![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 februari 2013 om 01:44. |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Absolute celibaat behouden Absolute weigering vrouwelijke priesters & > Elke dag naar de kerk Terug het lof in ere herstellen Bijbel van buiten leren enz ....
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 februari 2013 om 01:42. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Banneling
|
Al 4 jaar op dit forum.
Dat valt u nu pas op? Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 februari 2013 om 09:44. |
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij is de enige op aarde die de Heer kan horen. De heer zal dus zelf wel beter weten wat er al dan niet op de agenda moet gezet worden. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is geen waan, maar werkelijkheid.
Lees daarvoor mijn atoomtheorie over gods rijk in de microkosmos en het hemelrijk in de ziel en geest van een iedereen. De Paus heeft afgedaan en de nieuwe kerk is in Amsterdam. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij Wiki lees ik: ruzie of heibel, maar moet revolutie zijn. Omkering der Geest. En wat de koekies betreft: daarvoor moet je bij de oude Jezus zijn, die deelt ze altijd maar weer uit, iedereen wijs makende dat het zijn lichaam is. Ik openbaar de heilige geest omtrent wie God werkelijk is: een oneindig aantal microwezentjes in de microkosmos. Weg met die oude Paus dus en leve harriechristus, de koning van het heelal. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 februari 2013 om 10:54. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die stinken na 2000 jaar. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Europees Commissaris
|
Pope Allegedly Sought Immunity For Abuse Crimes Just Before Resigning
http://www.addictinginfo.org/2013/02...ore-resigning/
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En van de Paus hebben jullie nooit gehoord.....
Maar goed: jullie houden natuurlijk meer van een hoop onzin dan van de levende eeuwige en oneindige waarheid. Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 februari 2013 om 14:49. |
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat verhaal van die 23.000.000 € zal ook nog een staartje krijgen zeker ? Ik moet absoluut "De Da Vincicode" herlezen. Laatst gewijzigd door Boduo : 15 februari 2013 om 21:47. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar laat er alstublieft de Da Vincicode van tussen. Er zijn genoeg serieuze werken te vinden die dit bewijzen. Het stoort me enorm hoe de 'believers' een groot deel van de geschiedenis verdacht maken door er steeds zoveel fantastisch materiaal aan toe te voegen waardoor wat werkelijk gebeurde of gebeurt ongeloofwaardig wordt. Van drugs in het kraantjeswater tot vliegtuigen die ons oversproeien met kalmeringsmiddelen tot complotten die de hele wereld sturen. Er gebeurt heel veel wat het daglicht niet mag zien maar het is niet zo dat dat alles centraal geleid wordt volgens mij. Er zijn belangen en die doen dingen bewegen. Belangen die de ene dag samenwerken werken de volgende dag tegen elkaar. Het is een kluwen waar niemand overzicht over heeft en waarvan men ook nooit de gevolgen kan van over zien. Maar er gebeurt heel veel wat een gewoon mens niet voor mogelijk houdt of wat door en door immoreel is en er wordt een pak verzwegen en gelogen. Daar ben ik het mee eens. Wat er gebeurd is op het einde van WO2, waar de nazi's onderdak hebben gevonden, wat er met de oorlogsbuit van de nazi's en Japanners is gebeurd ... zeer interessant en echt een oog opener. Daar mogen wat meer legitieme geschiedkundigen zich eens op storten. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.bol.com/nl/p/gods-wil-of-de-mafia/666832323/ |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij paus , ik ook paus
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|