![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb ik dat precies beweerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op federaal niveau zijn er enkel voor niveau's A bevorderingen, behalve daar waar er geen "klassieke" carrières bestaan, zoals bij de politie.
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Contractuelen kunnen niet meedoen aan bevorderingsproeven voor niveauverschuivingen. Da's alleen voor statutairen. Binnenin het niveau zelf weet ik het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Lokaal Raadslid
|
![]() geen probleem mee om ieders pensioen gelijk te berekenen volgens eenzelfde arbeidsstatuut. Mijn peilers worden netjes opgebouwd en ik ga geen last hebben van een laag pensioen later.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem overigens aan dat je je er van bewust bent dat "de ambtenaren" niet alleen op het federaal niveau te situeren zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Met alle respect; bovenstaand ratatouille-pensel indachtig, dan voornamelijk toch billenkletser Raf voor wat de eerste en jij voor wat de tweede vet gedrukte alinea betreft, lijkt me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heb je niet begrepen aan dat voorbehoud, dat er tot twee maal toe bij vermeld werd?
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heb je die nodig ? Je geeft er zelf toch ook geen. En ik heb er al verscheidene gegeven en die kan je nooit weerleggen dus negeer je ze of noemt ze anekdotisch. ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 november 2012 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U projecteert.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oh dat respect moet daar zelfs niet bij, drenkeling. Mijn respect voor dergelijke hansworsten die deze beweringen in deze e.a. draden uiten is al lang verdwenen. Ik kan best leven met het feit dat je een mening hebt over hoe verzuurde mensen er moeten uitzien, ik hou er aan andere op na, maar dat is nu eenmaal het voordeel van een vrij land.
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Stigmatiseren en hokjesdenken puur op uiterlijk is pas gevaarlijk, laten we het houden op 'hoe ze zich gedragen'...Dat kan zelfs perfect afgeleid worden van de relatie klavier/vingertoppen Laatst gewijzigd door drenkeling : 21 november 2012 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De P&O verantwoordelijke aan wie ik het zopas heb gevraagd?
Ik zou ook gewoon kunnen zeggen: de federale carrière waar je niveau C of niveau B bent, en niet niveau C1, C2, B3, weet ik wat. Uiteraard is er dus geen bron... Wel: http://www.fedweb.belgium.be/nl/loop...eau_of_klasse/ Citaat:
Er bestaan tal van soorten ambtenaren...
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dan uit deze, en die post dat je schrijfsels niet erg serieus genomen moeten worden. En dat je veel moeite hebt om een rechtlijnige discussie te voeren. Blijven oefenen. Laatst gewijzigd door Liederik : 21 november 2012 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Te lezen aan wat jij allemaal schrijft betwijfel ik of je daartoe in staat bent. Je kan zelfs geen volledige tekst lezen en die in zijn volledige samenhang beschouwen. Maar goed, je bent wie je bent natuurlijk en wie ben ik dan om uw waanbeelden in de weg te staan. Of laat jij jezelf dan Sint of Almachtige noemen of zo? Maar goed, toch bedankt voor uw wederom hilarische bijdrage, ik heb terug endorfine in mijn lichaam voor een ganse tijd nu.
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk bouw je het niet op in peilers, maar in pijlers. ![]() Enkel als je je geld in een zwarte sok bewaart, heb je de zekerheid dat het niet gestolen of vergokt word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Zelfs dat helpt niet. Inflatie weet je wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat is een klavier? tijd voor een update op je lei en griffel beste
![]() |
#140 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je moet het best opbouwen in eigendom en investeringen ver weg van de banken, gouden tip Subo, nie vergeten en je zal er met een goed pensioen uitkomen