![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() is dat mohamed |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementslid
|
![]() het zal wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z kennis verwerf je door onder een boom te liggen en te luisteren naar de vogeltjes die steeds met een andere melodieklank aankomen niets anders te horen dan alleen het geluid van de wind en vogels Is misschien gedeeltelijk van toepassing voor een ornitholoog. Een geoloog daarentegen gaat evenwel niet ver geraken met die kennis. __________________ Etiam si omnes, ego non. Citaat:
okey, een ornitholoog of een geoloog, had het over ontspanning en daarnaast ben ik geen voorwerp en waarom behoor ik mijn koran te raadplegen: 2.6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. verder een beetje een rommeltje met het plak, kopieer en knipwerk hierboven maar het is even niet anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij weten ondertussen dat de zon niet in een moeras ondergaat en niet rond de aarde draait. Maar wie de waarheid verwerpt het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Zij blijven denken dat alle wijsheid in de koran te vinden is terwijl hij juist blijvende studie en onderzoek aanbeveelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
ja klopt, maar wetenschappers liegen veel zoals evolutietheorie, valt geen eer mee te behalen en zijn ontzettend ongeloofwaardig geworden en dan zij die dit nog recht proberen te praten liever zie ik je ontwijken, maar liegen neeeej en aan wie hebben ze dat te danken juist ja aan zichzelf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom gij denkt dat de evolutietheorie ongeloofwaardig zou zijn is mij een raadsel. Dagelijks worden nieuwe bewijzen gevonden en door de evolutietheorie kunt ge zelfs het scheppingsverhaal verklaren. Of gelooft ge dat God al die verschillende rassen komen scheppen is ? Ik begrijp dat het u zal frustreren dat de mens Gods scheppingswerk kan sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
god behoeft niet te fluisteren en begrijp niet wat je met onderstaande bedoeld Of gelooft ge dat God al die verschillende rassen komen scheppen is ? "En tot Zijn tekenen behoren de schepping van de hemelen, en de aarde en het verschil in jullie talen en kleuren. Daarin zijn tekenen voor de wereldbewoners." (Koran 30:22) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je bent ofwel ignorant of hypocriet, de enige 2 redenen om te geloven in een goddelijk sheppingsverhaal.
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog minder hoeft hij zich in een droom tot een boodschapper te richten.
Hij mag zich gerust tot iedereen richten. Citaat:
Ik moet u toch niet uitleggen dat de levensvormen ten tijde van de schepping totaal verschilde van de huidige. Huisdieren en vee zijn duidelijk niet door God geschapen maar door de mens gecreëerd. Aan hun voorouders, zoals ze door God geschapen werden, was nogal wat mis. Citaat:
Ge gaat mij toch niet wijsmaken dat adam al deze talen al sprak en aan zijn nakomelingen doorgaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet echt consequent.
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 29 mei 2013 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bijbel voorspelt de komst van harriechristus.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |