![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar u nader , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet alleen leeft u in het verleden, bovendien begrijpt u ook de kloten van "eer". Is het eervol deel uit te maken van een samenleving en dan de regels van die samenleving (haar wetgeving is dat dus) niet te respecteren? Is het eervol u hier te komen vestigen en de mensen die u verwelkomd hebben te schofferen? Is het eervol een totaal gebrek aan respect te tonen voor de gebruiken van dit land? Is het eervol om met een groepje één persoon aan te vallen en te verkrachten? Kijk, er is heel wat fout gelopen in ons immigratiebeleid. België mag een grote mea culpa slaan en zou zich diep moeten schamen over de mate waarin ze vele migranten aan hun lot heeft overgelaten. We hebben veel fouten gemaakt, maar dat geeft niemand het recht om een jongen die zich tijdens een studentenfeestje als vrouw verkleedde te verkrachten, laat staan dat dat een eervolle daad zou zijn. Eén van de fouten die we in het verleden trouwens hebben gemaakt, is het niet luidop durven zeggen dat zulk schandelijk gedrag niet getolereerd wordt. Van niemand tolereren we dit, dus ook niet van moslims. Laatst gewijzigd door Sammael : 29 november 2012 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuseer??? Waarom zou dit land zich moeten schamen en in welke zin liet het migranten in de steek??? Vergelijkt u even waar migranten vandaan komen met Belgie? - recht op onderwijs is in migrantenlanden dode letter, nog steeds moeten te veel kinderen helpen op het land of bij familie, scholing is geen prioriteit, zeker niet voor meisjes waardoor vooral op het platte land onderwijs vooral koranschool inhoudt. -Sociale zekerheid is onbestaande, er zijn geen sociale woningen, geen kindergeld, of pensioen voor wie geen ambtenaar is, toegankelijke of betaalbare gezondheidszorg is er niet,geen werkloosheidsuitkeringen of invaliditeit, laat staan ziekteuitkeringen. Je bent afhankelijk van familie, punt uit. - Lonen liggen superlaag, er is weinig werk, armoede is hoog, evenals prostitutie en druggebruik, ookal is het veel meer verborgen en taboe. -Politie is corrupt, evengoed de ambtenarij,; geen geld is geen recht. - Vaak is er in dorpen geen elektriciteit, laat staan stromend water, comfort evenmin, laat staan enige vorm van luxe die voor gewone mensen bereikbaar is. En dan kwam Belgie...en mag je gezin overkomen, krijg je kindergeld, een sociale woning, pensioen, werkloosheidsuitkering, kortom; een uitgebreid net van sociale zekerheid en vooral; bij werk een torenhoog loon in vergelijking met wat hetzelfde werk in eigen land opbracht, als je daar al werk te pakken had kunnen krijgen. Mensen die niets hadden, beschikken over een behoorlijke woning, comfort, een auto, een wasmachine, een TV en hun kinderen moeten naar school, tot minstens achtttien in een uitstekend onderwijs, wat aanbod en kwaliteit betreft....je kunt de taal leren, hulp krijgen bij opvoeding, vrouwen sterven niet bij de bevalling, goede gezondheidszorg.... Waar moeten wij ons ook alweer over schamen en hoe lieten wij wie in de steek??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je natte droom om eens stevig gepakt te worden kan je dus bereiken door na 19.00H door Brussel te stappen.De Vlamingen hebben zich niet schuldig gemaakt aan de massale import van S.P. stemmers.Dus je eigen stemgedrag leidt tot homohaat. Nu natuurlijk zie ik ook fouten in ons systeem,we hadden de homohaters niet moeten binnenlaten.Maar ja,de linkse krachten hebben dat bekomen. Het is heel makkelijk om verdraagzaam te zijn als je in Knokke woont,het wordt heel wat moeilijker als je in Anderlecht woont. Sinds de Homos kleding en stijladvies me door de strot komen rammen op T.V.heb ik besloten om ze niet meer te helpen, als de volgelingen van Allah niet akkoord zijn met je Parade,dan ga je het wel voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze heb ik ze misschien op het idee gebracht, wie weet? Laatst gewijzigd door Garry : 29 november 2012 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfrespect nml. Als je het toelaat ben je waar je de grens legt. Een man in een jurkje dus. Wet heeft geen belang. Tja de kant van de zwakkeling kiezen die in jurkjes rondloopt is de kant kiezen van de zwakkeling in een jurkje; je bent dus bij deze een zwakke man die van jurkjes houdt. Kijk je doet het jezelf wel aan hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo , dus bv ook een invalide die op straat wandelt ,
zeg bv die loopt mank en die wordt ineen geklopt , eigen schuld dikke bult , moet die maar normaal lopen ?? Tja , dan kan je iedereen wel bijeenkloppen die u niet aanstaat , tja , want het gaat om uw eer , uw fatsoen !! Ja toch ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
... Liefste dagboek, Vandaag werd ik er weer maar eens aan herinnerd dat berichten plaatsen op een internetforum tijdverlies is. Ik beloof ermee te zullen ophouden, maar het is soms sterker dan mezelf. Slaapwel, Sammael. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie moeten zich aanpassen aan de normen en vrijheden van dit land, niet omgekeerd! We hebben daar lang genoeg voor moeten vechten en jullie willen dit wegvagen. Jij beweert niet minder dan dat ze het recht hebben om te verkrachten, haatverspreider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 30 november 2012 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Half Antwerpen loopt in soepjurken met een gehaakt mutske, noem je dat allemaal "zwakkelingen"? dan gaan Yussefke en zijn vriendjes boos op je worden hoor. Heel dit item heeft trouwens NIKS me homosexualiteit te maken: het slachtoffer verkleedde zich als vrouw in functie van een studentendoop, de achterlijke testosteronmakaakskes werden opgevoed met de idee dat mannen die zich als vrouw verkleden mogen verkracht worden. WIE is hier in de fout manneke? (heb je je soepjurk al aangetrokken vandaag?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 november 2012 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat hij zwak is is ook gebleken, hij heeft klop gehad en geen gegeven. Het plaatje klopt als een bus dus. Ga daar maar een behatje mee gaan breien voor uw jurken dragende vriendjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij al eens getest of je niet hersendood bent? En trek uw jarretel omhoog jurkendragertje. Laatst gewijzigd door Mambo : 30 november 2012 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent wat je leest Je bent wie je vrienden zijn En voor u speciaal; je bent wat je schrijft. Alles samen is het hopeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou jij doen als het uw kind was die bijgeranseld werd ?? 2-) Wat zou jij doen als het uw kind was die zo iemand bijeenramt ?? In beide gevallen , eenderwelke reden !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trek een broek aan en sta als man geen mannen te kussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je ??
Wat is fatsoen ?? Citaat:
Als 2 mannen in rok mekaar kussen ?? Als 2 vrouwen in broek mekaar kussen ?? Als 2 vrouwen in rok mekaar kussen ??
|
![]() |
![]() |