![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ziet een Turk eruit: Zo ziet een Syriër eruit: En om ook een dame aan bod te laten komen, zo ziet een Iraanse eruit:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() d�*t gaat voor veel anti-racisten een ferme tegenvaller zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Die zijn eigenlijk niet echt blank, maar eerder, jah, hoe moet je dat noemen, geelachtig ongewassen wit of zo...
Laatst gewijzigd door plakker : 17 juli 2013 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn geen white crackers, Zimmerman is geen cracker. ![]() On June 27, 2013, in the trial of George Zimmerman, concerning the shooting of Trayvon Martin, the term "cracker" was mentioned in courtroom testimony. A witness under examination testified that Martin said (on the phone) to her that a "creepy ass cracker is following me" moments before the altercation between Martin and Zimmerman occurred. Zimmerman's attorney then asked the witness if that was an offensive term, to which the witness responded "no". That testimony and response brought about both media and public debate about the use of the word "cracker". Meer Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juli 2013 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=bF-Ax5E8EJc
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor. Dat toont het helemaal niet aan. Het is een leuke, maar bijzonder futiele en doorzichtige poging om de moordenaar van Travyon Martin te vergoeilijken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt slechts gefocust op het protest van een deel van de zwarte bevolking. Stilzwijgend wordt aangenomen dat het inderdaad om racisme ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de bewijzen zijn er of ben je selectief blind?
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn helemaal geen "bewijzen" te vinden in dat filmpje. Enkel een hoop speculatie in een bijzonder futiele en doorzichtige poging om de moordenaar van Travyon Martin te vergoeilijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Fast 'n Furious, Sandy Hook etc. naar de Trayvon case, de liberale agenda tegen het tweede amandement in actie. Als de media de maatschappij nog wat kan polariseren en de rassenhaat kan doen opvlammen, blijkt dat ook mooi meegenomen te zijn.
De progressieven geven in feite geen moer om deze zwarte jongen, noch om slachtoffers van andere origine. Opnieuw kunnen we het niveau van de Amerikaanse poitiek observeren, beneden alle peil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste Republikeinen doen het trouwens niet beter, dat zijn een stelletje warmongers. Alle andere politieke stromingen staan jammer genoeg buiten spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Van de eerste tot de laatste minuut en er zijn - zoals ik al zei - geen "bewijzen" in te vinden dat de dood van Travyon Martin iets anders was dan moord.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet betekent dat Zimmerman vrijuit gaat, want hij had beter gewoon naar huis gereden, dan was er helemaal niets gebeurd. Behalve misschien een inbraak, maar ook dat staat niet vast. Laatst gewijzigd door Antoon : 18 juli 2013 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij en zijn familie zullen dit kruis moeten dragen omdat er leugenaars de feiten verdraaien ook op dit forum!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ze wel niet blij mee is heeft te maken met de manier waarop de wet is geschreven, want Zimmerman is volgens deze wet niet verantwoordelijk voor nalatig gedrag. En daarmee ben ik het ook eens. Ik heb van in het begin al geschreven dat die Zimmerman een verantwoordelijkheid draagt voor het gebeuren. Maar uw eenzijdige leugenachtige verhalen over een racist die zomaar een zwarte zou hebben doodgeschoten, da's er over. Laatst gewijzigd door Antoon : 18 juli 2013 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |