![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Robinusje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk toch dat we altijd zullen moeten veralgemenen, hoe nauwkeurig we de feiten ook in kaart trachten te brengen. Het zal altijd een gausskurve zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je hebt juist niets aangetoond. Je hebt eerst een paar keer gegokt op de culturele achtergrond van de dader tot je er vogelpiekgewijs 3000km naast zat. Toen heb je je gebaseerd op toogverhalen om aan te tonen dat russen zeer gevaarlijk zijn. Vervolgens heb je een lijstje van zware criminelen gepubliceerd, wat nog minder aantoont. Vervolgens beweer je dat je al wist dat het een 'niefanier' was, terwijl de misdaad nog niet bekend was, gebaseerd op jouw paragnostisch talent en het feit dat er veel 'gefrusteerde en losgeslagen niefaniers in Gent rondlopen'. Dus mijn beste, kun je nu aantonen dat de achtergrond van de dader ook maar 1 fluit te maken heeft met de misdaad, of geef gewoon toe dat het om veralgemeningen, rascisme en ***** gaat? Los van het feit dat het walgelijk is om politiek munt te proberen slaan uit zulke drama's, of het nu om Hans VT of deze gaat. Laatst gewijzigd door westdiep : 2 augustus 2013 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus stop maar met mij te stalken en de oren van mijne kop te zagen. Je mag nog 5000 keer herhalen dat ik het niet heb aangetoond. Ik heb het wel aangetoond. Weerleg het of laat mij gerust jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een goednieuws show was me dat. En positief zou ik dit niet noemen, zo'n volksmanipulatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien beter twee keer nadenken vooraleer je nabestaanden schoffeert met je idiote rascistische praat, maar verwacht niet dat iedereen zomaar zijn schouders ophaalt. Je mag me verwijten oogkleppen op te hebben, kop in het zand te steken, werledvreemd te zijn en zelfs een nick van Robinus te zijn, maar verwacht niet als je zo zwaar uithaalt met je belachelijke beweringen dat iedereen dat zomaal laat passeren en je uitdaagt om het aan te tonen, wat je duidelijk niet kan. Er is geen enkele link vast te leggen tussen de achtergrond van de 'niefanier' en de misdaad. Misschien later wel als er meer info is, maar jij als zelfverklaard paragnost hebt al zeker deze info niet. (tenzij je glazen bol je nog eventjes een orakeltje uitbraakt?) Maar goed, als je er zelf in gelooft leef er dan maar gerust mee verder. mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Robinus is vijfhonderd keer beter dan gij.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 augustus 2013 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat dacht ge. ![]() Onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe dat vooral!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat als er een homo door een bende skinheads werd doodgeschopt en het een week lang aandacht kreeg in de pers en Demper een draad opende waarin hij zei dat het zijn voeten begint uit te hangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die jongen komt met zo'n dingen op de proppen omdat hij een tekort aan aandacht krijgt op het forum. En weinig leden durven hem tegenspreken omdat hij de reputatie heeft een driehoeksklikkerke te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
|
![]() |
![]() |
![]() |