![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn vrouw vertolkt deze mening dus voor hem (een typisch verschijnsel bij de democraten hedendaags ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Sorry Eternity (ivm je post van 14:28 ), maar dit laat ik niet zomaar over me gaan hoor. Zeg, beste vriend, toon mij eens wat quotes uit mijn posts die aantonen waarom jij mij een homohater van de bovenste graad noemt! Het enige wat ik hier in deze thread doe is denkpiste's toetsen en indien ze gaten bevatten dan is het toch niet meer dan normaal dat daar commentaar op mag gegeven worden zeker. En weet je waarom, Bartje, niet omdat ik een homohater van de bovenste graad zou zijn, maar omdat foute denkpistes tot verkeerde conclusies leiden. Intussen kent iedereen hier jouw slagzinnetje wel al hoor, "bewijzen graag". Terwijl jij zelf nul komma nul keer iets aantoont. Ik ga hier mijn vorige post, waarin de sequentie duidelijk wordt gemaakt, niet herhalen uit respect voor de andere forummers, maar ik raad je aan hem nog maar eens te lezen. Misschien beter eerst eens leren omgaan met tijdseenheden en de, blijkbaar voor jou, macabere gevolgtrekking, voor elk ander de logische gevolgtrekking van tijd; opeenvolging, volgorde, ... Wat mij betreft lul jij uit je nek wat betreft dat "homohater", ingegeven door een machteloos toekijken dat er ook nog andere meningen bestaan dan die van jezelf. Iedereen die er een andere mening op nahoudt dan jij, ivm adoptie door koppels samengesteld uit 2 personen van hetzelfde geslacht, is een homohater. Nu heb je daar blijkbaar al gradaties aan toegevoegd en mij uitgeroepen tot de OpperHomohater. Je frustratie begint je parten te spelen, Bartje. Je begint spoken te zien. Achter elk kritisch woord, elke vraagstelling zie jij blijkbaar mannen in witte gewaden, Ku Klux Klan-sfeer, die alle seksueel andersgeaarden achterna gaan met baseballknuppels ofzo. Hun aanvoerder, op zijn volbloed draak, blinkend zwart als bij nachte gewonnen bloed, is niet minder dan Whoisy, zwaaiend met zijn goedendag om alle seksueel andersgeaarden het hoofd in te slaan. Wat mij vooral opvalt in jouw post is de veralgemening waarin je zonder problemen over gaat. 'k Zad even citeren. Citaat:
Op dit forum, en andere trouwens ook, dwaalt er zo nog iemand rond, die gewoon toegaf dat het voor hem geen rol speelde wie (eender wie, maar volgens hem behorend tot het vlaams blok) iets postte. Hij bekeek iedereen (waarvan hij dacht dat die vlaams blok stemden) door dezelfde bril. In het geval waarnaar ik verwijs had iemand iets over zijn vrouw ofzo gepost, waarvan ik vind dat zoiets niet thuishoort op een forum en laag is. Maar die persoon in kwestie, geen idee wie dat was, vertoefde blijkbaar niet meer op dat forum, dus vond die ene het nodig om dat uit te werken op elke andere forummer die hij ervan verdacht op het Vlaams Blok te stemmen. Letterlijk zei hij dat die woorden niet alleen door die ene persoon werden geschreven, maar door alle "vlaams blokkers". Schrijft Persoon A iets, dan hebben Personen B tot Z dat ook geschreven... Ik neem aan dat iedereen wel weet over wie dit gaat. Naar jouw posts kijkend, waarin je me probeert af te schilderen als de OpperHomohater, voor de rest van het meelezend forum, herken ik dat meteen. De conclusie, en het is intriest, maar het is zo; als de argumenten op zijn en men zich in het nauw gedreven voelt, dan wordt het tijd om pek en veren uit de kast te halen en daarmee gretig te strooien. Want iemand die door de straat holt, gehuld in pek en veren, tja, die moet toch schuldig zijn nietwaar... Niet dat jij alleen dit doet, van elle strekkingen zijn er die dat doen, maar in dit geval ben jij vermogend sterk aanwezig hé. Hoe meer je de leugen herhaalt, hoe meer mensen het zullen geloven. Het is een strategie waarvan je hier dus gebruik maakt en ik benijd ze je niet, ze plaatst je in een gezelschap waar menig mens niet naar zou hunkeren. Laat toch gewoon die haat tegenover andersdenkenden achterwege, iedereen zal er wel bij varen, ook jij. En je haat zit blijkbaar diep. Héél diep. Volgende quote: Citaat:
Deze uitspraak van jou maakt ze dat. Deze zin van jou maakt duidelijk dat geen tegenstand geduld wordt, "we zullen het halen" van iedereen die kritisch is tov het onderwerp. En iedereen die kritisch is, is dus homohater volgens jouw stelling. En uiteindelijk heb je je doel bereikt hoor, ivm die laag bij de grondse beschuldiging. Wie gaat in hemelsnaam zich nog bezighouden met heel deze thread te lezen en alzo tot andere conclusies te komen... Maar je doet maar, het zegt veel over jou. Wees vooral fier op jezelf... Tot slot, en ik heb zo'n vermoeden dat je het begrip "verdraaiing" weer uit de hoed zal toveren omdat het je enige verweer is, feiten heb je toch niet, toon mij dus eens wat quotes uit mijn posts die jou doen besluiten om hier te komen stellen, mij hier pek en veren te versieren, dat ik een homohater van de bovenste graad zou zijn. Laatst gewijzigd door whoisy : 30 juli 2004 om 09:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iedereen heeft de vrije keus of hij holebi's wilt respecteren ofniet, (vrijheid van mening & spreken ...) zolang het binnen het kader van de wet blijft. Als ik een relatie met een man wil, of een man wil n**ken hoef ik daar niemand anders zijn goedkeuring voor, en verlang ik die ook niet. Ik respecteer mensen die mij respecteren, respecteert iemand mij niet, dan krijgt die persoon ook mijn respect niet, niet meer, niet minder. Het feit dat er mensen zijn die mij strontduwer noemen etc, ik kon er niet minder om geven ... Citaat:
Citaat:
____ Als besluit zou ik nog willen toevoegen dat veel van de opmerkingen van Bart (en vele anderen, niet iedereen zit op dit forum ![]() Het wordt vervelend als een stelling ontkracht word, en die 2 pagina's verder terug opnieuw word bovengehaald door dezelfde mensen ... (zoals al VEEL vaker in dit soort topics is gebeurd). Just my 2 cents Greetz Eternity (ps: sorry dat ik in jouw plaats reageer op deze post Bart, ik kon mezelf niet inhouden ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 30 juli 2004 om 09:32. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() ...
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 30 juli 2004 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst aangepast door Volksstormer : Vandaag om 12:07. Mag ik vragen (als ik zo stout mag zijn) welk puntje u het - na drie minuten denkwerk - nodig achtte eraan toe te voegen, respectievelijk te verwijderen?
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() en weer verdraait Whoisy de woorden voor de zoveelste keer, ik ben ettelijke maanden geleden begonnen met vragen, jullie hebben die vragen verdraaid en het in mijn kamp toegedraaid, dus ...
En het zou misschien nuttig zijn kort en bondig iets te zeggen ipv een ganse litanie, leest niet goed weet je wel. Daar kan je nu ook commentaar op geven, komaan ga maar je gang. Waarom ik je een homohater noem, omdat je voortdurend op mijn kap zit, telkenmale weer als het over homo's gaat. Je kan ze gewoon niet hebben en wil niet dat ze gelukkig zijn door een leven met een huwelijk. Idd respect werd er hier ook genoemd maar blijkbaar kent Whoisy geen greintje respect voor mij en geeft op alles en nog wat commentaar.
![]() |
#127 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Lees en leer bij... --> Citaat:
Laatst gewijzigd door whoisy : 30 juli 2004 om 13:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 30 juli 2004 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Heb je dat maar te doen eigenlijk Whoisy dan een beetje mijn woorden echt letterlijk te bekijken en zelfs mijn zinsstructuur al letterlijk bekijken....
En nog iets jij zalt niet zeggen wat ik moet leren en bijleren zu! Nu mocht je je aangevallen voelen doordat ik je homohater genoemd heb wil ik me daarvoor verontschuldigen. Heb daar niet het minste probleem mee.
![]() |
#130 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() zegt die whoisy nu impliciet dat ie zelf homo is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Allé dan. Toon eens aan waarom je stelling correct zou zijn. Dat moet je toch kunnen, vermits je ze poneert, niet? Vertel het eens, Raf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Of nee, toch maar ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus, vertel het allemaal eens... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |