![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is terecht dat de maatschappij Martin geen tweede kans geeft op dit ogenblik. De feiten zijn zo zwaar en zo gruwelijk dat Martin haar straf 30 jaar volledig moet uitzitten. Echter na die 30 jaar vind ik wel dat ze opnieuw een kans mag krijgen en dat de mensen haar dan ook met rust moeten laten. Nu is het best dat ze opnieuw naar de gevangenis gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Zij is "vrij onder voorwaarden", haar lot wordt nog steeds bepaald door de strafuitvoeringsrechtbank. Pas na 30 jaar straf uitgezeten te hebben is ze echt vrij. Trouwens het woord vrij in het geval van Martin is zeer relatief natuurlijk. Het volk zou haar lynchen. Dus voor haar veiligheid en de openbare orde is het beter dat ze in de gevangenis blijft en als men dat nodig zou vinden, dat ze af en toe eens de gevangenis kan verlaten om bijvoorbeeld te arbeid te verrichten, dat ze iets bijdraagt voor de maatschappij.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 januari 2014 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Het volk. Michelle Martin kan vandaag niet zomaar over straat lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , een hardstinkende onfrisse geur !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er hier al mensen zijn die het verschil niet kunnen zien tussen 'vrij' en 'voorwaardelijk vrij'... *zucht* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verschil is in wezen niet echt belangrijk en verwaarloosbaar vergeleken met het verschil tussen opgesloten zitten in de gevangenis en niet opgesloten zitten in de gevangenis.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 januari 2014 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Juridisch en feitelijk maakt het nochtans wel een verschil hoor, indien ze vrij was zou dit topic nutteloos zijn vermits dan haar woonst puur een matterie voor haarzelf zou zijn en niet verbonden aan enige controle die niet evenzeer voor u en mij geldt. Ik wil er niet lastig over doen natuurlijk maar het is wel een belangrijk onderdeel van dit topic in mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml <...Het lichaam van de tweede man werd twee dagen later aangetroffen op het Blyckaertsplein in Elsene omstreeks 14 uur. De man zou daar al een hele voormiddag hebben gelegen en blijkbaar vond geen enkele passant het de moeite om alarm te slaan...> http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...teit-als-troef <... gezellig gemengd en met de anonimiteit als troef...> http://bapobood.be/webj/nl/02_ecoute.html <... Het respect voor de anonimiteit is een specifiek stedelijk gegeven. Veel mensen zoeken de grote stad op, precies vanwege de mogelijkheid er ongezien onder te duiken en bevrijd te worden van een bepaalde sociale controle. De medewerkers van BOOD vragen daarom nooit naar de identiteit van de hulpzoekende en bewaren zo mogelijk ook hun eigen anonimiteit. Respect voor de anonimiteit is een onderdeel van het fundamentele respect voor de integriteit van iemands persoon...> http://www.brusselblogt.be/2013/10/0...ieme-stad.html <... ik bedenk dat er wellicht geen andere plaats is waar je met zo veel andere mensen in contact komt als in de stad, maar waar je ook zo anoniem kan zijn...> http://www.atd-vierdewereld.be/Eredi...Brusselse.html <’Omdat we weigeren dat mensen alleen en anoniem sterven’ Eredienst voor overleden Brusselse straatbewoners...> ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat gaat om mensen die geen enkele bekendheid genieten. In een stad als Brussel zal dan ook niemand vragen wie u juist bent, wat u daar eigenlijk doet of waarom u daar verblijft. Daar gaat het om in uw citaten. Niet dat een al bekende figuur niet zou herkend worden in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nauwelijks iemand te vinden die daar iets over gaat (durven te) zeggen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het assisencircus kan beter afgeschaft worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig stond ik onverwachts naast zo'n zwart spook, ik verschoot me een bult, wat me onmiddellijk een woedende blik van de eigenaar opleverde. Op heel die markt liepen misschien 2% witmensen rond, en nog één andere nederlandstalige. Welke persoon gaat dat zwarte spook en zijn eigenaar durven aanklagen? en welke agent gaat die daar op die markt even gaan terechtwijzen? Daarvoor heb je dus een interventie van het leger nodig! Maar ik blijf het dus een zeer onaangename gewaarwording vinden. Op foto's geeft dat niet hetzelfde effect. De ontmenselijk van die paar brutale donkere ogen in dat zwart laken zit hem in de psychologische reactie die het inpakgedoe teweegbrengt. Op BBC was er ooit een docu over de zeer complexe manier waarop wij elkaars gezichten herkennen, bepaalde hersendelen triggeren dit, en sommige mensen die een aandoening hebben kùnnen dus niemand meer herkennen; Het is dus een zeer diep verankerde hersenfunctie. Door iemand volledig in te pakken wordt heel die hersenfunctie ontregeld en krijg ik (als normale westerse homo sapiens sapiens) hetzelfde unheimliches gevoel als zou ik een bril met vertekenende lenzen dragen. Hoe leuk toch allemaal!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dat ze daar volledig op het verkeerde spoor waren gezet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 januari 2014 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die hier in België het gelaat verbergt beschouw ik tot het tegendeel is bewezen altijd en overal - behalve eventueel tijdens Carnaval en Halloween - als een man met misdadige bedoelingen. Dat is een deel van mijn koeltoer.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 januari 2014 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunt u dat nu weten? Was u aanwezig op het proces? Heeft u de stukken kunnen inkijken die de jury allemaal heeft bekeken?
|
![]() |
![]() |