Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2004, 14:24   #121
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Wat een rascist ben jij, over discriminatie gesproken...een vreemdeling mag fouten maken maar een autochtoon die de taal niet zo goed onder de knie heeft zou de grond in gedrukt worden... Ik had ook een gehandikapte ofzo kunnen zijn of hoe noemt men mensen met zinsproblemen ofzoiets? Denk maar eens goed na met wat je bezig bent kerel.
Racist? ik?
LOL

Tegenwoordig word je wel heel vlug gebrandmerkt voor racist ...
enne, stuur eens een sollicititatiebrief met zo'n grammatica ...

Zoiets laat nu eenmaal een slechte indruk achter.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 16:23   #122
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar heb ik gezegt dat ik het over jou had? Laat dus de zielige scheldwoorden maar weg hoor. Voor sommigen is het de laatste tijd wel heel moeilijk om anderen in de discussies niet meteen uit te schelden voor alles en nog wat.
Jij (ILLWILL), schreef op 15/7/2004 in deze topic
"Lol, je geloofd nog echt ook dat je weet wat de cia allemaal uitspookt."

En in deze thread schreef je :
"Lol, sommige beweren hier de hele handel en wandel van de CIA zelfs te kennen, en dat van het pentagon, dus als ik volgens jou al meelijwekkend ben wat zijn zij dan volgens jou wel niet? Rafkes????"

Laatst gewijzigd door parcifal : 31 juli 2004 om 16:23.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #123
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat kan aan mezelf liggen?
Ik zal het je nog eens één keer proberen duidelijk te maken:

Het grote probleem in discussies waarbij jij betrokken raakt, is dat je het Nederlands onvoldoende beheerst om de argumenten die door anderen aangebracht worden CORRECT te interpreteren. Het gaat dus niet om het feit dat je hier en daar een schrijf- of spellingsfoutje maakt, want dat overkomt iedereen hier wel 'ns. Nee, bij jou ligt het probleem dieper: je BEGRIJPT vaak niet wat er gezegd wordt. Toen ik je daar in een andere thread op wees, vroeg je me het volgende:

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
De Nederlandse taal heeft voor jou nog vele ondoorgrondelijke geheimen hé? Heb ik je al niet eens eerder gezegd dat je gebrek aan begrip van de Nederlandse taal nefast is voor je deelname aan discussies?
Mag ik van jou niet deelnemen op dit openbaar forum Raf?
Iedereen die dit leest zal daar uit afleiden dat IK jou erop wil wijzen dat je gebrek aan kennis van het Nederlands discussies met jou bemoeilijkt, en wat lees JIJ erin? Juist, dat ik je zou willen verhinderen deel te nemen aan dit forum. Dat is dus helemaal niet het geval en dat heb ik zelfs niet eens proberen te insinueren.

Als ik je daar dan op probeer attent te maken, begin je wild om je heen te slaan en me ervan te beschuldigen dat ik mijn woorden verdraai of terugtrek.

Zoals ik je al eerder zei, ben IK niet de enige die dit probleem met jou heeft. Ondanks mijn herhaalde pogingen om je daarop te wijzen, blijf je hardnekkig volhouden dat IK de slechte ben, die jouw woorden verdraait en die moeilijk doet in discussies. Vandaar mijn vraag, een vraag die ik je trouwens eerder óók al eens gesteld heb: is het al eens bij je opgekomen dat het probleem bij JOU zou kunnen liggen en niet bij alle anderen? Ik wed dat je er nu WEER een draai aan gaat geven om de schuld op iemand anders af te schuiven.

Bekijk je gesprekken met Parcifal en Eternity in deze thread nog eens, herlees nog eens de dwaze beschuldigingen die je tegenover hen en mij hebt geuit en ga eens diep bij jezelf te rade of je inderdaad wel helemaal begrepen hebt wat er door deze mensen gezegd werd en of jouw reactie daarop terecht was. En vooral: wees eerlijk! Het is geen schande om toe te geven dat je een fout maakte; het is wel een schande om bewust in diezelfde fout te blijven volharden!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 17:31   #124
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Racist? ik?
LOL

Tegenwoordig word je wel heel vlug gebrandmerkt voor racist ...
enne, stuur eens een sollicititatiebrief met zo'n grammatica ...

Zoiets laat nu eenmaal een slechte indruk achter.
Het ene moment toen je dacht dat ik een autochtoon was zat je opmerking te maken over de schrijffouten en toen je wist dat ik een allochtoon was zei je dat het dan goed was. Discriminatie?

Wat is het verschil voor jou om anders te reageren op schrijffouten van iemand op dit forum wanneer het gaat om een allochtoon of autochtoon? Maakt dat iets uit voor jou? Er zijn allerlei redenen waarom iemand met fouten zou schrijven.

Slechte indruk zeg je, dus men heeft in Belgie toch een geldige reden waarom men allochtonen die de taal niet goed onder de knie hebben te weigeren voor een job.

Toch logisch of niet?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 17:32   #125
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Jij (ILLWILL), schreef op 15/7/2004 in deze topic
"Lol, je geloofd nog echt ook dat je weet wat de cia allemaal uitspookt."

En in deze thread schreef je :
"Lol, sommige beweren hier de hele handel en wandel van de CIA zelfs te kennen, en dat van het pentagon, dus als ik volgens jou al meelijwekkend ben wat zijn zij dan volgens jou wel niet? Rafkes????"
Ja en? Wil dat zeggen dat ik over jou alleen bezig was? Zoals ik al zei, grappig dat je jezelf erbij rekende.
Oud 1 augustus 2004, 17:38   #126
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal het je nog eens één keer proberen duidelijk te maken:

Het grote probleem in discussies waarbij jij betrokken raakt, is dat je het Nederlands onvoldoende beheerst om de argumenten die door anderen aangebracht worden CORRECT te interpreteren. Het gaat dus niet om het feit dat je hier en daar een schrijf- of spellingsfoutje maakt, want dat overkomt iedereen hier wel 'ns. Nee, bij jou ligt het probleem dieper: je BEGRIJPT vaak niet wat er gezegd wordt. Toen ik je daar in een andere thread op wees, vroeg je me het volgende:

Iedereen die dit leest zal daar uit afleiden dat IK jou erop wil wijzen dat je gebrek aan kennis van het Nederlands discussies met jou bemoeilijkt, en wat lees JIJ erin? Juist, dat ik je zou willen verhinderen deel te nemen aan dit forum. Dat is dus helemaal niet het geval en dat heb ik zelfs niet eens proberen te insinueren.

Als ik je daar dan op probeer attent te maken, begin je wild om je heen te slaan en me ervan te beschuldigen dat ik mijn woorden verdraai of terugtrek.

Zoals ik je al eerder zei, ben IK niet de enige die dit probleem met jou heeft. Ondanks mijn herhaalde pogingen om je daarop te wijzen, blijf je hardnekkig volhouden dat IK de slechte ben, die jouw woorden verdraait en die moeilijk doet in discussies. Vandaar mijn vraag, een vraag die ik je trouwens eerder óók al eens gesteld heb: is het al eens bij je opgekomen dat het probleem bij JOU zou kunnen liggen en niet bij alle anderen? Ik wed dat je er nu WEER een draai aan gaat geven om de schuld op iemand anders af te schuiven.

Bekijk je gesprekken met Parcifal en Eternity in deze thread nog eens, herlees nog eens de dwaze beschuldigingen die je tegenover hen en mij hebt geuit en ga eens diep bij jezelf te rade of je inderdaad wel helemaal begrepen hebt wat er door deze mensen gezegd werd en of jouw reactie daarop terecht was. En vooral: wees eerlijk! Het is geen schande om toe te geven dat je een fout maakte; het is wel een schande om bewust in diezelfde fout te blijven volharden!
Ik heb heel goed begrepen wat jij ermee bedoelde hoor Rafke. Maar ik ga niet gewoon antwoorden "ja Raf, het bemoeilijkt de discussies". Neen, ik reageer op jou posting en vraag me dus af wat de reden is voor jou om voor de zoveeelste keer te zeggen dat ik de taal niet zo perfect beheers als jou.

Misschien had ik het anders moeten zeggen zodat jij snapt wat ik bedoel met mijn reactie op die van jou.

Jij zei dus: het bemoeilijkt de discussie op dit forum.

Awel, ik vraag me dan af voor de zoveelste keer, wat wil je dat ik doe? Ik leer elke dag bij hoor, maar zolang het niet perfect is...wat wil je dat ik doe dan Rafke? Of ga je dus nu nooit meer posten dat ik fouten maak? Zal ik ook altijd blijven doen hoor.
Oud 1 augustus 2004, 19:56   #127
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ene moment toen je dacht dat ik een autochtoon was zat je opmerking te maken over de schrijffouten en toen je wist dat ik een allochtoon was zei je dat het dan goed was. Discriminatie?

Wat is het verschil voor jou om anders te reageren op schrijffouten van iemand op dit forum wanneer het gaat om een allochtoon of autochtoon? Maakt dat iets uit voor jou? Er zijn allerlei redenen waarom iemand met fouten zou schrijven.

Slechte indruk zeg je, dus men heeft in Belgie toch een geldige reden waarom men allochtonen die de taal niet goed onder de knie hebben te weigeren voor een job.

Toch logisch of niet?
Een allochtoon die de taal nog aan het leren is, daar mag men geen kritiek opgeven, al vallende leer je.

Een autochtoon die 18+ is, en zo'n grove fouten maakt qua grammatica heeft ofwel dyslectie, ofwel is ie gewoon dom ...

Citaat:
Voor een job die schrijven vereist?
ja ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 20:52   #128
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een allochtoon die de taal nog aan het leren is, daar mag men geen kritiek opgeven, al vallende leer je.

Een autochtoon die 18+ is, en zo'n grove fouten maakt qua grammatica heeft ofwel dyslectie, ofwel is ie gewoon dom ...
Dat is nu net wat ik bedoel. Kies jij nu maar, dyslectie of niet zo slim. Moet je daarom op hem dergelijke reacties op geven? Wat kan die autochtoon eraan doen indien hij niet zo taalvaardig is of dyslectie heeft? Moet je hem daarom meteen maar de grond in boren? Wat als ik een allochtoon ben die niet zo slim is en dyslectie heeft?

Citaat:
Voor een job die schrijven vereist?
ja ...
Toch logisch niet?

Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 20:53.
Oud 1 augustus 2004, 23:04   #129
Tacitus
Lokaal Raadslid

Tacitus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senator
Dat die gasten hun met hun job bezig houden, muziek maken.
Wat kennen zij nu van wereldpolitiek? Ze moeten stoppen met het volk te beïnvloeden, mensen veranderen effectief hun stemgedrag door zo'n idioten. Mensen zouden zich beter informeren en hun stemgedrag laten bepalen door argumenten en niet door popsterren, popsterren maakt misbruik van deze mensen.

Een normaal mens heeft één stem in een democratie, maar zo een ster krijgt door zijn manipulatie van zen trouwe fans als het ware meerdere stemmen, er zijn altijd dwepende fans die doen wat hun idool zegt.

Zoiets is brainwashing, als je iets van politiek wil weten, dan moet je daar zelf voor kiezen. Als je dan naar muziek luistert mag je niet met politiek om je oren gesmeten te worden.

Wat die popsterren doen is gevaarlijk, de showbizz misbruiken voor politieke doeleinden. zie maar naar ene arnold swarzenegger, zielig gewoon.

Iedereen heeft een politieke mening, deze bands MISBRUIKEN hun populariteit om een politieke mening over te brengen, een mogelijkheid die de gemiddelde mens niet heeft.
Daarom: Politiek en showbizz apart please.
Sorry, maar jij schijnt te vergeten dat politieke democratie simpelweg over beïnvloeding gaat. Volgens Weber moet men in een legalistische maatschappij het vertrouwen krijgen van de "kiezer", wat neerkomt op het beïnvloeden van die kiezer. Het gegeven dat men überhaupt aandacht heeft voor beïnvloeding van de kiezer, bewijst dat men ook dingen moet doen (in het belang van de kiezer) om die beïnvloeding mogelijk te maken.
Bush bedient zich van beïnvloeding, Kerry ook. Bush heeft 85 miljoen dollar aan campagnegeld om die beïnvloeding waar te maken, Kerry minder dan 10 miljoen (al komt hij wel uit een steenrijke familie). Een beetje steun van de rockwereld is dus zeker welkom.
Maar vergis je niet (en Kerry weet dit ongetwijfeld): steun vanuit onverwachtse hoek, zoals van rocksterren of Michael Moore houdt ook bepaalde risico's in, en kan in je gezicht ontploffen.
Kerry houdt zich dus niet bezig met het persoonlijk aanvallen van Bush. Dat zou inderdaad heel onverstandig zijn. Kiezers kunnen zoiets immers niet pruimen, want hoewel ze zich graag laten beïnvloeden, blijven ze ook het idee toegenegen dat ze kritisch zijn, en de politiek dus kritisch benaderen. In hoeverre dit laatste het geval is, remains to be seen, on election day.
Oud 1 augustus 2004, 23:20   #130
Tacitus
Lokaal Raadslid

Standaard

Overigens, waar wachtten die rocksterren op??? Eindelijk zou ik zo zeggen.
Oud 1 augustus 2004, 23:21   #131
skaldis
Banneling

Standaard

In de middeleeuwen waren de rondreizende zangers aan de hoven dikwijls spionnen en dubbelspionnen.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 23:26   #132
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Onderzoek heeft uitgewezen dat muzikanten wel degelijk veel invloed hebben over bepaalde groepen (lees: de jeugd). Ik vrees wel dat de politieke boodschap die ze zullen overbrengen nogal eenzijdig links zal zijn: pro-kapitalistische & liberale muzikanten zijn nogal dun gezaaid. Hopelijk realiseren meer en meer mensen zich ooit dat de mening van die celebrity die toevallig niet meer kan dan liedjes zingen, even belangwekkend & relevant is als de mening vd lokale melkboer.

Zoals Denis Leary heel terecht stelde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "Denis Leary
And I also don't go for this other thing now, with MTV being so big where you get a band that gets a hit video, and all of the sudden they think that they're like icons and they can tell us how to feel about environmental issues and how to vote and stuff. You know what I'm talking about? Like R.E.M. "Shiny Happy People" "Hey Hey Hey Hey Hey! Pull that bus over to the side of the pretenciousness turnpike, alright!? I want everybody off the bus. I want the shiny people over here, and the happy people over here, ok! I represent angry gun-toting meat-eating fucking people, alright!" Sit down and shut the fuck up Michael! Don Henley's gonna tell me how to vote. I don't fucking think so, ok? I got two words for Don Henley, Joe Fucking Walsh, ok!? Thanks for calling, Don! How long's your pony tail now? Ok!
8)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 23:35   #133
Tacitus
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Onderzoek heeft uitgewezen dat muzikanten wel degelijk veel invloed hebben over bepaalde groepen (lees: de jeugd). Ik vrees wel dat de politieke boodschap die ze zullen overbrengen nogal eenzijdig links zal zijn: pro-kapitalistische & liberale muzikanten zijn nogal dun gezaaid. Hopelijk realiseren meer en meer mensen zich ooit dat de mening van die celebrity die toevallig niet meer kan dan liedjes zingen, even belangwekkend & relevant is als de mening vd lokale melkboer.

Zoals Denis Leary heel terecht stelde:

8)
Dat is echt wel heel zwartwit: denk jij echt dat alle liberalen rechts zijn (bedoeld wordt: conservatief?) Niet dus! In Amerika wordt met "liberal" progressief-links bedoeld.
Denk jij overigens echt dat alle progressieven antikapitalistisch zijn? Niet dus!Ik ben links, maar geloof in het marktprincipe van vraag en aanbod. Ik geloof ook in ondernemerschap en initiatief, alsook in de onvervreemdbare rechten van het individu. Ik denk echter ook dat kapitalistische uitwassen sociaal gecorrigeerd moeten worden, dat de overheid een belangrijke verzorgende en stimulerende rol te vervullen heeft naar haar burgers toe, dat we belangrijke inspanningen moeten doen om het milieu te beschermen en opnieuw kansen te geven, dat heel wat mensen nog gediscrimineerd worden, en dat aan die discriminatie een einde moet worden gesteld, ...
De mening van de melkboer telt natuurlijk ook. Alleen klinkt die (weliswaar onterecht) minder luid.

Laatst gewijzigd door Tacitus : 2 augustus 2004 om 04:52.
Tacitus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 12:11   #134
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ASTENBLIEFT é!!!!!!!!!!!!!!!
IK ZEG DAT ER MENSEN BIJ ZIJN DIE HUN MENING COPIEREN VAN HUN IDOLEN!!!!!! IS IETS HEEL ANDERS DAN WAT JIJ ZEGT OK!
Citeer nu eens het stukje waar ik heb gezegt dat jongeren DIE anti Bush zijn gewoon hun mening hebben gecopieerd.
Veralgemenen ben jij zo te zien zeer goed in en mijn woorden verdraaien heb je precies even goed onder de knie als Rafke.
U moet zich geen zorgen maken: het is ook een tactiek die u ter harte neemt. Met gelijke wapens strijden, nietwaar? Ik had het immers over de TEGENSTELLING die uzelf graag voor werkelijkheid ziet, namelijk dat Vlaams Blok stemmers uit allerhande feiten en opinies hun stemgedrag destilleren, terwijl een hele resem jongeren klakkeloos de mening van hun popidolen overnemen en zonder nadenken anti Bush stemmen.

Here it goes:

Citaat:
Inderdaad er zijn een hoop jonge mensen die klakkeloos de mening van de sterren copieren naar hunzelf.
(...)
Door al deze factoren worden de mensen dus beinvloed en niet enkel door de VB reclame (terechte of onterechte), er is dus volgens mij niemand en zeker geen jongere die zo een fan is van bv. De winter om zonder nadenken op het blok te stemmen. Wat jongeren dus bij hun idolen wel doen.
Luid en duidelijk ontvangen, hopelijk?
Oud 2 augustus 2004, 12:13   #135
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is wel de verantwoordelijkheid van de artiest.
Net zoals het de verantwoordelijkheid is van De Strangers dat er mensen zijn die op het Blok stemmen, zeker...
Oud 2 augustus 2004, 12:17   #136
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het zal mij een worst wezen dat ik dt fouten o.d. maak maar als je kan lezen kun je heel goed de zinnen begrijpen hoor.
Met andere woorden: u vertikt het om uit respect voor degenen waar u mee in debat bent, deftig Nederlands te schrijven? En als iemand niet kan lezen wat gij schrijft, en daar opmerkingen bij heeft, is het een racist?

Goed bezig.
Oud 2 augustus 2004, 13:52   #137
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb heel goed begrepen wat jij ermee bedoelde hoor Rafke. Maar ik ga niet gewoon antwoorden "ja Raf, het bemoeilijkt de discussies". Neen, ik reageer op jou posting en vraag me dus af wat de reden is voor jou om voor de zoveeelste keer te zeggen dat ik de taal niet zo perfect beheers als jou.

Misschien had ik het anders moeten zeggen zodat jij snapt wat ik bedoel met mijn reactie op die van jou.

Jij zei dus: het bemoeilijkt de discussie op dit forum.

Awel, ik vraag me dan af voor de zoveelste keer, wat wil je dat ik doe? Ik leer elke dag bij hoor, maar zolang het niet perfect is...wat wil je dat ik doe dan Rafke? Of ga je dus nu nooit meer posten dat ik fouten maak? Zal ik ook altijd blijven doen hoor.
Je hebt het dus nog steeds niet begrepen. Het verwondert me eigenlijk ook niet meer...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 17:30   #138
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Net zoals het de verantwoordelijkheid is van De Strangers dat er mensen zijn die op het Blok stemmen, zeker...
Wat een belachelijke opmerking. Hebben de strangers ergens een festival gehouden waar ze de jongeren ea. opriepen om op het blok te stemmen?
Oud 2 augustus 2004, 17:33   #139
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Met andere woorden: u vertikt het om uit respect voor degenen waar u mee in debat bent, deftig Nederlands te schrijven? En als iemand niet kan lezen wat gij schrijft, en daar opmerkingen bij heeft, is het een racist?

Goed bezig.
Volgens jou wil het zeggen dat mensen die de nederlandse taal niet perfect zonder fouten kunnen schrijven het vertikken om deftig nederlands te schrijven. Ik weet niet of je zelf deze onzin geloofd maar...ik hoop het voor jou niet.
Waar heb ik gezegt dat iedereen die opmerkingen heeft over mijn schrijffouten een rascist is?
Oud 2 augustus 2004, 17:34   #140
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt het dus nog steeds niet begrepen. Het verwondert me eigenlijk ook niet meer...
Ik snap het maar al te goed, maar jij bent weer enkel hier om de discussie weer naar niets te laten uitlopen. Verwondert niemand meer hier.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be