![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het mandaatje zou trouwens naar de N-VA zijn gegaan, mijn opvolger is ook vol walging opgestapt ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar U en eerlijk, dat is water en vuur! Maar U bent uit de partij gestapt omdat u geen mandaat erbij kreeg voor het OCMW. Kwestie van wat meer centjes binnen te schrapen! |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, ik zit in de politieraad, en daar hebben ze zoveel leute als met U, in de gemeenteraad van Brugge! |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Blokker Fernand had liever dat het mandaat naar N-VA was gegaan. Natuurlijk niet uit liefde voor N-VA die hebben ze liever dood te knijpen, maar ze vrezen dat u de Blokmandatarissen in hun hemd kunt zetten. Ook in mijn gemeente doen de Blokverkozenen nauwelijks hun mond hopen. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herhaal. Wanneer men niet tevreden is met de lijn van de partij, dan geeft men zijn mandaat terug. Zoniet bent U een zakkenvuller. En of het naa de Nv-A gaat of niet. Dat raakt mijn kouwe kleren niet. Een zakkenvuller die verkozen is op een Vlaams Bloklijst, Als onafhankelijke gaat zitten,en de Partijleden en kiezers scheld voor rotte vis, dat is een laffard en zakkenvuller, die zich gewoon vastklampt aan zijn postje om de centen. Een alf en laag persoon noemen ze dat langs onze kant. Of de Nv-A veel te zeggen heeft, weet ik niet. Bij ons zijn ze zelfs niet vertegenwoordigd! Dus bij ons moeten ze hun mond niet opendoen, zelfs niet om te geeuwen! |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer men anderen iets wil verwijten, is men beter dan men zelf recht in zijn schoenen staat! |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Crack...crack...crack...crack...crack... uw plaat draait weer door bij gebrek aan zinnige repons. Verwacht ik ook niet van domme partijslaven.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() "Brugge veilig en leefbaar " ????? Haha, laat me niet lachen. Denk je nu echt dat je geliefkoosde stad onaangeroerd zal blijven door de oprukkende vreemdelingeninvasie ? Als je trouw blijft aan het-geen-ogen-in-hun-kop-hebbende linkse beleid die van kop tot teen besmeurd is met corruptie, macht, eer en geldwolverij van de hoogste graad, dan is het maar een kwestie van tijd vooraleer je mag schrijven : "Brugge, beerput & oord der verderf".
(En dat zou jammer zijn, want Brugge is een pracht van een stad, voorlopig nog) |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb nogal een olifantenhuid! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Zo zie je maar tot wat m'n hier in staat is, nu een quote doen van mijn bericht dat dateert nog van voor de vrijspraak van Verreycken. Toen stond er op de website van het Vlaams Blok dat Verreycken lid was van de Vlaams Blok fractie net als op de site van het Vlaams Parlement; die ook al dateerde dat Verreycken zogezegd ontslag had genomen uit de Blokfractie...
Graag had ik ook gehad dat jullie het een beetje correct speelden en bij die quote ook zegden dat die dateert van voor de feiten van de vrijspraak!
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Ah kijk wist niet eens dat het gesponeerd is, tja, heb de laatste dagen wat minder het nieuws gevolgd hé.