![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welk grondwetsartikel heb jij het ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet de lat nu ook weer niet te hoog leggen
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens uw sofisme moet de Koning ook criminelen die achter slot en grendel zitten vergoelijken, enkel en alleen omdat ze een Belgisch paspoort hebben.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() BDW is een kei in spelletjes spelen, dat zou je moeten weten.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant interview met Peter De Roover (VVB) over Vlaams Nationalisme, en de recente stormpjes rond N-VA, BDW, de toespraak van de koning, Vlaamse kunstenaars, multiculturalisme....
Veel te lang om helemaal te quoten. Hier een stukje over een aspect dat niet dikwijls aan de orde is. Citaat:
Edit : Oeps, link vergeten.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 december 2012 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Alle partijen zijn populistisch tijdens de kiescampagnes maar de ene wat meer dan de andere.
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA is niet populistisch maar de traditionelen gebruiken dat woord graag omwille van de negatieve bijklank ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De populistische politieke partij bij uitstek vind ik nog altijd Jean Marie De Decker. Daar komt uitsluitend populistisch discours uit. Als je naar de kopstukken van de andere partijen luistert vind ik hier toch weinig populisme in terug. Ook niet in hun verkiezingscampagnes. Bij Wilders in Nederland is dit wel terug te vinden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het voortdurend geklaag over transferts die de zgn "hardwerkende Vlaming" nadelig zijn, hoe noem je dat ? Voortdurend de schuld van alles wat misgaat afschuiven op de PS, hoe noem je dat ?
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus jij begint hier over Dewevers onwelvoeglijke reactie op Lieven De Cauter te praten, en als iemand dan vraagt waarom De Cauter zich achteraf geroepen voelt zich bij Dewever te verontschuldigen, dan moeten we het aan Lieven Decauter zelf vragen?
Zou je het dan niet beter gewoon laten van hem in de discussie te betrekken ipv met zo'n ontstellend zwak antwoord aan te komen draven?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is er iets tastbaars gebeurd dan? Hoe bewijs je in godsnaam een insinuatie? Kun je je nog meer aanstellen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar is ie weer net te laf voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wie neemt nu de koning nog ernstig in tijden van crisis krijgt hij zelfs nog 300 000 € er bovenop op de tv met een lijkbiddersgezicht zeggen dat hij meevoelt met de arbeiders van ford als hij dit echt meende zou hij dat geld better verdelen onder die mensen ik heb hem ook nog niet horen zeggen dat hij ervan afziet dus voor mij is hij een even grote zakkenvuller als de rest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar naast Dedecker mag je gerust ook het VB zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Bertje Bibber doet me denken aan:
Die knikten en beefden ook als je er centen in stopte ![]() Jammer dat het negertje er niet op staat met afgehakte handjes. Anders had hij meteen ook een herinnering aan het mooie koloniale verleden. Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 29 december 2012 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |