![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is overigens niet gratis voor de Belgen. Ook is het al uitgelegd dat die 250€ niet eens de kosten dekt voor een buitenlander. Hun papieren zijn immers niet zo eenvoudig op te vragen bij de buurgemeente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en nee, voor mij hebben ze geen 350 euro kosten moeten maken om te onderzoeken of ik in de rimboe rond Timboektoe ergens een geboortebewijs heb liggen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat niet elke inschrijver die 250 euro zal moeten betalen. De enige die niet nadenkt ben jij dus.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Gent en Mechelen nu zoveel schrik hebben dat de verrijking bij hen gaat toeslaan, waarom vragen zij dan ook geen 250 euro dossierkosten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2011 was ik in Rio. Ik leerde daar nieuwe mensen kennen. Eén ervan wilde naar Belgie komen wonen. Toen ik hem vroeg "Waarom Belgie ?" was het antwoord: "Ik heb alle EU landen + Zwitserland onderzocht qua mogelijkheden. Bleven over Zwitserland & Belgie. Ik wil gaarne naar Belgie emigreren omdat Zwitserland wel "moeilijker" is + Belgie heeft een interessant sociaal systeem. Zo interessant zelfs dat men in Ecuador het wil "namaken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus geen argument tot ongelijke behandeling. Het is inderdaad niet gratis (17€???? voor belgen) Als het niet de kosten dekt, dan is er ook geen argument dat het is om de kosten te dekken. Ofwel vraagt men aan IEDEREEN de kostprijs, om de andere burgers te ontlasten, ofwel vraagt men evenveel aan iedereen, wat dat bedrag dan ook mag zijn als "deelname" in de kosten. nu houdt ook dat argument geen steek. Dat het niet voor iedereen eenvoudig is wil ik best aannemen, maar dan moet je andere objectieve criteria nemen, en ook onderscheid maken tussen, buurlanden, europese landen, amerikaanse,.........waar het zeker niet even eenvoudig is. ofwel werk je kostendekkend, en bereken je de effectieve kosten, ofwel werk je met een forfait, die dan voor iedereen dezelfde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Thx voor de tip. Nu goed, da's een andere discussie.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dus echt niet in waarom iemand die niet eens de taal spreekt hier wel werk zou vinden. En als het hem dan wel lukt neemt jij een werkplaats in die niet meer vrij is voor een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vergeet vooral niet het argument "kosten" bij iedere categorie toe te lichten, want dat is de "officiele" reden. Sorry om u te doen nadenken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wetten worden niet bepaald door logica, maar door wat politiek haalbaar is.
Als we elke onlogische wet moesten schrappen, zouden we er weinig overhouden.
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als hij geen werk heeft dan is hij een gelukszoeker en proffiteur, en als hij WEL werk heeft, dan neemt hij de plaats in van een ander. Goe bezig. EU, vrijheid van personen en diensten weet u. Ook EU burgers betalen nu meer. Mocht de EU ingrijpen tegen het onderscheid BELG/EU burger, dat zou pas een afgang worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat jij gisteren NIET keek naar "DE 7DE DAG" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er hier één is die dat zelf gelooft, maar hun drang tot zelotisme is onweerstaanbaar. Laatst gewijzigd door spherelike : 11 februari 2013 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga Sfeerlicht op negeren zetten, ik houd niet zo van herhalingen zonder inhoud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen antwoord gelezen dat het ene éénduidig verantwoordt, en niet van toepassing op het andere. Dus nog geen duidelijk criterium, dat ALLE betalers voor gemeentediensten anders maakt dan de "gratis" genieters van gemeentediensten. Toch voert nva het ene in, en verzet zich tegen het andere. Waarschijnlijk bent u rapper tevreden met een antwoord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |