Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2012, 17:26   #121
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster
Citaat:
van mij mogen ze ALLE geloofsgeloven + hun dagen afschaffen !!
Van mij ook maar voor ons ongelovigen hebben ze dit nooit gedaan, enkel nu met de moslims beginnen ze alles aan te passen. Ik vind het een belediging.
De zogenaamde katholieke feestdagen zijn in feite Keltische hoogfeesten die per seizoen gevierd werden (zonnekalender).
Door de huidige TOEGEVINGEN aan moslims om "katholieke" feesten af te schaffen, lopen we het risico om vlottende feesten (maankalender) te moeten aanvaarden en één of meerdere "katholieke" feesten te verliezen.

Het feit alleen al dat deze dingen kunnen overwogen worden, heeft NU al als gevolg dat er in de begroting rekening wordt gehouden met het afschaffen van een (of meerdere) feestdagen.
Ben benieuwd dewelke. Vast niet één van de vier extra dagen die ambtenaren op kosten van de belastingbetaler mogen krijgen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2012, 18:24   #122
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De zogenaamde katholieke feestdagen zijn in feite Keltische hoogfeesten die per seizoen gevierd werden (zonnekalender).
Door de huidige TOEGEVINGEN aan moslims om "katholieke" feesten af te schaffen, lopen we het risico om vlottende feesten (maankalender) te moeten aanvaarden en één of meerdere "katholieke" feesten te verliezen.

Het feit alleen al dat deze dingen kunnen overwogen worden, heeft NU al als gevolg dat er in de begroting rekening wordt gehouden met het afschaffen van een (of meerdere) feestdagen.
Ben benieuwd dewelke. Vast niet één van de vier extra dagen die ambtenaren op kosten van de belastingbetaler mogen krijgen.
Juist ja, die baseren hun feestdagen volgens de stand van de maan in hun thuisland, da's handig zeg. Da's gewoon heel het jaar door een dagje dan.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2012, 01:22   #123
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
inderdaad. Maar op mijn vraag hierover aan het CGKR kreeg ik als antwoord dat dit een "tendens"onderneming was, zoals katholieke ziekenhuizen.
).
Tendensonderneming...wat een belachelijke stelling om discriminatie goed te praten.

Als ik die stelling van het spionnencentrum dus volg mag een voetbalploeg die in het katholiek sportverbond speelt dus alle moslims weigeren.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2012, 08:59   #124
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijn vraag aan het cgkr
Hoe zit het dan met de eis dat enkel moslimslagers de dieren mogen slachten (met overtreding van de slachtwetten) en de eis om verder de gehele voedselketen te laten controleren door moslims, om "halal" producten te verkrijgen? Is dat dan ook geen overtreding van de discriminatie wetten? Of mag het in dat geval wel? Kan men dan een gelijkaardige eis stellen voor vb. katholieke slagers en controle door katholieken om een voor katholieken aanvaardbare maaltijd te verkrijgen?

dit was het antwoord dat ik kreeg:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgkr
Wat betreft uw laatste vraag dient deze gelezen te worden in het licht van de vrijheid van religie en de uitzonderingen die de antidiscriminatiewetgeving voorziet voor tendensondernemingen, m.n. publieke of particuliere organisaties, waarvan de grondslag op geloof of levensbeschouwing is gebaseerd (bv een katholiek ziekenhuis, een vrijzinnige jeugdvereniging, …), mogen in het kader van de arbeidsbetrekkingen geen direct onderscheid hanteren op grond van het geloof of de levensbeschouwing van hun personeel, tenzij het geloof of de levensbeschouwing vanwege de aard van de activiteiten of de context waarin deze worden uitgeoefend een wezenlijke, legitieme en gerechtvaardigde beroepsvereiste vormt gezien de grondslag van de organisatie. Deze uitzondering kan wel geen op een andere grond gebaseerde discriminatie rechtvaardigen. M.a.w. moet men voor elke arbeidsbetrekking nagaan of het geloof of levensbeschouwing van de medewerker een wezenlijke en bepalende beroepsvereiste is. Het Centrum kan een mogelijke discriminatie uitsluitend analyseren op basis van een concrete casus.
Als ik van het Flying Spaghetti Monster dan enkel blonde blauwogige werknemers mag aanwerven, dan gaan ze misschien zeggen dat het Flying Spaghetti monster niet bestaat?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 november 2012 om 09:00.
Oud 20 november 2012, 10:35   #125
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Enkel gelovigen kunnen die uitbreiding van de anti-discriminatie wet vragen
Wat hebben gelovige meer dan niet-geloofsgelovige ??

Citaat:
Zoals het er nu voor staat is het tegen de wet om een godsdienstvrije voedselketen en kwaliteits-label op te starten, het mag niet.
Als het ene MOET , MOET het andere ook kunnen , euh .... zijn !!
Van mij mogen zij enkel gezegend eten verkopen ,
maar ik heb dus het recht om ongezegend eten te verkopen !!
Er is niks verkeerd aan ongezegend eten aan te bieden ,
kunnen die gelovige daar niet mee leven , pech voor hun !!
Zij hoeven het niet te eten , geen probleem ;
net zoals niet-gelovige gezegend niet MOETEN eten !!!!

Citaat:
Van mij ook maar voor ons ongelovigen hebben ze dit nooit gedaan, enkel nu met de moslims beginnen ze alles aan te passen. Ik vind het een belediging.
Gelovige die minachting plegen naar niet-gelovige ,
zijn bij mij niet welkom !!!!
+
Politiekers zijn dus minachtende broekschijters !!!!

Citaat:
Die zaken worden niet verboden, het is meer een zelfcensuur om de moslims niet te schofferen en vrouwen die verhuizen uit die buurten of andere routes nemen. Onder druk van de straat dus.
Politiekers zijn dus minachtende broekschijters !!!!

Citaat:
Alles zegenen, als we dan toch halal eten dan mogen ze die halal bocht ook zegenen, waarom niet.
Wij moesten vroeger ALTIJD bidden voor & na het eten ,
als bengel van 6 , ja , rammelde ik maar wat mee ,
later , ik was 10 of 11 jaar , ik hield mijn handen op tafel !!
Riepen , "eeej , bidden gij !!" Ik bolde het af van tafel !!
Het maakte mij letterlijk gene zak uit wat er op tafel stond !!!!
Ik zei: "ik freet geen gezegend eten" !!!!
Elke week naar de kerk , ook op de zogezegde 2de dag bv
allerheilige / allerzielen , 25 & 26 dec , enz ....
Ik had & heb daar het vliegend diarree aan !!
(Vanaf da'k alleen mocht gaan .... dat heb ik al eens beschreven !!)

Achteraf zeiden ze , op een zachtere manier:
af en toe een gebedje kan toch geen kwaad !!
Ik antwoordde daarop: Als je bidt , wordt het eten koud !!
Konden ze niet mee lachen !!
En brulde dan ook , en als ik een medicijn moet slikken ,
moet ik dan ook eerst bidden ??
Zelfs als ik naar vrienden ging ,
en ik mocht daar blijven eten , zeiden ze me ,
toon daar dan het goede voorbeeld !!
Wat denk je dat ik deed ?? Bidden ?? Teutebollen !!!!!!!!
Toen ik nog verplicht naar de kerk + communie moest ,
ik spuugde dat stuk deeg telkenmale uit in mijn hand ,
gooide het elke keer buiten weg in de vuilbak !!

De eerste beste die in mijn kot of op restaurant/feest
mijn eten wegtrekt , en zegt , ge moet efkes bidden
voor deze spijzen !?!? WEL , ik bel stampede den 101 !!!!
Ik zal op restaurant / winkel voortaan dan ook bidden ,
want het voedsel komt toch van .... "boven" ??
Wedden dat ze daar niet mee kunnen lachen ????
IK wil dat zelfs voor de rechtbank uitvechten !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2012, 12:31   #126
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Wat hebben gelovige meer dan niet-geloofsgelovige ??

Als het ene MOET , MOET het andere ook kunnen , euh .... zijn !!
Van mij mogen zij enkel gezegend eten verkopen ,
maar ik heb dus het recht om ongezegend eten te verkopen !!
Er is niks verkeerd aan ongezegend eten aan te bieden ,
kunnen die gelovige daar niet mee leven , pech voor hun !!
Zij hoeven het niet te eten , geen probleem ;
net zoals niet-gelovige gezegend niet MOETEN eten !!!!
Zo is het dus wel, enkel als je een godsdienst hebt mag je discrimineren, vrijzinnigen mogen dit niet. Uiteindelijk zal vrijzinnigheid erkend moeten worden als godsdienst voordat we dezelfde rechten krijgen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 20 november 2012 om 12:31.
Oud 20 november 2012, 15:52   #127
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Klein probleempje. Je mag niet zelf slachten, zelfs niet voor eigen gebruik.

.
Ik heb me voorgenomen om burgerlijk ongehoorzaam te worden. Ik vind dat interessant. En geloof me, ik heb de hippietijd gemist en heb nooit durven afkijken op school. Ja, één keer maar dat was omdat ik verliefd was op die jongen. En het was wiskunde.

Niemand kan me verhinderen om in mijn eigen voedsel te voorzien.

Ik heb trouwens ontdekt dat de Nubische geit (kinderboerderijen) een vleesgeit is.

Zo'n hangbuikzwijn lijkt me ook interessant. Soms kan je die gratis krijgen
Dan kan ik streven naar een maximum graad van stress- en pijnloos slachten. Op die manier hoef ik geen vlees te kopen dat van bedenkelijke kwaliteit is en aan de lopende band geslacht werd.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 november 2012 om 15:54.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2012, 16:01   #128
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie Parsprototum al aanschuiven op die moslimslachtvloer met haar zelfgekweekt varkentje......
Laat het zijn! Ik gun mijn varkentje een serene sfeer.
Oud 20 november 2012, 18:43   #129
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Weg met halal-vlees.
Er zou gezien het gezondheidsrisico en E-colli bacterie gevaar van halal vlees een label moeten komen met "gegarandeerd niet halal geslacht" ipv net het omgekeerde wat moslims in feite willen.

Zonder uitdrukkelijke vermelding dat vlees halal geslacht is zou dit niet mogen verkocht worden.

En dit heeft totaal niets met religie te maken.

Het is dus afwachten op een grote uitbraak van besmettingen wegens halal vlees.

En wedden dat er dan toch nog massa's domme moslims halal vlees zullen blijven eten ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 20 november 2012 om 18:44.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2012, 19:00   #130
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik heb me voorgenomen om burgerlijk ongehoorzaam te worden. Ik vind dat interessant. En geloof me, ik heb de hippietijd gemist en heb nooit durven afkijken op school. Ja, één keer maar dat was omdat ik verliefd was op die jongen. En het was wiskunde.

Niemand kan me verhinderen om in mijn eigen voedsel te voorzien.
Wedden? Uw buurman moet gewoon gaan klagen, en ge zult zien hoe snel de combies van allerlei agentschappen voor uw duur toestromen.

Citaat:
Ik heb trouwens ontdekt dat de Nubische geit (kinderboerderijen) een vleesgeit is.
Gelukkig dat we hier stoofvlees kennen.

Citaat:
Ik voel me plots zo onveilig.
Citaat:
Dan kan ik streven naar een maximum graad van stress- en pijnloos slachten. Op die manier hoef ik geen vlees te kopen dat van bedenkelijke kwaliteit is en aan de lopende band geslacht werd.
Eerst oefenen als slachter, en dan slager.
Oud 20 november 2012, 19:07   #131
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klein probleempje. Je mag niet zelf slachten, zelfs niet voor eigen gebruik.

Het is momenteel zo, dat jagers als ze een consumptiedier hebben afgeschoten, er stalen van moeten doorspelen naar de nodige instanties, nadat een deskundige dierenarts (geen poedeldokter dus) het afgeschoten dier vrijgegeven heeft als voedseldier. En dan moet het dier verkocht worden aan slagers, en ik garandeer dat het geen €1 per kilo haalt voor ever of ree.

Nu dat slachtverbod is legaal is te omzeilen. Gewoon 1 keer per jaar slachten. Tijdens het offerfeest. Moslim voor een half uurtje.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2012, 19:31   #132
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Wedden? Uw buurman moet gewoon gaan klagen, en ge zult zien hoe snel de combies van allerlei agentschappen voor uw duur toestromen.

Gelukkig dat we hier stoofvlees kennen.

Ik voel me plots zo onveilig.

Eerst oefenen als slachter, en dan slager.
Goed dat ik weet hoe snel combi's van allerlei agentschappen kunnen afkomen. Ook voor mishandeling van beschermde diersoorten zoals de bruine kikker en de pad?

Mijn buurman zal alleen maar de reuk kunnen waarnemen van het garend of gegrilled vlees. In een sociale woning kan je moeilijk vlees kweken en slachten (kippen kunnen wel). Het kweken en het slachten van een groter dier doe je gewoon ergens anders. En het vlees wordt gedeeld.
Dat zou eigenlijk schering en inslag moeten worden.
Oud 20 november 2012, 20:11   #133
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Goed dat ik weet hoe snel combi's van allerlei agentschappen kunnen afkomen.
Hangt van de klager en klacht af.

Citaat:
Ook voor mishandeling van beschermde diersoorten zoals de bruine kikker en de pad?
Niet als de klager een verzuurde vlaamse is.

Citaat:
Mijn buurman zal alleen maar de reuk kunnen waarnemen van het garend of gegrilled vlees. In een sociale woning kan je moeilijk vlees kweken en slachten (kippen kunnen wel). Het kweken en het slachten van een groter dier doe je gewoon ergens anders. En het vlees wordt gedeeld.
Nie slecht gezien.
Citaat:
Dat zou eigenlijk schering en inslag moeten worden.
Dat is al schering en inslag.
Oud 20 november 2012, 20:56   #134
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OPLETTEN: een mijnheer die zijn hangbuikzwijntjes niet kwijtgeraakte wou zijn geliefde beestjes dan maar pijnloos euthanaseren met een nekschot. Dit was dierenmishandeling en heeft hem een veroordeling gekost. Moest hij ze nu onverdoofd de strot hebben overgesneden was het waarschijnlijk niks geweest.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111011_192

Oud 20 november 2012, 21:10   #135
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Hangt van de klager en klacht af.

Niet als de klager een verzuurde vlaamse is.

Nie slecht gezien.

Dat is al schering en inslag.
Zo zijn we er.

Ik zal als verzuurde Vlaamse dus clandestien verder kikkerdril deporteren naar betere oorden. En de verzuring van een Vlaamse op mij nemen na het planten van twee soorten asters en twee soorden sedium in mijn voortuin op deze heugelijke dag. Omdat ik ga voor kleurrijk ook van september tot en met november. In het midden van een verzuring probeer ik een verschil te maken en neen, ik ga me niet tot de islam bekeren. Niet aandringen, aub.

Je hebt gelijk hoor, als Vlaminge moet je niet te veel op instanties rekenen. Verzuurd of niet.
Oud 20 november 2012, 23:42   #136
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Er zou gezien het gezondheidsrisico en E-colli bacterie gevaar van halal vlees een label moeten komen met "gegarandeerd niet halal geslacht" ipv net het omgekeerde wat moslims in feite willen.

Zonder uitdrukkelijke vermelding dat vlees halal geslacht is zou dit niet mogen verkocht worden.

En dit heeft totaal niets met religie te maken.

Het is dus afwachten op een grote uitbraak van besmettingen wegens halal vlees.

En wedden dat er dan toch nog massa's domme moslims halal vlees zullen blijven eten ?
100 kinderen die in frankrijk sterven per jaar aan halal vlees, maar zelfs dat maakt de politiek niet wakker. Denk dat het er 1000 moeten worden, of een kindje van zo'n politieker, dan gaan ze wakker worden. Misschien.
Oud 20 november 2012, 23:44   #137
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
OPLETTEN: een mijnheer die zijn hangbuikzwijntjes niet kwijtgeraakte wou zijn geliefde beestjes dan maar pijnloos euthanaseren met een nekschot. Dit was dierenmishandeling en heeft hem een veroordeling gekost. Moest hij ze nu onverdoofd de strot hebben overgesneden was het waarschijnlijk niks geweest.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111011_192
Nog geen enkel moslim is veroordeeld voor het onverdoofd kelen van een schaap natuurlijk, weeral die 2 maten en gewichten.
Oud 22 november 2012, 13:03   #138
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

die moslims zijn goed aan het integreren in onze maatschappij, ze worden even onverdraagzaam als de rest van jullie.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2012, 13:55   #139
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
die moslims zijn goed aan het integreren in onze maatschappij, ze worden even onverdraagzaam als de rest van jullie.
Ja hoor! wij onverdraagzamen zijn de schuld. Natuurlijk man! In de islamitis che paradijzen kan je echt gerust een broodje met een half speenvarken op straat opeten! zeker als het ramadan is, en men er nog een biertje bij drinkt.
Maar hier? wat een onverdraagzame bende is het hier zeg!
http://www.metronieuws.nl/columns/ha...efgkvtYxpOaPg/

Citaat:
Had hij het moeten weten?
"De spelregels hoe we met elkaar omgaan zijn veranderd."
Een man eet een broodje warm vlees. Dat doet hij wel vaker. Bij voorkeur zondags, als hij even bij moeder-de-vrouw weg is en de voetballers gadeslaat van de voetbalclub waar hij al dertig jaar lid van is. Zijn kluppie. Dan geniet hij, de trouwe 72-jarige voetbalsupporter, er nog het meest van. Een broodje warm vlees in de buitenlucht. Lekker! Zijn ploeg is vandaag aan de winnende hand, het kan niet meer fout gaan, de jongens staan met 4-2 voor. Dat 't om een amateurclub gaat, doet daar niets aan af. Emoties spelen vanzelfsprekend een rol bij het spel. De man geniet, de man hapt, de man smult.

Dan gaat het snel. Mannen, toeschouwers maar dan van de bezoekende club, bespugen de man met z'n broodje warm vlees, ze schelden hem uit. Ze zijn er niet van gediend dat de witte, bejaarde man dat broodje in hun aanwezigheid nuttigt want dat vlees is verboden voedsel, het is niet toegestaan. Voor hen dan, dat is zo bedacht. Kunnen de mannen het ruiken? Hebben ze er een speciale neus voor? Het is een grove belediging voor de mannen die nog lang niet bejaard zijn, die nog lang geen dertig jaar lid zijn van hun voetbalclub.

Sta er nog eens bij stil. Zie het voor je.
Een man eet een broodje warm vlees. Dat doet hij wel vaker. Misschien al wel dertig jaar. Op de zondagen dat z'n kluppie speelt en hij even de tijd voor zichzelf heeft maar toch onder de mensen is. Wat smaakt dat goed in de kouder wordende novemberlucht! Hij is zich van geen kwaad bewust. Geen enkel kwaad. Hij ziet de confrontatie niet aankomen. Hij kan de fatale klap niet zien aankomen want die komt van achteren. Een keiharde vuistslag velt de bejaarde man. Dan ligt hij bewusteloos op de grond. Het zijn die anderen, de mannen die het niet dulden dat er naast hen een broodje vlees gegeten wordt dat niet door hen, niet door hun regeltjes is goedgekeurd. Hoe haalt de bejaarde het in zijn hoofd? Waar haalt hij het lef vandaan? Vlees eten van een varken, in hun nabijheid?! Die ouwe kwetst hen met opzet!

Had iemand de oude man moeten waarschuwen? Had hij het moeten weten?

Ja, denk je? Of, toch nee?

Elk antwoord is vreselijk.

Nederland is veranderd, maar hoe precies dat beseft niet iedereen. Heerlijk natuurlijk om 't niet te weten en het is hun van harte gegund maar geheel risicoloos is die onwetendheid niet.
Ja, Nederland is veranderd maar anders dan je denkt. De spelregels hoe we met elkaar omgaan zijn veranderd. Wie had ooit gedacht dat je een knal voor je kop kunt krijgen als je je broodje 'verkeerd' belegt?

Oud 22 november 2012, 15:20   #140
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Een ideetje:

Als wij ons nu eens aanpassen aan hen die zich niet willen aanpassen ????
Euh .... ==>

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be