![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() In elk geval is het verhaal vrij makkelijk verder te onderbouwen.
Als Laynee zou willen. Het zou een bizondere ervaring zijn als Laynee's echtgenoot zich in de discussie kwam mengen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Maar dan ook weer.
Duisteren Duikboot schrijft ergens dat Laynee zich aan de spijlers v d kooi verlustigt als ... een paaldanseres ! En paaldanseresje was een dubbel v ... Firestone Dus de odds schommelen nog ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 5 augustus 2013 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Het is ook nooit goed voor jou.
Laatst gewijzigd door Laynee : 5 augustus 2013 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Momenteel echter te weinig tijd, zin en ook het intellectueel niveau staat op een laag pitje. Maar wat niet is, kan nog komen. Laatst gewijzigd door Laynee : 5 augustus 2013 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Stuur hem toch gewoon dat Louis Vuitton sjaaltje terug ![]() Nadien draait Onzen Duisteren wel weer bij. Laatst gewijzigd door Knipp : 5 augustus 2013 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is het iemand die jij maar al te goed kent?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Het wordt tijd om deze zaak een keer grondig op te helderen.
Ten eerste moet je weten dat Den Duisteren Duikboot mijn ... zoon is. Die jaren geleden een sjaaltje is kwijtgeraakt aan een meisje met dubbele nationaliteit. En sindsdien nooit meer goed geslapen heeft. Secundo. Laynee is een complot van Firestone en ... Circe. De inzet was om Kallikles een ramadam karim te ontlokken. Toen dat vrij snel lukte, zijn ze zich gaan vervelen Het resultaat is deze draad. Laynee zelf komt uiteraard uit de koker van ... Knipp. Firestone heeft daar de fantasie niet voor. En Circe heeft daar geen verstand van. Omdat ik kon vertrekken van the misadventure van mijn zoon, was het voor mij een koud kunstje. Laatst gewijzigd door Knipp : 6 augustus 2013 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() flauw dat ge dat nu allemaal in de groep gooit! Ik dacht echt dat deze therapie vruchten zou afwerpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Er zit een kleine fout in mijn verhaal. Ik ben nl. getrouwd met de neef van mijn vader langs moeder's zijde. Gelukkig, het andere geval zou net te 'creepy' zijn geweest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik dacht: met alle -nezen maar niet met de deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of is het een neef zoals in "de zoon van mijn tante of oom" waarbij het toch genetisch geen verschil uitmaakt of het nu een neef van uw vader langs moeder's zijde is, of een neef langs vader's zijde? beide zijn inteeltmatig net op het randje. U weet toch al dat vrouwen voor 50% bijdragen aan het DNA van hun kinderen? of bent U nog in het stadium dat mannen enkel met hun zaad(*) hun "akker" kunnen bevruchten? (*) altijd leuk om weten: mannen hebben écht geen zaad. Zaad houdt zowel het stuifmeel als de eicel in, het mannelijke sperma is gewoon het equivalent van het stuifmeel. Zonder eicel geen zaad, zonder stamper en vruchtbeginsel is er ook geen plantenzaad. Beetje megalomaan masculien gedrag dus om over "mijn zaad" te spreken. Het is gewoon hun "stuifmeel" : much ado about nothing en ge hebt er maar een ieniewienie fractie van nodig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2013 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was er verkeerd met een normaal hier gestudeerde marokkaanse clevere gast? (ik zou niet DURVEN voor te stellen om te mixen met de inboorlingen van het land dat je ouders gekoloniseerd hebben).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2013 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Voila. Firestone krijgt haar roman niet recht.
En ik krijg dan de schoonzussen in m'n schoot. ![]() Terwijl madam Elsschot gaat lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je met die vent neuken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat dacht je? en het bebloede laken uit het raam hangen ook. Jij dacht er nog ergens een slagje uit te kunnen slaan zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is m'n echtgenoot van mij? Achteroom? En op 't randje van inteelt, hé? Wel, ik hou wel van avontuur en hoop inshallah op het beste. ![]() |
|
![]() |
![]() |