![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
LOL Tegenwoordig word je wel heel vlug gebrandmerkt voor racist ... enne, stuur eens een sollicititatiebrief met zo'n grammatica ... Zoiets laat nu eenmaal een slechte indruk achter.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Lol, je geloofd nog echt ook dat je weet wat de cia allemaal uitspookt." En in deze thread schreef je : "Lol, sommige beweren hier de hele handel en wandel van de CIA zelfs te kennen, en dat van het pentagon, dus als ik volgens jou al meelijwekkend ben wat zijn zij dan volgens jou wel niet? Rafkes????" Laatst gewijzigd door parcifal : 31 juli 2004 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote probleem in discussies waarbij jij betrokken raakt, is dat je het Nederlands onvoldoende beheerst om de argumenten die door anderen aangebracht worden CORRECT te interpreteren. Het gaat dus niet om het feit dat je hier en daar een schrijf- of spellingsfoutje maakt, want dat overkomt iedereen hier wel 'ns. Nee, bij jou ligt het probleem dieper: je BEGRIJPT vaak niet wat er gezegd wordt. Toen ik je daar in een andere thread op wees, vroeg je me het volgende: Citaat:
Als ik je daar dan op probeer attent te maken, begin je wild om je heen te slaan en me ervan te beschuldigen dat ik mijn woorden verdraai of terugtrek. Zoals ik je al eerder zei, ben IK niet de enige die dit probleem met jou heeft. Ondanks mijn herhaalde pogingen om je daarop te wijzen, blijf je hardnekkig volhouden dat IK de slechte ben, die jouw woorden verdraait en die moeilijk doet in discussies. Vandaar mijn vraag, een vraag die ik je trouwens eerder óók al eens gesteld heb: is het al eens bij je opgekomen dat het probleem bij JOU zou kunnen liggen en niet bij alle anderen? Ik wed dat je er nu WEER een draai aan gaat geven om de schuld op iemand anders af te schuiven. Bekijk je gesprekken met Parcifal en Eternity in deze thread nog eens, herlees nog eens de dwaze beschuldigingen die je tegenover hen en mij hebt geuit en ga eens diep bij jezelf te rade of je inderdaad wel helemaal begrepen hebt wat er door deze mensen gezegd werd en of jouw reactie daarop terecht was. En vooral: wees eerlijk! Het is geen schande om toe te geven dat je een fout maakte; het is wel een schande om bewust in diezelfde fout te blijven volharden!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil voor jou om anders te reageren op schrijffouten van iemand op dit forum wanneer het gaat om een allochtoon of autochtoon? Maakt dat iets uit voor jou? Er zijn allerlei redenen waarom iemand met fouten zou schrijven. Slechte indruk zeg je, dus men heeft in Belgie toch een geldige reden waarom men allochtonen die de taal niet goed onder de knie hebben te weigeren voor een job. Toch logisch of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien had ik het anders moeten zeggen zodat jij snapt wat ik bedoel met mijn reactie op die van jou. Jij zei dus: het bemoeilijkt de discussie op dit forum. Awel, ik vraag me dan af voor de zoveelste keer, wat wil je dat ik doe? Ik leer elke dag bij hoor, maar zolang het niet perfect is...wat wil je dat ik doe dan Rafke? Of ga je dus nu nooit meer posten dat ik fouten maak? Zal ik ook altijd blijven doen hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een autochtoon die 18+ is, en zo'n grove fouten maakt qua grammatica heeft ofwel dyslectie, ofwel is ie gewoon dom ... Citaat:
ja ...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 20:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bush bedient zich van beïnvloeding, Kerry ook. Bush heeft 85 miljoen dollar aan campagnegeld om die beïnvloeding waar te maken, Kerry minder dan 10 miljoen (al komt hij wel uit een steenrijke familie). Een beetje steun van de rockwereld is dus zeker welkom. Maar vergis je niet (en Kerry weet dit ongetwijfeld): steun vanuit onverwachtse hoek, zoals van rocksterren of Michael Moore houdt ook bepaalde risico's in, en kan in je gezicht ontploffen. Kerry houdt zich dus niet bezig met het persoonlijk aanvallen van Bush. Dat zou inderdaad heel onverstandig zijn. Kiezers kunnen zoiets immers niet pruimen, want hoewel ze zich graag laten beïnvloeden, blijven ze ook het idee toegenegen dat ze kritisch zijn, en de politiek dus kritisch benaderen. In hoeverre dit laatste het geval is, remains to be seen, on election day.
![]() |
![]() |
#130 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Overigens, waar wachtten die rocksterren op??? Eindelijk zou ik zo zeggen.
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() In de middeleeuwen waren de rondreizende zangers aan de hoven dikwijls spionnen en dubbelspionnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Onderzoek heeft uitgewezen dat muzikanten wel degelijk veel invloed hebben over bepaalde groepen (lees: de jeugd). Ik vrees wel dat de politieke boodschap die ze zullen overbrengen nogal eenzijdig links zal zijn: pro-kapitalistische & liberale muzikanten zijn nogal dun gezaaid. Hopelijk realiseren meer en meer mensen zich ooit dat de mening van die celebrity die toevallig niet meer kan dan liedjes zingen, even belangwekkend & relevant is als de mening vd lokale melkboer.
Zoals Denis Leary heel terecht stelde: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Denk jij overigens echt dat alle progressieven antikapitalistisch zijn? Niet dus!Ik ben links, maar geloof in het marktprincipe van vraag en aanbod. Ik geloof ook in ondernemerschap en initiatief, alsook in de onvervreemdbare rechten van het individu. Ik denk echter ook dat kapitalistische uitwassen sociaal gecorrigeerd moeten worden, dat de overheid een belangrijke verzorgende en stimulerende rol te vervullen heeft naar haar burgers toe, dat we belangrijke inspanningen moeten doen om het milieu te beschermen en opnieuw kansen te geven, dat heel wat mensen nog gediscrimineerd worden, en dat aan die discriminatie een einde moet worden gesteld, ... De mening van de melkboer telt natuurlijk ook. Alleen klinkt die (weliswaar onterecht) minder luid.
"Do not rejoice in his defeat, you men. For though the world has stood up and stopped the bastard, the bitch that bore him is in heat again!" (Bertholt Brecht) Laatst gewijzigd door Tacitus : 2 augustus 2004 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Here it goes: Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed bezig.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik gezegt dat iedereen die opmerkingen heeft over mijn schrijffouten een rascist is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |