![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1;Uit schrik omdat je een gekende misdadiger bent. 2;Uit eigenbelang omdat jij voor de nodige uitkeringen kan zorgen. In beide gevallen hebben ze schrik dat je hun vader,nonkel,tante en grootouders kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Er bestaat in Evere ook zo een straat.Als bij de Albanezen voor de deur mag staan word je auto niet aangeraakt.Op één nacht 10 autos beschadigd.Géén enkele daarvan in het bezit van Marokkanen of Albanezen.
Ken je, vrienden, zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we eens beginnen met geloof te privatiseren? Zou dat geen oplossing zijn? En met het geld dat dan overblijft kunnen we scholen en gevangenissen bouwen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het scheelt alvast weer een slok op de islamitische borrel, want ze hebben in al die jaren nog niks anders gedaan dat gefraudeerd en hopen geld opgesoupeerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal omdat het vertrekt vanuit een veralgemenend standpunt. Iedereen met logisch verstand weet wat er fout is aan de overspoeling van Oost Europa. En als er dan een hoog werkloosheidscijfer uit de bus komt, kan je dat enkel en alleen maar steken op Europa. Ik zou als baas ook niet het dubbel betalen in dit belastingsparadijs als ik minder betaal voor ene die niet kan tegenspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof predikt nederigheid en zou gratis ter beschikking van iedereen moeten zijn, zonder dat het een ander geld kost. Privatiseer geloof en ga voor secularisme. Iedereen tevreden. Ik pleit er ook voor dat iedereen zich moet kleden zoals in de jaren '50, maar dat is misschien een brug te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog altijd geen antwoord. Sywen is blijkbaar nog steeds diep aan het nadenken.
Laatst gewijzigd door kwantum : 7 september 2013 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar dat komt omdat hij gediscrimineerd werd op school toen hij spijbelde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() kheb de mensen nog niet horen klagen over Oost -Europa.Natuurlijk pakken ze de laagbetaalde jobs in.Maar ze eisen geen levenslange hangmat.In tegenstelling tot?........
Natuurlijk bestaat er daar ook crapuul in,maar die weten al dat ze in Gent goed bedient worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn moderne moslims aanwezig in onze maatschappij. Wanneer sharia4belgium in de media te zien was, kwam de meeste tegenwind vanuit de moslim gemeenschap. Toen winkeliers hangjongeren die dealde beu waren, waren het de moslim eigenaars van winkels die ze verjaagd hebben. Dus stopt de zever maar dat alle onheil en verloedering van de maatschappij te wijten is aan één groep mensen met het label: moslim. fuck da |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg niet dat die niet bestaan, hé. Ik geef ondertussen al tien jaar les aan dergelijke jongelui.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik heb voor zover ik weet nog nooit beweerd dat de overgrote meerderheid van de migranten zich NIET aanpast. Als ik mij vergis, mag u mij gerust terechtwijzen. 3) Alleen met Karnaval zou een boerka eventueel 'wettelijk toegestaan' kunnen zijn. Gedurende de rest van het jaar dient eenieder die zich in de publieke ruimte wil begeven ten allen tijde herkenbaar te zijn (al zijn er uitzonderingen, zoals die t.b.v. diverse veiligheidsdiensten). 4) Ik heb wel wat 'allochtone' collega's en leerlingen met wie ik goed kan samenwerken en -leven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |