![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() SSS, ik blijf gewoon mezelf en neem mezelf even serieus als jullie met jezelf doen.
met andere woorden : ik blijf debiele nonsens produceren. Ik was vorige week op een jubileumfeest in de Limburg en daar sprak men zelfs LImburgs in het gemeentehuis. toen ik tegen mijn vrouw zei : gelukkig kan ik zitten (want we moesten op de burgemeester wachten) voor mijne rug in het Antwerps en plots kwam daar vanuit een duistere hoek een ijverige ambtenaar die mij met een bepaalde intonatie aanmaande : Hei dich, ge mot wel Limburgs kalle hier. 't es hier verbojen om andere talen te sprieken. (sorry voor mijn onjuist Limburgs, praten gaat nog een beetje maar schrijven....) En het strafste : het was zelfs geen faciliteiten gemeente. Maar mijn hart is nu eens goed gelucht, al zal ik opdracht geven de snoodaard te laten opsporen en te laten vierendelen op de grote markt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder plaats of datum zou ik ook niet veel geloof hechten aan een indianenverhalen dat zich in een Waalse faciliteitengemeente zou hebben afgespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() een overtreding van de taalwetten door een vlaming is een zwaarwichtig iets. Overtredingen van de taalwet door Franstaligen moet men bedekken en worden bedekt door de liefdevolle en taalhoffelijke mantel van dit is Belgie.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 4 augustus 2004 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Francis Van den Einden bracht een cadeaux, en hij werd brutaal afgesnauwd door de dienstdoende dame( schepen). Dat hij absoluut geen zakens had in de trouwzaal. Ik heb de dame er op gewezen dat Francis een zéér goede vriend was van mij. Zelfs heeft ze zich niet verontschuldigd! Getugen van dit incident waren er bij de vleet. Dus wat is Uw punt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Vierendelen op de grote markt
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet DE oplossing : Laat ons zo vlug mogelijk de scheiding aanvragen van onze
Waalse vrienden. Want al dat geruzie nu : ge ziet da toch, België heeft zijn beste tijd gehad. En maar goed ook!
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zie alvast het verband niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste AVV, daar gaat deze topic niet over hoor...
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() We kunnen makkelijk hetzelfde verhaaltje vertellen met een 88jarige
nederlandse schoonbroer en een franstalige gemeentebediende "interdit de parler le néerlandais ici.." mi pensas ke la toleremo enter la belgujoj estas ekzempla, sed la esceptoj estas la konfirma de la regulo.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brussel, moeten ze u minstens in het nederlands of frans kunnen helpen, in de faciliteitengemeenten ook. en daar houd het op hé, ... In Walonië spreek ik frans, in de oostkantons ook, of 't moet nen Duitstaligen zijn, ... Maar ge moet maar eens zien hoeveel van die respectloze walenkoppen, de vlaamse gemeenten in de rand aan het koloniseren zijn en ook daar vertikken van nederlands te spreken. 't begint in 't frituur en bij den bakker en achtereen, tweetallige borden, en tweetallige hulp bij de gemeente ook, ge moet dat in de walonie ies gaan proberen ... ge moet zelf nog maar nekeer in Brussel op uw vlaamse strepen staan, ze bekijken u al als ne paria... Het wordt dus hoog tijd dat wij van ons afbijten, die 6 faciliteitengemeenten zijn er eigenlijk al te veel aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da is nu inderdaad eens een goe voorbeeld van hoe een vlaamse gemeente compleet gekoloniseerd wordt door die franstallige nationalisten. |
|
![]() |
![]() |