de belastingbetaler mogen krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik die stelling van het spionnencentrum dus volg mag een voetbalploeg die in het katholiek sportverbond speelt dus alle moslims weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit was het antwoord dat ik kreeg: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 november 2012 om 09:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van mij mogen zij enkel gezegend eten verkopen , maar ik heb dus het recht om ongezegend eten te verkopen !! Er is niks verkeerd aan ongezegend eten aan te bieden , kunnen die gelovige daar niet mee leven , pech voor hun !! Zij hoeven het niet te eten , geen probleem ; net zoals niet-gelovige gezegend niet MOETEN eten !!!! Citaat:
zijn bij mij niet welkom !!!! + Politiekers zijn dus minachtende broekschijters !!!! Citaat:
Citaat:
als bengel van 6 , ja , rammelde ik maar wat mee , later , ik was 10 of 11 jaar , ik hield mijn handen op tafel !! Riepen , "eeej , bidden gij !!" Ik bolde het af van tafel !! Het maakte mij letterlijk gene zak uit wat er op tafel stond !!!! Ik zei: "ik freet geen gezegend eten" !!!! Elke week naar de kerk , ook op de zogezegde 2de dag bv allerheilige / allerzielen , 25 & 26 dec , enz .... Ik had & heb daar het vliegend diarree aan !! (Vanaf da'k alleen mocht gaan .... dat heb ik al eens beschreven ![]() Achteraf zeiden ze , op een zachtere manier: af en toe een gebedje kan toch geen kwaad !! Ik antwoordde daarop: Als je bidt , wordt het eten koud !! Konden ze niet mee lachen !! En brulde dan ook , en als ik een medicijn moet slikken , moet ik dan ook eerst bidden ?? Zelfs als ik naar vrienden ging , en ik mocht daar blijven eten , zeiden ze me , toon daar dan het goede voorbeeld !! Wat denk je dat ik deed ?? Bidden ?? Teutebollen !!!!!!!! Toen ik nog verplicht naar de kerk + communie moest , ik spuugde dat stuk deeg telkenmale uit in mijn hand , gooide het elke keer buiten weg in de vuilbak !! De eerste beste die in mijn kot of op restaurant/feest mijn eten wegtrekt , en zegt , ge moet efkes bidden voor deze spijzen !?!? WEL , ik bel stampede den 101 !!!! Ik zal op restaurant / winkel voortaan dan ook bidden , want het voedsel komt toch van .... "boven" ?? Wedden dat ze daar niet mee kunnen lachen ???? IK wil dat zelfs voor de rechtbank uitvechten !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 20 november 2012 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand kan me verhinderen om in mijn eigen voedsel te voorzien. Ik heb trouwens ontdekt dat de Nubische geit (kinderboerderijen) een vleesgeit is. Zo'n hangbuikzwijn lijkt me ook interessant. Soms kan je die gratis krijgen Dan kan ik streven naar een maximum graad van stress- en pijnloos slachten. Op die manier hoef ik geen vlees te kopen dat van bedenkelijke kwaliteit is en aan de lopende band geslacht werd. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 november 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Er zou gezien het gezondheidsrisico en E-colli bacterie gevaar van halal vlees een label moeten komen met "gegarandeerd niet halal geslacht" ipv net het omgekeerde wat moslims in feite willen.
Zonder uitdrukkelijke vermelding dat vlees halal geslacht is zou dit niet mogen verkocht worden. En dit heeft totaal niets met religie te maken. Het is dus afwachten op een grote uitbraak van besmettingen wegens halal vlees. En wedden dat er dan toch nog massa's domme moslims halal vlees zullen blijven eten ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 20 november 2012 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn buurman zal alleen maar de reuk kunnen waarnemen van het garend of gegrilled vlees. In een sociale woning kan je moeilijk vlees kweken en slachten (kippen kunnen wel). Het kweken en het slachten van een groter dier doe je gewoon ergens anders. En het vlees wordt gedeeld. Dat zou eigenlijk schering en inslag moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111011_192
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal als verzuurde Vlaamse dus clandestien verder kikkerdril deporteren naar betere oorden. En de verzuring van een Vlaamse op mij nemen na het planten van twee soorten asters en twee soorden sedium in mijn voortuin op deze heugelijke dag. Omdat ik ga voor kleurrijk ook van september tot en met november. In het midden van een verzuring probeer ik een verschil te maken en neen, ik ga me niet tot de islam bekeren. Niet aandringen, aub. Je hebt gelijk hoor, als Vlaminge moet je niet te veel op instanties rekenen. Verzuurd of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() die moslims zijn goed aan het integreren in onze maatschappij, ze worden even onverdraagzaam als de rest van jullie.
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier? wat een onverdraagzame bende is het hier zeg! http://www.metronieuws.nl/columns/ha...efgkvtYxpOaPg/ Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ideetje:
Als wij ons nu eens aanpassen aan hen die zich niet willen aanpassen ???? Euh .... ==> ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |