Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 3 augustus 2004, 22:13   #121
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Whoeha, Rob stapt uit de partij, om geen schade te berokkenen, geeft zijn mandaat af.
Dat is wat anders dan een lucien de coorne, die gemandateerd is in de brugse gemeenteraad door het Vlaams Blok. Maar die omdat hij niet zou moeten afdragen aan de partij, als onafhankelijke gaan zetelen is. De schaamte voorbij......... Heel juist lucien. U heeft geen schaamte!
Waarom zou ik dit mandaatje moeten afgeven, ze hebben er nog drie en doen nauwelijks hun mond open. Tenzij om te gapen... Is dat de dank aan de kiezer ?
Het mandaatje zou trouwens naar de N-VA zijn gegaan, mijn opvolger is ook vol walging opgestapt !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 3 augustus 2004, 22:27   #122
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Waarom zou ik dit mandaatje moeten afgeven, ze hebben er nog drie en doen nauwelijks hun mond open. Tenzij om te gapen... Is dat de dank aan de kiezer ?
Het mandaatje zou trouwens naar de N-VA zijn gegaan, mijn opvolger is ook vol walging opgestapt !
Dan was dat een man welke respect verdiend. Het is geen poenschepper zoals U. U bent verkozen op DE Vlaams Blok lijst. Wanneer U het niet eens bent met de partij. Dan stapt een eerlijk man op.
Maar U en eerlijk, dat is water en vuur! Maar U bent uit de partij gestapt omdat u geen mandaat erbij kreeg voor het OCMW. Kwestie van wat meer centjes binnen te schrapen!
fernand is offline  
Oud 3 augustus 2004, 22:35   #123
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan was dat een man welke respect verdiend. Het is geen poenschepper zoals U. U bent verkozen op DE Vlaams Blok lijst. Wanneer U het niet eens bent met de partij. Dan stapt een eerlijk man op.
Maar U en eerlijk, dat is water en vuur! Maar U bent uit de partij gestapt omdat u geen mandaat erbij kreeg voor het OCMW. Kwestie van wat meer centjes binnen te schrapen!
Nja, daarmee is ie ''even'' erg als 99% van alle andere politiekers.
solidarnosc is offline  
Oud 3 augustus 2004, 22:55   #124
Minister-President

Standaard

Citaat:
Onnozelaar, je zou beter nagaan wat er waar is van wat uw spitsbroeders u wijsmaken. Je hebt die zever trouwens al vijftig keer herhaald, uw vals klinkend fonoplaatje draait door... Zit jij in de politieraad ? Ze moeten daar nogal wat leute hebben met uw verzinsels en hallucinaties... 8) 8)
Oud 4 augustus 2004, 01:15   #125
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janssen
Mensen als Verreyckens vrouw zijn net als verdoken bubbelaars en dienen dus met alle mogelijke middelen bestreden te worden. Ze plaveien namelijk de weg naar Volksbevrijding met leugens en laster, rechtszaken en geweld.
momenteel is het vooral kloppertje klop die geweld heeft gebruikt. Mdme Vereycken, echter maakte inderdaad kennis met de plaveien.
driewerf is offline  
Oud 4 augustus 2004, 08:00   #126
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Onnozelaar, je zou beter nagaan wat er waar is van wat uw spitsbroeders u wijsmaken. Je hebt die zever trouwens al vijftig keer herhaald, uw vals klinkend fonoplaatje draait door... Zit jij in de politieraad ? Ze moeten daar nogal wat leute hebben met uw verzinsels en hallucinaties... 8) 8)
Ik antwoord gewoon op Uw plaatje welke ook altijd hetzelfde is. Het schelden laat ik wel achterwege, kwestie van opvoeding!
En ja, ik zit in de politieraad, en daar hebben ze zoveel leute als met U, in de gemeenteraad van Brugge!
fernand is offline  
Oud 4 augustus 2004, 15:05   #127
Clemens
Parlementsvoorzitter

Clemens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ze hebben er nog drie en doen nauwelijks hun mond open. Tenzij om te gapen... Is dat de dank aan de kiezer ?
Dag Lucien

Blokker Fernand had liever dat het mandaat naar N-VA was gegaan.

Natuurlijk niet uit liefde voor N-VA
die hebben ze liever dood te knijpen,

maar ze vrezen dat u de Blokmandatarissen in hun hemd kunt zetten.

Ook in mijn gemeente doen de Blokverkozenen nauwelijks hun mond hopen.
Clemens is offline  
Oud 4 augustus 2004, 15:22   #128
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Dag Lucien

Blokker Fernand had liever dat het mandaat naar N-VA was gegaan.

Natuurlijk niet uit liefde voor N-VA
die hebben ze liever dood te knijpen,

maar ze vrezen dat u de Blokmandatarissen in hun hemd kunt zetten.

Ook in mijn gemeente doen de Blokverkozenen nauwelijks hun mond hopen.
Dag Clemens,
Ik herhaal. Wanneer men niet tevreden is met de lijn van de partij, dan geeft men zijn mandaat terug. Zoniet bent U een zakkenvuller.
En of het naa de Nv-A gaat of niet. Dat raakt mijn kouwe kleren niet. Een zakkenvuller die verkozen is op een Vlaams Bloklijst, Als onafhankelijke gaat zitten,en de Partijleden en kiezers scheld voor rotte vis, dat is een laffard en zakkenvuller, die zich gewoon vastklampt aan zijn postje om de centen. Een alf en laag persoon noemen ze dat langs onze kant.
Of de Nv-A veel te zeggen heeft, weet ik niet. Bij ons zijn ze zelfs niet vertegenwoordigd! Dus bij ons moeten ze hun mond niet opendoen, zelfs niet om te geeuwen!
fernand is offline  
Oud 4 augustus 2004, 17:10   #129
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dag Clemens,
Ik herhaal. Wanneer men niet tevreden is met de lijn van de partij, dan geeft men zijn mandaat terug. Zoniet bent U een zakkenvuller.
En of het naa de Nv-A gaat of niet. Dat raakt mijn kouwe kleren niet. Een zakkenvuller die verkozen is op een Vlaams Bloklijst, Als onafhankelijke gaat zitten,en de Partijleden en kiezers scheld voor rotte vis, dat is een laffard en zakkenvuller, die zich gewoon vastklampt aan zijn postje om de centen. Een alf en laag persoon noemen ze dat langs onze kant.
Of de Nv-A veel te zeggen heeft, weet ik niet. Bij ons zijn ze zelfs niet vertegenwoordigd! Dus bij ons moeten ze hun mond niet opendoen, zelfs niet om te geeuwen!
Weeral mis, de vunzige partijtop met hun misleidende en haatzaaiende boodschappen naar de onwetende kiezer... De anti-democratische krachten die Vlaanderen 60 jaar willen terug gooien in de geschiedenis !
Oud 4 augustus 2004, 17:33   #130
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Weeral mis, de vunzige partijtop met hun misleidende en haatzaaiende boodschappen naar de onwetende kiezer... De anti-democratische krachten die Vlaanderen 60 jaar willen terug gooien in de geschiedenis !
Er is maar ene niet mis, en die noemt Lucien. Hij heeft lang mis geweest, totdat hij naast zijun postje van OCMW raadslid greep. Dan heeft hij het licht gezien. En is hij beginnen rondschoppen naar de mensen welke hem hebben verkozen in de gemeenteraad. Dat is een vunzige en schandalige houding.
Wanneer men anderen iets wil verwijten, is men beter dan men zelf recht in zijn schoenen staat!
fernand is offline  
Oud 4 augustus 2004, 17:42   #131
Minister-President

Standaard

Crack...crack...crack...crack...crack... uw plaat draait weer door bij gebrek aan zinnige repons. Verwacht ik ook niet van domme partijslaven.
Oud 4 augustus 2004, 19:49   #132
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Crack...crack...crack...crack...crack... uw plaat draait weer door bij gebrek aan zinnige repons. Verwacht ik ook niet van domme partijslaven.
Goe bezig voor zo een slimme onafhankelijke zakkenvuller!
fernand is offline  
Oud 4 augustus 2004, 20:41   #133
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

"Brugge veilig en leefbaar " ????? Haha, laat me niet lachen. Denk je nu echt dat je geliefkoosde stad onaangeroerd zal blijven door de oprukkende vreemdelingeninvasie ? Als je trouw blijft aan het-geen-ogen-in-hun-kop-hebbende linkse beleid die van kop tot teen besmeurd is met corruptie, macht, eer en geldwolverij van de hoogste graad, dan is het maar een kwestie van tijd vooraleer je mag schrijven : "Brugge, beerput & oord der verderf".
(En dat zou jammer zijn, want Brugge is een pracht van een stad, voorlopig nog)
SchutzStaffel is offline  
Oud 4 augustus 2004, 21:02   #134
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goe bezig voor zo een slimme onafhankelijke zakkenvuller!
Onafhankelijke zakkenvuller is geschikte forumganger om de goede werking van de negeerlijst eens op uit te testen. 8)
Cyperken is offline  
Oud 5 augustus 2004, 10:05   #135
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Onafhankelijke zakkenvuller is geschikte forumganger om de goede werking van de negeerlijst eens op uit te testen. 8)
Voor mij is het hoofdzakelijk ook de mening van andersgezinden te weten. Het schelden neem ik er graag bij.
Heb nogal een olifantenhuid!
fernand is offline  
Oud 7 augustus 2004, 01:22   #136
Omega
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Letterlijk genomen van de site van het Vlaams Blok:
"[font=MS Sans Serif]In het Vlaams Parlement vormt het Vlaams Blok, met 32 parlementsleden (waaronder drie onafhankelijken), de grootste fractie. De Vlaams Blok-fractie wordt geleid door Filip Dewinter."[/font]

[font=MS Sans Serif]Deze drie zogezegde onafhankelijken zijn dus Marie-Rose Morel, Jurgen Verstrepen en Rob Verreycken, Verreycken is dus wel nog degelijk lid van de fractie van het Vlaams Blok.[/font]

[font=MS Sans Serif]Misschien kan je ook eens deze link aanklikken [/font]
[font=MS Sans Serif]http://www.vlaamsblokvlaamsparlement.org/[/font]

[font=MS Sans Serif]Klik dan op de foto met als titel "wie is wie in onze fractie" en daar zal je tot de vaststelling komen dat Verreycken nog wel degelijk deel uitmaakt van de Vlaams Blok fractie.[/font]
Da's sterk jong...rapper diene website gaan begeilen dan gelijk welke webmaster 'm zou aanpassen..
Omega is offline  
Oud 7 augustus 2004, 02:01   #137
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omega
Da's sterk jong...rapper diene website gaan begeilen dan gelijk welke webmaster 'm zou aanpassen..
Komt er nog bij het parlement in verlof is...
Cyperken is offline  
Oud 7 augustus 2004, 11:11   #138
bartje
Minister-President

Standaard

Zo zie je maar tot wat m'n hier in staat is, nu een quote doen van mijn bericht dat dateert nog van voor de vrijspraak van Verreycken. Toen stond er op de website van het Vlaams Blok dat Verreycken lid was van de Vlaams Blok fractie net als op de site van het Vlaams Parlement; die ook al dateerde dat Verreycken zogezegd ontslag had genomen uit de Blokfractie...

Graag had ik ook gehad dat jullie het een beetje correct speelden en bij die quote ook zegden dat die dateert van voor de feiten van de vrijspraak!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 7 augustus 2004, 11:20   #139
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Zo zie je maar tot wat m'n hier in staat is, nu een quote doen van mijn bericht dat dateert nog van voor de vrijspraak van Verreycken. Toen stond er op de website van het Vlaams Blok dat Verreycken lid was van de Vlaams Blok fractie net als op de site van het Vlaams Parlement; die ook al dateerde dat Verreycken zogezegd ontslag had genomen uit de Blokfractie...

Graag had ik ook gehad dat jullie het een beetje correct speelden en bij die quote ook zegden dat die dateert van voor de feiten van de vrijspraak!
voor eens en nog eens er is geen vrijspraak! het is geseponeerd!
giserke is offline  
Oud 7 augustus 2004, 11:21   #140
bartje
Minister-President

Standaard

Ah kijk wist niet eens dat het gesponeerd is, tja, heb de laatste dagen wat minder het nieuws gevolgd hé.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be