![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij schrijft ook "slaagt" ipv "slaat". Denk dat 15 een beetje overdreven is.
#122 |
Banneling
|
![]() BDW " acteert " de " integere " politicus.
BDW " bedriegt " en " cumuleert " net zoals elke " zakkenvuller ". |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat BDW heel goed weet dat hij niet te veel bezoldigde mandaten moet opstapelen. Hij staat in het vizier en bewijzen hiervan zijn van dag tot dag te vinden in de media. Hij is een doelwit als je kijkt naar de frequentie van reacties alleen op programma's op Tv waar hij ter sprake komt. Hij wordt tussen de regels door en op de regels zelf gedemoniseerd, gereduceerd tot een karikatuur van een personage dat iets te maken heeft met een personage 'pas op voor die vent want die deugt niet'. Dat soort kaliber, die toonhoogte. Ik vermoed dat hij dat heel goed doorziet. Ik vind hem vrij voorzichtig. Hij loopt op eieren. En in die situatie kan dat ook niet anders, want één minieme misstap en de hele pers en meute politici gaat die kans niet laten liggen. Hij weet dat. Het plezante is dat de kiezer dat ook weet. En daar snappen die andere politici niks van. Alles wat ivm met BDW gebeurt is om de schade in 2014 te beperken. Alle middelen zijn daar goed voor. Het bewust en onbewust (de meelopers in de media) zwartmaken is al lang van start. Interessant om te volgen hoe het nu gaat evolueren. Ik gok op een 'ik kom op mijn sloefen af' fase van enkele partijen enkele maanden voor de verkiezingen in 2014. Schrijf het op. Voorwaarde is dat hij geen enkele misstap begaat, ook niet in miniatuur. Hij moet een haast vlekkeloos parcours doorlopen. Het zou me trouwens niet verwonderen als er iemand van een anderepartij loslippig opteert voor een cordon sanitair voor de N-VA. Schrijf dat ook op. De spanning is nu al te snijden. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hij zal toch nog veel postjes moeten pakken voor hij op het niveau van Daniël Termont komt hoor.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Ik sta er met steeds meer verbazing op te kijken dat die o zo "zuivere", "standvastige" en principiële N-VA-ers plots niet meer zo principieel zijn als ze plots zelf aan de vetpotten van de belastingbetaler zitten. Ze vergoelijken dit dan met de stelling dat "de anderen het ook doen", precies wat ze hun tegenstrevers verwijten. Het is duidelijk : het is hen helemaal niet om hoogstaande principes te doen. Ze willen gewoon zelf de baas zijn en gewoon alle vetpotten voor zichzelf houden.
Het is de mentaliteit van een autoritaire alleenheerser die geen tegenspraak duldt en vindt dat de anderen hun plaats moeten kennen. Een beetje zoals de vroegere almachtige CVP, die een kwart eeuw geleden ook last had van de arrogantie van de macht. De nieuw kaloten/tsjeven zijn gearriveerd. En ze kronkelen zich ook al in zoveel onwaarschijnlijke bochten.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 23 februari 2013 om 23:22. |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Pfff... kwa achterbakse tsjeverij, arrogantie van de macht, en dubbele moraal staat hij nu al op hun nivo van weleer. Maar ja, Heilige Bart kan niks verkeerds doen voor zijn aanhangers met hun slavenmentaliteit en leiderskultus.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 23 februari 2013 om 23:48. |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() Tuurlijk is niet alles heilig wat BDW doet het beste of het juiste. Ik kan mij nog herinneren dat toen zijn kandidatuur bekent werd voor de sjerp in Antwerpen dat er hier voldoende mensen waren die toch zwaar twijfelden aan die "move". Zelfs vandaag heb ik nog mijn twijfels, hij is zeker de juiste man voor die job maar ik had hem toch liever zien staan op de federale lijst in '14
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 23 februari 2013 om 23:54. |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() de ''kracht van de verandering'' is dan ook hiermee verklaard
Laatst gewijzigd door Nvalid : 23 februari 2013 om 23:54. |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat heilige Bart meer kan verkeerd dan de traditionelen in de ogen van hun aanhang. De aanhang van heilige Bart is immers al overgelopen van een andere partij en blijven hun partij niet blindelings volgen.
|
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() En in die andere partij hebben ze jarenlang Heilige Filip aanbeden zolang die de verkiezingen bleef winnen. Toen kwam een (ondertussen overleden) vrouw in het spel die voor elkaar kreeg wat jarenlang cordon sanitaire niet kon : de interne tegenstellingen op de top drijven en de partij doen uiteenvallen. En toen zochten de teleurgestelde slaven een nieuwe meester in Heilige Bart, want zelf nadenken was te moeilijk. Blijkbaar hebben ze altijd iemand nodig die in hun plaats denkt. En aanschurken tegen de overwinnaar van het moment geeft hen blijkbaar een veilig gevoel.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 24 februari 2013 om 00:40. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bart is ook maar een mens en hij weet ook dat hij mogelijk morgen werkloos wordt als het politieke avontuur niet lukt. En wat doet een gewone mens? Hij probeert zoveel mogelijk te verdienen en zolang het kan. En vlak voor de verkiezingen speelt hij weer zijn politieke spel, en hoopt dat hij kan doorgaan. De nachtmerrie van elke politieker is leven als een gewone burger.
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Verandering? Het is gewoon een terugkeer naar de Slechte Oude Tijd. Het is gewoon oude wijn in nieuwe zakken. De évoluées van N-VA apen met hun flamigantische kleinburgerij gewoon de belgicistische bourgeoisie van weleer na. Volgens mij kijken ze eigenlijk heimelijk op naar hun oude meesters, net zoals de Kongolese evoluées. Ze willen zijn zoals hun oude meesters, en blijken nog ergere slavendrijvers te zijn dan hun oude meesters eenmaal ze zelf aan de macht zijn.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 24 februari 2013 om 05:08. |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met zo'n slavenmentaliteit zullen de inwoners van Vlaanderen NOOIT vrij zijn, zelfs niet in een onafhankelijk Vlaanderen. Ze hebben immers altijd nieuwe meesters nodig omdat ze te zwak zijn om zelf na te denken en zelf hun lot in handen te nemen. En die nieuwe meesters weten natuurlijk altijd wat goed is voor een ander, net zoals de oude meesters. Zo'n Vlaanderen zal eerder met Kongo dan met Beieren te vergelijken zijn. NO GODS, NO MASTERS !!! Geen goden, geen meesters !!!
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 24 februari 2013 om 05:30. |
||
![]() |
![]() |
#135 |
Burgemeester
|
![]() Wee degene die op dit forum schande spreekt over de wever! Schande en hoon zullen uw deel zijn! Uitgekotst worden gij zult door de aanhang van dit boegbeeld van "ware volksdemocratie" (waar heb ik die term nog gehoord, ah ja, bij de DDR). De Wever moet de volgende paus worden, wat zeg ik, hij moet per direct heilig verklaard worden en in de plaats gaan staan van Jezus, weg met die kruisbeelden, een dieetboek en een buste van onze heilige der heiligen in de plaats, weg met Obama, De Wever president van de aardbol!
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
U bent niet de enige hoor mijn neefje van 5 denkt ook dat de wereld om hem draait. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, genoeg gezeverd nu?
|
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor uitgerangeerde politici van de Noord-Belgische collaboratiepartijen is er altijd nog wel een posteke te pakken in Europa of bij de zuilorganisaties. De N-VAers doen aan politieke acrobatie zonder vangnet.
||
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |